Közepes lesz az érintőkijelzős Nokia
Ez nem előítélet, csak azt szajkózom, amit a Nokia egyik vezetője, Kai Oistamo mondott, miszerint a mobilgyártó az év második felében több érintőkijelzős mobilt bemutat, amelyekkel a tömegpiacot veszik célba, a középkategóriát. A csúcskategóriás és az előfizetési kötöttségek miatt drága iPhone itt nem rivális, bár ha az Apple megtartaná az EDGE-es modellt, és a 3G-nél jóval alacsonyabb áron lenne kapható...de az Apple nem tartja meg.
Ne feledjük, hogy a Nokia tudja, hogy mivel lehet sok pénzt keresni, és ez momentán a középkategória. Ez a teljes mobilpiac fele, uszkve. Azt se feledjük, hogy a Nokia piaci részesedése momentán 40 százalék, és a finn cég az elmúlt negyedévben 122 millió mobilt adott el, 74 eurós átlagáron. Az MTI szerint ezzel a Nokia 1365 millió eurós adózott eredményt ért el, ami nyolc százalékkal több az egy évvel korábbinál, és hat százalékkal több az első negyedévinél.
FRISSÍTVE: Az MTI kihagyott egy 1-est az adózott eredménynél, tehát 1365 millió euró volt a Nokia negyedéves profitja.
Rovataink a Facebookon