A Magyar Telekom ügyfelei a márkaváltás után T-Home néven vehetik majd igénybe az otthonokhoz kapcsolódó vezetékes szolgáltatásokat, amelyek jelenleg a T-Com, T-Online és T-Kábel kínálatában elérhetők. A T-Home megjelenésével párhuzamosan megújul a lakossági és üzleti mobilszolgáltatásokat összefogó T-Mobile márka, és a T-Systems márkanév továbbra is a vállalati ügyfeleknek nyújtott üzleti kommunikációs megoldásokat fogja össze.
Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója a döntés kapcsán hangsúlyozta: „A 2008 őszére tervezett változások részei annak a megújulási folyamatnak, amelyet a Magyar Telekom új felsővezetése kezdett meg. Az ez év elején bevezetett szervezeti változásokkal és a márkastruktúra ma elhatározott megújításával, azaz a jövő ügyféligényeinek való még teljesebb megfeleléssel a Magyar Telekom célja, hogy ügyfelei és befektetői számára vonzóbb és értékesebb legyen.”
Az egyszerűsödő márkastruktúra új előnyöket kínál az ügyfeleknek, könnyebben igazodnak el majd a termékek és szolgáltatások között, írta a Magyar Telekom sajtóközleménye. A Magyar Telekom hamarosan véglegesíti a T-Home márka bevezetésének és a megszűnő márkák kivezetésének részleteit, és azokról kellő időben tájékoztatást fog adni.
A márkaváltás nincs hatással a Magyar Telekom erre az évre kitűzött bevételi és EBITDA iránymutatásaira, és nem jár márkanévhez kapcsolódó értékvesztéssel. Ugyanakkor a társaság abban bízik, hogy a változás pozitív hatással lesz a jövőbeli működési eredményére.