Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMÉppen egy évvel a TV2 női csatornája, a Fem3 elindulása után új csatornát indít a TV2 tulajdonosa. A Pro4 általános szórakoztató adó lesz - nyilatkozta az origónak Kiss Péter programigazgató. A ProSiebenSat.1 terveiről először Kovács Krisztián kereskedelmi igazgató beszélt, aki több új adót emlegetett.
A január elsején debütáló új adó új brand is lesz a ProSiebenSat.1-nél, mivel más országokban nem indított még hasonló néven csatornát (hacsak az ősi Pro7-et nem tekintjük annak). Hogy a Pro4-en milyen műsorstuktúrával készül, ki lesz a célcsoportja és hány kábelszolgáltatóval sikerült már megállapodniuk arról egyelőre nem sikerült hivatalos információkat megtudnunk. Úgy tudjuk ugyanakkor, hogy a Pro4 férfiakra koncentráló tematikájú műsorok ad majd elsősorban. Amennyiben ez igaz, akkor a Viasat3 társcsatornájának, a TV6-nak lehet a konkurense.
A ProSiebenSat.1 bejelentéséből úgy látszik, hogy a német médiacsoport meg van elégedve a Fem3 eredményeivel és nagy reményeket fűz az október 25-ével kinevezett új TV2-s vezérigazgatóhoz, Simon Zsolthoz. A médiacsoportnak azonban a kockáztatás is belefér, mivel az idén tovább tudták növelni bevételeiket. A tavalyi év harmadik negyedévéhez képest egy év alatt 12%-kal nőtt a bevételük, amely így 2010 harmadik negyedévére 626,9 millió euró lett - írta nemrégiben a brandcare.hu. A jelentős bevétel növekedéshez nagyban hozzájárult a német piac harmadik negyedévének magasabb reklámbevétele.
Thomas Ebeling, a ProSiebenSat.1 médiacsoport vezérigazgatója szerint "általában elmondható, hogy a médiaipar jelentősen profitál a nyugat-európai gazdasági fellendülésből. De mégis, a televízió az abszolút győztese ennek a fejlődésnek".