28 találat az Indexről, és a környékéről.
Lényegében nullán van az uniós autópiac a növekedés mértékét nézve. Vannak persze kivételek mindkét oldalon.
A német gyártás még garanciát jelent a minőségre, de ennél többre lehet szükség.
2024.07.09. 09:21 Módosítva: 2024-07-11 12:30:55
Írország és Luxemburg van a sor elején.
Az európai számokkal szemben a magyar piacon nőtt a forgalomba helyezett új autók száma.
Megszakadt a sorozat: decemberben csökkent az uniós piacokon forgalomba helyezett új autók száma. Az összkép azonban sokkal jobb. Egy kivétellel.
2023. december 21., 12:20
A tizenegy hónapra vetített adatokat nézve minden uniós országban bővült az újautó-piac, egyet kivéve.
2023. december 17., 16:28
A villanyautózás további erősödését hozhatja 2024, ám a gyártók - ahogy korábban is - panaszkodnak a szabályokra.
És ha Luca de Meo ezt szeretné, akkor az Európai Autógyártók Szövetsége is.
2023.11.24. 14:18 Módosítva: 2023-11-28 09:40:53
Nyolc évvel ezelőtt, 2015-ben a dízelek adták az EU-s újautó-eladások felét.
2023. szeptember 2., 11:20
2023. augusztus 30., 17:18
Továbbra is felemás képet mutat a piac. Éves szinten jelentős, a bővülés, ám bő 20 százalékos a lemaradás a járvány előtti szinthez képest.
A VW-csoport mellett örülhet Renault és a Tesla, de a Stellantis mellett mínuszban van a Toyota, a Mercedes és a BMW is.
Uralkodik a VW, lendületben a Tesla, a Dacia és a Skoda. Így néz ki az autópiaci torta.
Hetedik hónapja folyamatosan növekedésben van az uniós újautó-piac. A járvány előtti szint azonban még mindig messze van.
Van olyan, amikor ez a két márka egy lapra kerül. Rendhagyó piaci körkép.
Azt mutatják a számok, hogy kezd kilábalni az autóipar abból a válságból, amelybe a koronavírus-járvány taszította.
Keveset mérsékel a kibocsátáson, de sok felesleges költséggel jár, amit villanyautók fejlesztésére is lehet költeni.
A 2010-es évek közepén szinte minden második új autót gázolaj hajtott, mára az elektromosaknak áll a világ.
A Stellantis után újabb gyártó távozik a szervezetből.
Nem kell rögtön kétségbeesni, vannak lehetőségek a feltámasztására.
2022.06.14. 14:50 Módosítva: 2022-06-19 06:52:59
Az ACEA eddig az európai autóipar egységes lobbiszervezete volt, de most elveszíti egyik legfontosabb tagját.
Ugyanakkor éves szinten növekedés várható.
Az új autók hiánya a használtak iránti keresletet is megdobta, ami szintén komoly drágulással járt.
A chiphiány miatt van így.
A koronavírus-járvány visszaesését követően új erőre kapott a piac.
2020.07.17. 16:51 Módosítva: 2020-07-23 06:15:07
Júniusban már csak 24%-kal állt forgalomba kevesebb autó, mint tavaly ilyenkor, ami a tavaszi eredményekhez képest óriási javulás.
A járványveszély miatt megállt az autókereskedelem Európában, 78%-os a visszaesés a tavalyi számokhoz képest.
Ki vegyen dízelt? Ki ne vegyen dízelt? Leváltja-e a villanyautó és a hibrid a megbélyegzett TDI-ket és ha nem, miért?