Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMVasárnap bemutatták a Forma-1 új logóját, a váltás jelentős, ugyanis az előző 23 éven át szolgált. A közönséget - olvasóinkat is - megosztotta a lépés, amiről Sean Bratches, az F1 új marketingguruja azt mondta, elkerülhetetlen volt, mert a digitális világban nem lehetett használni az eddigi emblémát.
Ellie Norman, az új marketing-igazgató megmagyarázta, mi van a logóban.
Eredetet kell teremtenünk a Forma-1-nek. Az új dizájnt a drukkerektől kapott információink inspirálták, és az, hogy mivel azonosítják a sportot. A logó így az autók alakjából táplálkozik, és hogy két kocsi átlépi a célvonalat. Hihetetlenül feltűnő és egyszerű.
És hogy miért volt rá szükség?
A mai piacot a mobil és a digitális világ irányítja, sokkal rugalmasabban és változatosabban használhatjuk ezt a logót.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM