Mobilszolgáltatást indít a Lidl
Elsőként a Vodafone jelentette be, hogy egy kereskedelmi lánccal összefogva új mobilszolgáltatót indít. A Tesco Mobile valódi virtuális mobilszolgáltató lesz, amit a Vodafone és a Tesco 50-50 százalékos tulajdonában levő vegyesvállalat működtet, és saját előhívószáma is lesz. A Magyar Telekom azonban váratlanul megelőzte őket, és a Lidl áruházlánccal már február 1-én piacra dobják a Blue Mobile márkanéven árult előfizetéseket.
A Blue Mobile kínálatában önálló SIM-kártyák és készülékkel együtt árult csomagok is lesznek, mindegyik előre fizetett (prepaid) konstrukcióban. A diszkontlánc alap- és középkategóriás mobilokat árul majd, de ha lesz rá igény, akkor csúcskategóriás modelleket is felvesz a kínálatába. Átalánydíjas tarifák lesznek, havidíj és hűségnyilatkozat nélkül.
Nem teljesen tapasztalatlan a Lidl a mobilszolgáltatás területén, Németországban már régóta jelen van ebben az iparágban Lidl Mobile néven. Ott a Telefónica (O2) viszonteladói partnereként árul feltöltőkártyás csomagokat, amikkel hang- és adatszolgáltatást is kínál az ügyfeleinek.
Rovataink a Facebookon