További Forma-1 cikkek
- Csapatot vált a Formula–1 népszerű pilótája, később a gyári Audi versenyzője lesz
- A Red Bull Racing kulcsfigurája mégis távozhat a csapatfőnök szexuális zaklatási ügye miatt
- Thaiföld is Formula–1-es futamot akar a jövőben
- Unalmas vagy lenyűgöző? Verstappen már-már sértő fölényben van a riválisokkal szemben
- Norris javította szombati hibáját, Verstappen pedig megkoronázta a hétvégéjét
"Minden megtörténhet"
"Ha továbbra is ilyen ütemben gyűjtjük a pontokat, akkor összejöhet a vb-cím. Szerencsére a többi menő eddig kevés pontot szerzett. Ha az új kocsival is olyan eredményesek leszünk, mint a régivel, akkor nyerhetünk. Jósolgatni azonban még fölösleges, hiszen rengeteg futam van hátra" - nyilatkozta visszafogottan a 23 éves McLarenes, aki az istálló új gépét talán már a következő, imolai futamon használhatja.
A Ferrarinál a kettős kiesés ellenére még nem estek pánikba, és abban bíznak, hogy az F2003-GA bevetésével ismét sikeresek lehetnek.
Jön az új Ferrari
"Ha semmi váratlan esemény nem jön közbe, akkor Imolában már az új autóval indulunk" - mondta a La Gazzetta dello Sport-nak Jean Todt, a Ferrari csapatfőnöke.
Michael Schumacher sem látja tragikusnak a Ferrari helyzetét, sőt - mint mondja - számított a nehézségekre.
"Tudtam, hogy idén semmi nem megy majd olyan könnyedén, mint az utóbbi két évben. Tudtam, hogy küzdenem kell majd, és ígérem, küzdeni is fogok. Elég nagy hátrányom van, de 13 futammal a sorozat vége előtt az lenne a legnagyobb butaság, ha pánikba esnék és elkezdenék kapkodni" - mondta az ötszörös világbajnok, akinek a 2001-es hockenheimi német GP óta először kellett föladnia egy futamot.
Sokkal kritikusabb véleményük van azonban az olasz újságíróknak. Szerintük a csapattagok sorozatos hibái miatt az istálló igen is válságban van.
"Hol vagy, Schumi?"
"A Ferrari krízisben van, Schumacher folyton hibázik. Az első három futamon összeszedett hátrányt az új kocsival is nehéz lesz behozni" - írja a La Gazzetta dello Sport.
A Tuttosport szintén bírál -"Katasztrofális Ferrari" -, kiemeli a gárda nehéz helyzetét - "Ez már tényleg krízis" -, és Schumachert is felelősségre vonja: "Hol vagy, Schumi?".
Angliában ezzel szemben, érthető módon, elsősorban nem a Ferrariért aggódnak, hanem Fisichellát sajnálják.
Könyörtelen regulák
"Fisichella az első győzelméről álmodott, de végül a könyörtelen szabálykönyv áldozata lett" - írja Guardian, kiemelve a Forma-1 szabálykönyvéből a 154-es paragrafust, amely kimondja, hogy ha egy futamot idő előtt, ám a versenytáv 75 százalékának megtétele után véglegesen szakítanak félbe, akkor a nagydíj végeredménye a két körrel előbbi sorrend lesz.
Brazíliában az 55. körben jelentek meg a piros zászlók, azaz a hivatalos végeredmény az 53. kör után alakult ki, akkor pedig még Raikkönen Fisichella előtt haladt át a célvonalon.