Az OM nagy hangsúlyt fektet az ügyfelek minőségi kiszolgálására, ami különösen hasznos lehet, ha az új programmal a számítógéppel még nem rendelkező, az informatikához talán kevésbé értő embereket veszi célba. A kiírás szerint az értékesítőnek foglalkoznia kell minden szavatossági és jótállási problémával, és nem utasíthatja vissza a visszavitt termék átvételét. A pályázónak pedig - aki csak a termék gyártója vagy forgalmazója lehet - szerviztámogatást kell biztosítania.
Komfortos szolgáltatás
A felhasználói élmény fokozása érdekében a magyar nyelvű termékleírásnak legalább olyan részletesnek kell lennie, mint a nem magyar nyelvűnek, és a pályázónak a saját szájtján kell elérhetővé tennie az friss driverek letöltési helyére mutató linkeket, illetve szoftver esetén a licencszerződés magyar nyelvű változatát. Még olyan kényelmi szolgáltatásokat is elvár az OM, hogy a tíz kilogrammnál súlyosabb termékek javítása vagy hétköznap napközben a vásárló otthonában történjen, vagy gondoskodjanak az ingyenes el- és visszaszállításról.
A pályázóknak országszerte legalább száz értékesítési ponttal kell rendelkezniük, minden megyeszékhelyen legalább eggyel, a fővárosban pedig legalább hárommal, így garantáltan nem kell majd sokat utazni a vásárláshoz.
Lesz hitel
A pályázónak meg kell állapodnia egy vagy több bankkal a hitelnyújtásról, és az OM a pályázatok elbírálásánál figyelembe veszi a finanszírozási lehetőségek számát, elérhetőségét, valamint a teljes hiteldíjmutatókat is. A megújuló programban forgalmazható termékek körét május 10-én teszik közzé az Oktatási Minisztérium a szájtján.