Egy nap szünet lesz a Magyar Telekomnál
Hat éve tudjuk, hogy elavult a Magyar Telekom ügyfélszolgálati rendszere, és az óriásvállalat már több mint három éve dolgozik a szoftverek lecserélésén, ami végre valahára meg is történik. A távközlési cég bejelentette, hogy áprilisban elkezdte egy integrált ügyfélkapcsolati és számlázási rendszer bevezetését, ami várhatóan csökkenti majd a számlapanaszok és a Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blogban való megjelenések számát, illetve növeli a sikeres tranzakciók arányát.
A feladat komplexitását jelzi, hogy a munka körülbelül 80 vállalati rendszert érint, 70 beszállítóval kellett együttműködni, és a projekten dolgozó háromszáz szakértő 70 000 oldalas tervezési dokumentációt készített.
Mivel az informatikai átállás során át kell mozgatni az adatokat a régi rendszerből az újba, a Magyar Telekom arra kéri az előfizetőket, hogy ügyeiket ne az átállás idején, április 17. és 21. között próbálják elintézni. Ebben az időszakban az ügyintézési lehetőségek csak részlegesen lesznek elérhetők. A zökkenőmentes átállás érdekében április 20-án szombaton a társaság üzletei is zárva lesznek. A telefon-, sms-, mobilnet, tévé-, internet- és egyéb szolgáltatások természetesen az átállás idején is működnek majd.
Rovataink a Facebookon