Luca, Ottilia
2 °C
5 °C

Az F1 két lényege van az új logóban

2017.12.02. 08:27

Vasárnap bemutatták a Forma-1 új logóját, a váltás jelentős, ugyanis az előző 23 éven át szolgált. A közönséget - olvasóinkat is - megosztotta a lépés, amiről Sean Bratches, az F1 új marketingguruja azt mondta, elkerülhetetlen volt, mert a digitális világban nem lehetett használni az eddigi emblémát.

  • "Szerintem az eddigi ikonikus logó volt. Csak képzeljék el, a Ferrari lecseréli a logóját, vagy a Mercedes. Nem találom ikonikusnak az újat, de talán hozzánknő majd" - véleményezte Lewis Hamilton.
  • "Én is inkább a régit szerettem. Mi volt vele a gond? Nem tudom, szerintem menő volt" - osztotta Hamilton álláspontját a csapattárs, Valtteri Bottas.
  • "Jobban tetszett a régi" - csatlakozott hozzájuk Vettel.
A régi logó
A régi logó


Ellie Norman, az új marketing-igazgató megmagyarázta, mi van a logóban.

Eredetet kell teremtenünk a Forma-1-nek. Az új dizájnt a drukkerektől kapott információink inspirálták, és az, hogy mivel azonosítják a sportot. A logó így az autók alakjából táplálkozik, és hogy két kocsi átlépi a célvonalat. Hihetetlenül feltűnő és egyszerű.

Az új logó
Az új logó

Látja, ami benne van?

  • 3677
    Nem
  • 1729
    Igen, látom a kocsikat, a célvonalat is
Vagyis benne van az F1 két lényeg: az autó és a versenyzés.

És hogy miért volt rá szükség?

A mai piacot a mobil és a digitális világ irányítja, sokkal rugalmasabban és változatosabban használhatjuk ezt a logót.