A Nielsen piackutató összesítéséből kiderült, a Bing, az MSN és a Windows Live a piac 13,9 százalékát birtokolta augusztusban, míg a Yahoo csak 13,1 százalékot – szemben a júliusi 14,6 százalékkal. A Google helyzete továbbra is megingathatatlan, az internetes keresések 65,1 százalékát a Google oldalán bonyolítják az Egyesült Államokban.
Míg a Microsoft éves viszonylatban tekintve 10,7 százalékról növelte részesedését 13,9 százalékra, addig a Yahoo ellentétes irányban mozdult el, 16 százalékról 13,1 százalékra esett vissza. A Google stabilan 65 százalékon áll.
A ComScore intézet ugyanakkor még nem tette közzé augusztusi összesítéseit. A szervezet júliusban 65,8 százalékot mért a Google, 17,1 százalékot a Yahoo, és 11 százalékot a Microsoft javára. A Microsoft és a Yahoo 2009-ben jelentette be, hogy egyesülnek a Google pozícióinak megingatására.