Vilma
-7 °C
4 °C

Az eBay tévéshowt kíván indítani

2000.10.25. 15:04
A San Jose-i székhelyű aukciósház bővíteni kívánja az eddig kizárólag internet-felhasználókra korlátozódó célcsoportját. A társaság a világ legnagyobb tévétársaságaival tárgyal egy lehetséges eBay-show lehetőségéről. Megfigyelők ebben az "eBay everywhere" koncepció következetes folytatását látják.
Az online aukciósház már egy évvel ezelőtt elkezdte kutatni az alternatív lehetőségeket, és mindenekelőtt a mobil internetfelhasználók elérésére koncentrált. A tévéműsorral végre azokat is megszólíthatnák, akik nem interneteznek, de szívesen részt vennének árveréseken. Megfigyelők a tévéshow ötletében az "eBay everywhere" koncepció következetes folytatását látják.

Az adás nem egy szórakoztató show lesz, hanem inkább egy életmód-magazin, amelyben egyebek mellett árveréseket rendeznek - jelentette ki Kevin Pursglove, az eBay szóvivője. Az első koncepciók alapján még az is elképzelhető, hogy neves eBay felhasználókat mutatnának be a műsorban, és megismertetnék a nézőkkel az érdekesebb árverési tárgyak történetét. A legbiztatóbb tárgyalásokat a társaság az ABC csoporttal folytatja.

Közelebbről még nem ismert, milyen is lesz az eBay televíziós változata, hogy a nézők az interneten vagy telefonon beszállhatnak-e a licitbe. A terület szakértői viszont jó esélyeket adnak az újszerű adásnak. Sajtóértesülések szerint a műsor hétfőtől péntekig naponta jelentkezne.

A Media Metrix adatai szerint az eBay honlapja augusztusban 12,7 millió látogatót vonzott, akik havonta átlagosan két teljes órát töltöttek el az aukciósház oldalain. Naponta az eBay site-ján összesen 15 millió dolláros értékben árvereznek el javakat. Az árverés-portál egyike azon kevés online vállalkozásnak, amely a tulajdonosainak megszakítás nélkül nyereséget hoz.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Utazás aggodalom nélkül?

Utazása előtt sose feledkezzen el utasbiztosításáról!