Judit
-2 °C
8 °C
Mindeközben ma
új poszt érkezett, kattintson a megtekintéshez!
  • Ásotthalom polgármesteri hivatala előtt tüntettek a Magyar LMBT Szövetség aktivistái az ellen, hogy a falu polgármestere és a Jobbik alelnöke, Toroczkai László pár hete egy rendeletben betiltotta, hogy a nagyközségben bárki muszlim vagy meleg legyen. 

    Az elképzelhetetlenül alkotmánysértő rendelet szerint a faluban tilos mecsetet építeni, egész testet és fejet eltakaró ruhában járni, és azt gondolni és terjeszteni, hogy a család nem csak és kizárólag egy férfi és egy nő életközösségéből jöhet létre. 

    15317990 10154218664382055 7424964479230416242 n
    Fotó: Magyar LMBT Szövetség / Facebook

    A szegedi és budapesti aktivisták viszont pont ezt csinálták Toroczkai hivatala előtt, amikor szivárványos zászlót lobogtattak, skandáltak és olyan transzparenseket mutogattak, hogy 

    Papa+papa+gyerek= család, mama+mama+gyerek=család

    A rendeletsértésnek nem volt semmilyen következménye, a Magyar LMBT Szövetség Facebook oldalán nem tűnik úgy, mintha Toroczkai vagy más önkormányzati vezető megjelent volna a tüntetésen. 

  • A Bumm.sk tudósítása szerint óriási tűz volt a kassai Pavol Jozef Šafárik Egyetem Természettudományi Karának épületében. Az előzetes becslések szerint 3 millió eurós a kár.

    letöltés
    Fotó: bumm.sk

    A tűzben szerencsére senki nem sérült meg. Mivel az épületben vegyi laborok is vannak, a tűzoltók a polgári védelelm jászói vegyi laboratóriumát is segítségül hívták az esti bevetéskor.

  • Nem lesz könnyű dolga a lakosságnak.

    De ha már, akkor egy kis segítség: a maszkos férfi péntek este fél 9-kor egy debreceni dohányboltot rabolt ki fegyverrel vagy annak utánzatával. Kb 40 év körüli és 165 centi magas lehet. (via Police.hu)

  • Az IKEA marketinges csapata valószínűleg a világ legjobbjai közé tartozik és nem hagyják, hogy ezt bárki elfelejtse. Most éppen az emberek közti problémákat vették célba, IKEA Retail Therapy névre hallgató új kampányuk célja az, hogy a ház minden szegletében jobbá tegyék a kapcsolatokat.

    A kivitelezés pedig tényleg zseniális: a leggyakoribb kapcsolati problémákkal összefüggő google keresésekre alapozva átnevezték egy csomó terméküket, méghozzá sokszor elég kreatív módon. Csak néhány példa:

    • "Hogy hívjak el randizni egy lányt" bárszék
    • "A világ legszebb embereinek listája" tükör
    • "Anyukám nem tud főzni" mikró

    És még sok másik, hasonlóan ötletes elnevezés. Ezek persze az IKEA szerint sem feltétlenül oldják meg a problémát, de nem is ez a céljuk vele. Ők csak azt szeretnék, hogy az emberek érezzék, a termékeiket az ő életük inspirálja. Emellett pedig ki ne mosolyodna el, ha rákeresne arra, hogy "Hogy győzzem meg a szüleimet", az első találat pedig egy ikeás seprű lenne?