Ügyfelét próbálta elhallgattatni a Samsung
Először csak a felhasználó okosetlefonja pörkölődött meg töltés közben, de végül a gyártót is elérték a lángok. A Samsung megpróbált elhallgattatni egy hibás telefonról panaszkodó srácot, de a kísérlet balul sült el, mert minderről videók készültek. Így most már félmillió ember tud az esetről, amit el lehetett volna intézni egy gyors garanciális cserével.
Ez egész ott kezdődött, hogy a Ghostlyrich néven publikáló fiatal megosztott egy videót a töltés közben - állítólag minden ok nélkül - megégett Samsung Galaxy S4 okostelefonjáról. Már ebben is elhangzik, hogy a Samsung bizonyítékot kért a telefon hibájáról, ez lett volna a garanciális csere feltétele. Erre a srác nyilvános videón mutatta be a töltő megolvadt nyílását, és felvetette azt is, hogy a hő hatására akár fel is robbanhatott volna a mobil akkuja, ami még nagyobb tüzet tud okozni.
A videót látva a Samsung egy ajánlatot küldött neki: kap egy hasonló modellt, ha letörli az égett telefonról szóló videót a Youtube-ról, és megígéri, hogy később sem tölt föl semmi hasonlót. Csakhogy a srác inkább közzétette a cég által küldött papírt, amellyel ezt a súlyos problémát a szőnyeg alá söpörték volna.
Egy szerencsétlen hongkongi férfi is valami hasonlóval próbálkozott, amikor egy Galaxy S4-es mobil lángolni kezdett a kezei közt, bár nem az nem a szőnyeg, hanem a kanapé alatt kötött ki, miután ijedtében elhajította. Ez sem volt szerencsés húzás, mert a bútor is lángra kapott, ésaz egész lakás leégett.
Rovataink a Facebookon