Ferenc, Olívia
-2 °C
4 °C

Kiszolgálóhiba miatt akadozik a Chello

2003.08.19. 16:26
A Chello IP-címkiosztásért és modemregisztrációért is felelős új ügyfélkiszolgáló rendszere okolható az elmúlt napokban tapasztalható szolgáltatáskimaradásokért, tudta meg az UPC-től az Index. A hibát várhatóan kedden kijavítják, de az előfizetők időközben akár maguk is elvégezhetik a szükséges beállításokat.
Több Chello-előfizető jelezte lapunknál, hogy hétfőn nem tudott csatlakozni az internetre, ráadásul a kapcsolódási kísérletek közben a kábelmodem LED-jei természetfeletti módon villogtak össze-vissza. Az Index fórumában is sokan panaszkodtak, hogy az utóbbi napokban problémáik adódtak a szolgáltatással. Voltak, akik a rendkívül virulens Blaster féreg számlájára írták a dolgot, de mint kiderült, a fennakadásoknak más oka van.

Jóváírják

Szűcs László, a Chellót üzemeltető UPC média- és sajtókapcsolati igazgatója lapunknak elmondta: a kimaradásokat egyes előfizetőknél az okozta, hogy a közelmúltban cserélték újabbra az IP-címkiosztásért és modemregisztrációért is felelős ügyfélkiszolgáló rendszert, és bizonyos esetekben "előre nem várt problémák" adódtak az IP-címkiosztásoknál. Szűcs hozzátette: az esetnek nincs köze az elmúlt héten sokakat megfertőző Blaster vírushoz.

Szűcs László szerint előreláthatólag még kedden kiküszöbölik a problémát, de az előfizetők időközben akár maguk is elvégezhetik a szükséges beállításokat. A teendőkről az ügyfélszolgálat telefonszámán előre felvett üzenetben tájékoztatják az előfizetőket, és az UPC honlapján is elérhetők a beállításokra vonatkozó információk.

Azoknak az előfizetőknek, akik az ügyfélszolgálaton jelzik a hibát, az igény jogosságának ellenőrzése után természetesen jóváírják a kimaradt időszakot, közölte Szűcs.