165 találat az Indexről, és a környékéről.
2024.03.28. 11:29 Módosítva: 2024-04-01 06:57:30
A Hyundai-Kia csoport dominált a díjátadón, de azért mások is kaptak díjakat.
Ez a hetedik alkalom, hogy a Renault elnyerte a díjat.
Dobpergés, visszafojtott lélegzett.
Az Év Magyar Autója verseny idei közönségdíjasát keresik.
Év autója, MG HS, M3-as metróvonal felújítása és törött Skoda az eheti hírösszefoglalóban.
Itt a talibán szupersportautója, a visszahívások királya 2022-ben és itt az első villany Suzuki.
A szavazás megtörtént, a győztes autóra hamarosan fény derül.
Csütörtökön szavazás, pénteken eredményhirdetés.
Mielőtt a zsűri meghozná döntését, kérjük olvasóinkat, szavazzák meg, szerintük melyik autó érdemelné meg leginkább idén az Év Autója díjat!
2022. december 10., 06:15
Fiatal hölgytaggal bővülő zsűri, teljesen felboruló menetrend - zajlik az élet az Év Autója-zsűriben. Egy kis bepillantás a kulisszák mögé.
2022. november 27., 08:47
Az eredetileg 27 jelölttel bíró listán mostanra csak hét kocsi maradt.
2022. november 26., 09:04
A 2023-as Európai Év Autója díj döntősei, egy új BMW, az új Moszkvics és az első Európába érkező, gázt szállító hajó heti híreink között.
2022. november 24., 12:53
Ismét taroltak a villanyautók az Év Autója 2023 választás elődöntőjében. Bár ez azért sem volt nehéz, mert már a felhozatalban is szép számmal szerepeltek.
Először lett a cím dél-koreai autóé.
Szoros volt a verseny az élmezőnyben, végül a Renault Mégane E-Tech Electric lett a második, a Hyundai Ioniq 5 a harmadik.
Finiséhez érkezett a 2022-es Év Autója választás. Mielőtt azonban hétfőn győztest hirdet a zsűri, szavazz te is a kedvencedre! Íme, a felhozatal.
Összefoglaljuk, mi történt az autós világban az elmúlt napon. Ez a Totalcar Híradó.
A Tannis tesztről sokan gondolják, hogy féktelen móka és kacagás, pedig... pedig tényleg az, mutatjuk.
2021. december 26., 07:24
A korabeli szokásokkal ellentétben Az Év Autója-díjjal kapcsolatos sajtóutakon nem osztogattak ajándékot a márkák. Csak alkalmanként egy modellt a díjnyertes típusról.
2021. december 19., 13:21
Békés társaság az Év Autója zsűri, de azért előfordult egyszer-egyszer, hogy elszabadultak az indulatok.
2021. december 10., 11:54
Előállt az Év autója rövidlista, és mi azonnal elkezdtük ízekre cincálni házi zsűrinkkel
2021. november 29., 09:06
Egy kakukktojás is akad az Év Autója 2022-es választás döntőjébe jutott típusai között. Pedig nem is teljesen az.
2021. november 18., 13:36
Még soha nem morzsolódott le annyi típus az Év Autója nevezési listájáról, mint az idén.
Idén először több elektromos autó van a Tannistesten, mint belsőégésű motorral szerelt. Szerintetek melyik fog nyerni?
2021. szeptember 23., 10:55
Az Év Autója kiválasztási folyamatának egyik legfontosabb állomásán ezúttal is ott leszünk.
2021. augusztus 7., 18:09
A Polo meg az Astrát verte. De használtan is az a jobb, amelyik új korában nyerni tudott?
A következő Év Autója-választást át kéne nevezni az Év Villanyautója-választásra. Elmondom miért.
A kétezres évek második felének sikeres modelljei ma már észszerű használtak. Vajon van köztük betegágy is?
Egy hibrid is lehet Év Autója, ez már a kétezres évek elején kiderült. És voltak igazán meglepő eredmények is.
Megjelent az első Yaris, újabb olasz variáció a Golfra, és a sikert ízlelgették a hibridek.
Egy halom ma is népszerű modell tündöklése az Év Autója-szavazáson. Így közeledünk az ezredfordulóhoz.
Egy tökéletes városi kisautó, vagy a középszerűség diadala? Bő két évtizednyi Yaris-történelem.
2021.03.01. 16:29 Módosítva: 2021-03-06 00:19:42
Az idén szoros versenyben dőlt el a díj sorsa, a hét jelöltből négy kapott hasonlóan magas pontszámot.
