21 találat az Indexről, és a környékéről.
Oliver Zipse sem ért egyet az EU 2035-ös céljaival.
Több globális nagyvállalattal közösen írták alá a nyilatkozatot, ami arra kéri az EU-t, hogy ne halasszák el a 2035-ös terveket.
Az olasz kormányfő is beszállt a hangoskodásba.
Jelenleg abszurdnak tartják a nulla szén-dioxid-kibocsátású célokat.
A Renault-vezér új forgatókönyvet javasol.
Ők a vásárlókat akarják kiszolgálni, akiknek nem kell egyelőre annyi elektromos autó, mint amennyire korábban számítottak.
A 2035-ös dátum és a zéró káros anyag kibocsátás marad, de egyértelműbbé teszik, hogy ezt a célt bármilyen technológiával el lehet érni.
Sokkal nehezebb pénzt szerezni.
Felhígíthatja az Európai Parlament az EU legfontosabb villanyautó-szabályát.
Egy kiszivárgott dokumentumukból legalábbis ez derül ki.
2023.12.20. 16:33 Módosítva: 2023-12-22 14:01:14
Ahogy az EU-ban és Nagy-Britanniában sem.
Választ kaptunk arra is, hogy hogyan.
Hogy mi lesz a kompromisszumos megoldás, egyelőre még ködös.
Mindegy, hogy az EU betiltja-e a belsőégésű motorral szerelt autókat vagy sem.
És 2030-ra már a kishaszongépjárműveknek is sokkal kevesebb kell legyen a szén-dioxid kibocsátásuk.
A hagyományos autók 2035-ös távozására sokan készülnek, a lengyelek lehetnek a tiltás nyertesei.
Az Európai Parlament javaslata szerint 2035-től nem lehet új, belső égésű motoros autót értékesíteni. A szavazás a törvényről még hátravan.
2022.08.26. 08:44 Módosítva: 2022-08-31 06:08:01
Fokozatosan növelik a nullemissziós új autók eladásának arányát, és a meglévő autóállomány ellenőrzésén is nagyot szigorítanak.
2022. augusztus 14., 06:50
Mi lesz velünk, ha kihúzzák alólunk a belső égésű motoros autókat? Marad a villany, vagy csak a gyaloglás a megoldás? Figyelem, fikciós írás következik!
A négy-ötszázezer forintos jogsiszerzés borsosnak, sőt a tanulóvezetők lehúzásának tűnhet, de vajon tényleg az?
A politikai megosztottság viszont jelentős problémákat okoz.