Három hónap alatt 721 millió dolláros bevételt szerzett a Google, míg tavaly ugyanebben a periódusban csupán 342 millió dolláros bevétele volt. A cég szerint a látványos növekedés elsősorban annak köszönhető, hogy sikerült időben bemutatniuk az új termékeiket és szolgáltatásaikat. Az egy évvel korábbi állapothoz képest hetvenhét százalékos, az előző negyedévhez képest kilenc százalékos volt a növekedés.
Yahoo?
A Google a New York-i tőzsdezárás után tette közzé a jelentését, és részvényeinek értéke másfél százalékot erősödött a zárás utáni órákban. Fő riválisa, a Yahoo nem járt jól: részvényárfolyama 14 százalékot esett. A Yahoo hatalmas csalódást okozott a befektetőinek, mert bár 164 millió dolláros negyedévi profitja megfelelt a piaci várakozásoknak, még mindig nem tudta bemutatni saját online fizetési rendszerét.
Az előző negyedévben pozitívan reagáltak a Yahoo befektetői az eredményekre, holott azok áprilisban sem voltak valami fényesek. A 2006 első három hónapjában elért 159,6 millió dolláros profit 2005 hasonló időszakához képest 22 százalékos csökkenést jelent, ezt azonban 6 százalékos árfolyam-emelkedéssel honorálta a tőzsde.
Google!
Eric Schmidt, a Google első embere azt mondta a BBC-nek, hogy teljesítményük erős növekedése annak köszönhető, hogy mindig a felhasználói élmény minőségének javítására törekedtek, különösen a keresés és a hirdetések terén. A Google 44 százlékos piaci részesedéssel rendelkezik az amerikai piacon, és eladásainak több mint negyven százaléka Amerikán kívülről származik. Az elemzők optimistán nyilatkoztak a jól kereső céggel kapcsolatban, szerintük a Google még nem eresztett le, a cég bevétele jobb, mint amire számítottak, és magasak a tengeren túlról származó jövedelmek.