Sorozatunkban felidézzük a korábbi helyezetteket, és megnézzük, milyen karriert futottak be a későbbiekben.
Az Év Autója-díj dobogósai voltak, ma már ezek közül válogatunk, ha olcsó használt autót keresünk.
A kilencvenes évek alaposan bekezdett, ami az Év Autója-díjat illeti. Megszületett a Clio, az Astra és minden idők legjobb Golfja.
2020. december 11., 18:48
Egy influenszer, egy újságíró és egy péeres bemegy a bárba, melyik szedi fel a futóműhangoló mérnököt? De főleg: hogyan választják az Év autóját, ha se sajtóút, se autó, és már lassan év se?
Digitális műszeregység, passzív hátsókerék-kormányzás, adaptív futómű - átlépünk a kilencvenes évekbe.
Megint lépünk egyet előre: a W124 legendájától a Ford és az Opel nagy autóin át egy legendás Audiig.
Ritkán jön össze olyan erős mezőny az Év Autója-szavazáson, mint a nyolcvanas évek elején.
2020. szeptember 7., 13:18
Harmincnyolc autó, valamelyik ezek közül kapja a díjat jövőre, de hogy nem Genfben, az biztos.
2020. augusztus 30., 06:56
Ami ma a SUV, az egykor a kompakt ferdehátú volt. Irány a nyolcvanas évek!
A Rover pedig lenyomta az Audit. Újabb érdekességek az Év Autója-díj történetéből, terítéken a hetvenes évek második fele.
Miért lesz két hasonló autónak ennyire eltérő a sorsa, és hogyan fogadta a piac a Fiat apró sportautóját? Folytatjuk az Év Autója-díj dobogósait bemutató sorozatot.
Gyakran pufogtatott, de mégoly értelmetlen frázis: Fordot, Fiatot és franciát soha. Pedig egykor éppen a Fiat és a franciák taroltak.
Az Év Autója címnek nagy rangja van, de a zsűritagok nem látnak a jövőbe. Vajon melyik típus futott be igazán, és melyikből lett nagy bukás?
Az Év Autója címnek nagy rangja van, de a zsűritagok nem látnak a jövőbe. Vajon melyik típus futott be igazán, és melyikből lett nagy bukás?
2020.03.02. 16:49 Módosítva: 2020-03-06 06:24:34
Elég kiegyenlített szavazást hozott az idei év, ezúttal már egyértelműen a villanyautóké volt a főszerep.
Az élet nem áll meg. Mint minden évben, most is izgulhatunk a képernyők előtt - ki lesz a nyertes?
Kevés autógyártó tekint annyira előre, mint mostanában a Peugeot. Az egyik távcsöve ez az e-208, amit vezetünk.
Forradalom! Elöl hajt és 1-es BMW! Vannak itt egyéb érdekességek is, akkor most örülünk, Vincent?
Erre nem lehet felkészíteni egy átlagos autóst, aki amúgy nem jár versenyezni. A Tesla hihetetlen, a Porsche még élvezetes is.
Hasonló hibrid se volt még a piacon. Senkinek nem jutott vajon eszébe? Vagy nem merték? Mindenesetre most elkenjük a Clio e-Tech-nek.
Pokolian jól néz ki, tele van ötlettel és autónak sem rossz Fordék kis szabadidőautója. De elég-e ennyi ma a díj elnyeréséhez?
Régóta vár a Toyota a címre, utoljára az első Yarisszal szerezték meg. A Corolla pedig most itt van a döntős hét esélyes között.
Két hét múlva hirdetünk Év Autója-nyertest, de még egyikünk se tudja, melyik lesz az a hét közül. Ez az utolsó nagy megmérettetés.
Az egy benzin- és két villanymotoros, két körmös kapcsolású váltóval szerelt hibridhez hasonló se volt még a piacon. De vezetni milyen?
Az ötlet pofonegyszerű, nem is komplikált, s valószínűleg így is ez a legjobb hibridhajtás ma. Csak másnak nem jutott eszébe.
2019. december 16., 07:27
Csak majdnem. Viszont vezettük az új, villanyos MX-30-ast, sőt, láttuk is, igaz, a két autó nem volt ugyanaz.
Tizenhét állat autó a jövő évi kínálatból, egyik erősebb és szebb, mint a másik, én meg mégis ezt a cipős dobozt választanám.