Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMAz első öt nethasználati tevékenység közül a keresések vezetnek 85,9 százalékkal, majd következnek a hírportálok (85,2 százalék), a pc-s szoftverek (73,4 százalék), az előretörő közösségi oldalak (66,8 százalék) és végül az elektronikus levelezés (65,1 százalék) zárja a sort. A tavalyi adatokat a 2007-es eredményekkel összehasonlítva az látszik, hogy a közösségi oldalak produkálták a legnagyobb népszerűség-növekedést a tavalyi évben: 5,4 százalékkal többen használnak ilyen szolgáltatásokat, míg emailezni csupán feleannyian többen szerettek meg – írja az ITcafé.
A német felhasználók minden más vizsgált nemzetnél lelkesebben fordították szabadidejüket virtuális kapcsolatok ápolgatására. Míg 2007-ben csupán 39 százaléknyi német látogatott közösségi oldalakat, tavaly már 12 és fél százalékkal többen tették ugyanezt. A legnagyobb rajongással (80 százalék) egyébként továbbra is a brazilok viseltetnek az online társasági felületek iránt.
A legmegdöbbentőbb adat a Facebookkal eltöltött idő alakulása: a Nielsen mérése szerint tavaly 566 százalékkal hosszabb ideig böngészték a felhasználók ezt az oldalt, mint egy évvel korábban – ez összesen 20,5 milliárd percnyi facebookozást jelent. Korosztály szerinti eloszlásban nézve pedig az tűnik ki, hogy egyre több korosodó felhasználó fedezi fel magának a közösségi oldalakt: a Facebook a 35-49-es korosztályban volt képes növelni a legnagyobb mértékben felhasználóinak táborát (összesen 24,1 millió fővel), míg az 50-64 évesek körében majdnem kétszer annyi júzert toborzott magának, mint 18 év alattit.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM