20 találat az Indexről, és a környékéről.
Odáig vannak értük az üzleti trénerek.
Forradalmi elmélet született a repülésről.
Adott volt az Forma-1-ből örökölt hajtáslánc. Erre jött rá a karosszéria, majd a mérnöki igény, hogy tudja változtatni az alakját. DRS utcai autóban.
Az eredeti elgondolás teljes zsákutcának bizonyult.
2023. szeptember 21., 17:01
A szakember több divatos dizájnmegoldásba is keményen beleállt.
2022.12.23. 11:50 Módosítva: 2022-12-24 12:14:22
Szabotázs, kémkedés és fasiszta szervezkedés vádjával tartóztatták le, száznál is több repülőt neveztek el róla.
A pénzbüntetés mellett egyéb hátráltatás is érte a csapatot.
2021. augusztus 24., 16:54
Az egyForma csapata ezúttal az aerodinamika három fő fizikai törvényszerűségét vette górcső alá.
Aurel Persu már 1923-ban alkotott az aerodinamikának megfelelő autót, ami alaktényezőben a modern társait is lepipálja.
Ha nem működünk együtt, mint a hangyák.
A Rizoma elkészítette, potom 140 ezer forint.
Túrjunk egy kicsit mélyebbre az aerodinamikába, hogy értsük, mi vele a legfőbb probléma.
Úgy gondolják, a Moto2-ben ez az egyetlen lehetőség, hogy előnyhöz jussanak.
2020. december 19., 11:55
Az ötletet a golflabda adta, de a Bolide háta menet közben rücskössé alakul át, ha kell.
2020. szeptember 14., 14:31
Lényegében szó szerint veszik azt, hogy a kerekeket kell leszorítani az útra.
Az szárnyak az új sláger. De mire ez a nagy felhajtás... bocsánat, leszorítóerő?
Sportmotorok csúcstechnológiája? Egy robogón kerülhet először szériagyártásba.
Azt hiszi, érti a felhajtóerőt? Akkor nem érti a felhajtóerőt.
A 2020-as szabálykönyvben külön kitérnek az aktív aerodinamikai elemekre.