Új mobillal támad a Blackberry
Az utóbbi hónapok főleg az Androidról és az iPhone-ról szólnak, pedig a magas bevételt hozó üzleti felhasználók még mindig előnyben részesítik a RIM telefonját, ami egyébként továbbra is a legnépszerűbb okosmobil az Egyesült Államokban.
Csökkenő lelkesedés
A trendek azonban egyértelműek: az Apple egyetlen készülékkel, az Android pedig egész pályás letámadással esett neki a Blackberry piacának, és a riválisok meg is közelítették eladásaikban a RIM-et. Még rosszabb hír, hogy egy felmérés szerint az iPhone-tulajdonosok szinte kivétel nélkül iPhone-t vesznek legközelebb, az androidosok kétharmada hűséges platformjához, a Blackberry-felhasználók fele viszont szívesen váltana a két rivális rendszerre.
A szakértők ugyanakkor csalódottak, szerintük ennyi újítással kevés lesz új vásárlókat szerezni az erős mezőnyben. A legtöbben egyetértenek abban, hogy a Torch legfeljebb arra lehet elég, hogy a Blackberrynél tartsa a bizonytalankodó vásárlókat – persze piacvezetőként ez sem kevés.
Rovataink a Facebookon