Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM„A Twitterre küldött üzenetek nagyságrendekkel nagyobb felhasználói réteghez juthatnak el a Yahoo-val való együttműködéssel” – kommentálta az együttműködést Biz Stone, a Twitter társalapítója. A 600 millió felhasználóval rendelkező Yahoo és a napi 50 millió üzenetet továbbító Twitter az együttműködéstől szolgáltatásainak népszerűbbé válását és piaci szerepének megerősítését várja.
A megállapodás üzleti háttereit a Yahoo nem hozta nyilvánosságra. Sajtóértesülések szerint azonban a Microsoft és a Google januárban összesen 25 millió dollárt fizetett azért, hogy a twitteres bejegyzések a keresési eredmények között is megjelenhessenek. A Facebook közösségi portál sikeréből kiindulva szinte minden nagyobb hírportál és netes levelező rendszert üzemeltető vállalkozás a közösségi funkciók felé kíván bővíteni.
A felhasználók számának növeléséért folytatott elszánt küzdelemben viszont előfordul, hogy pont a felhasználók érdekei kerülnek háttérbe. A Gmail Buzz (magyar verzióban Zümm) névre keresztelt új szolgáltatását személyiségi jogi aggodalmak miatt már a jogvédő szervezetek is vizsgálják.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM