Ilyen jó hétfőnk még nem volt
További Cellanapló cikkek
- Eddig nem látott funkcióval debütálhatnak a Samsung jövő évi csúcskészülékei
- Rajongóknak szinte kötelező: szó szerint varázslatos lett a Harry Potter-telefon
- Máris befutott az Android 16 első előzetes kiadása
- Megállíthatatlan hegyomlásként zúdul ránk az Asus új telefonja
- Ár-érték arányban komolyan odarakja magát a Xiaomi új telefonja
Süt a nap, forró a kávé, az internetet pedig elöntötte a végtelenített humor és cukiság. Az Instagram a hétvégén bemutatta a Boomerang appot, és milliók kezdtek 1 másodperces videókat gyártani. (iOS, Android)
Rengeteg videókészítő app van, mégis a Boomerang lesz a legsikeresebb. A Vine, a Coub vagy a Nutshell jól működik azoknak a kezében, akik ki tudnak találni egy 8-10 másodperces forgatókönyvet. Egyszerűnek hangzik, mégsem vagyunk rá képesek. Egyetlen másodpercben azonban nincs mit elrontani, ezt használja ki a Boomerang.
Elkapott minket a tökéletes hurok
Az app 5 fényképet készít, ezeket oda és vissza lejátssza, így áll össze a kicsit felgyorsított, hibátlanul végelenített videó. Nincs többé akadozó bénázás, amikor a macska minden egyes újrajátszásnál elindul az egyik oldalról a másik felé. Kiesett a bébi szájából a süti? Még cukibb lesz, amikor visszaesik a szájába!
Az Instagram az egyszerűségre törekszik, ezért nem a fő appot tömte meg, hanem az új funkciót - a Hyperlapse és a Layout után ismét - inkább külön appba építette. A Boomerangban csak három képernyővel találkozunk, melyeken
- elindítjuk a kamerát normál vagy szelfi módban
- készül a felvétel, ilyenkor villódzik kicsit a képernyő
- megoszthatjuk a felvételet
Ha címet is akarunk adni, akkor azt megtehetjük a Facebookon vagy az Instagramon. Egyébként nem muszáj rögtön az exponálás után a megosztással vacakolni, mert minden egyes videóról készül egy másolat a telefon memóriájába. Ezekben ötször ismétlődik a felvétel, hogy a végtelen ismétlést nem támogató videolejátszókban is élvezhető legyen a tartalom.
A Facebook tulajdonában lévő Instagtamon alig pár hete indították el a reklámozás lehetőségét, úgyhogy aligha lehet véletlen, hogy előálltak egy ilyen újítással. Most biztosan felpörög a képmegosztás, meg megkönnyíthati a lehetséges hirdetők becserkészését. A reklámipar kreatívjainak is tetszhet, hogy rövid videókkal verhetik a nézők fejébe a márkaüzentet.
Egyértelműen a legfiatalabb korosztály a Boomerang célcsoportja: azok a gyerekek, akik a Snapchat eltűnő videós üzenetein, száznegyven karakteres bejegyzéseken és rövid klipeken szocializálódnak.
A Boomerang már nyáron elkészült, egy Hackathon versenyen rakta össze az Instagram androidos appjának öt fejlesztője. Azóta házon belül tesztelték, és miután látták, hogy mindeki megőrül érte, elkészítették iOS-re és nyilvánosságra hozták.
Ön már készített humoros és cuki videókat a Boomeranggal?
Küldjön nekünk egy linket az Instáról, és a legjobbakat közzétesszük!
Rovataink a Facebookon