46 találat az Indexről, és a környékéről.
Nem veszik, nem viszik, így aztán nem éri meg újat fejleszteni sem.
Sorozatunkból kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Jelentős mennyiségű erős BMW.
2023. november 28., 14:20
A termékek árát a vásárlás helyén visszatérítik.
2023. november 26., 10:58
Vásárolt egy Alpinát, amin versenyezni tanult harminc éven át. Majd vett egy másikat, azt már inkább a mindennapokra. Két Alpina története.
Kezdetben BMW-khez készített karburátorokat, saját vállalatát 1965-en alapította meg.
2022. szeptember 27., 10:09
Utód nélkül szűnik meg a típus, a patinás tunercég pedig Maybach-szerű sorsra juthat.
2022. szeptember 22., 06:06
Még feltűnőbb, még erősebb, és ami a legjobb: már lehet is rendelni!
Színesre sikerült a TC Híradó, az amerikai és német autók rajongói is találnak benne csemegét.
Természetesen rálicitál a gyári csúcsmodellre, teszi ezt 17 plusz lóerővel és a konzervatív Alpina-kiegészítőkkel.
Ilyen egy valódi, jó értelemben vett olcsó autó. Minden más csak rongyrázás.
2022.03.30. 16:11 Módosítva: 2022-04-01 12:16:55
A 4-es Gran Coupéból nem készült M változat, de az új Alpina nincs messze tőle.
Ma 30 éve, hogy Szentgotthárdon elkészült az első Opel Astra, közben a szomszédban elpusztult a világ legnagyobbja, a Mrija.
Évtizedes együttműködésből összeolvadás lett, így mentheti meg az Alpina márkát a BMW.
Az idei Festival of Speed első áldozata egy Alpina B8 Gran Coupé volt.
2021.03.25. 09:13 Módosítva: 2021-03-28 16:50:36
Hajszálnyival olcsóbb, mint a gyári M8 Grand Coupé, miközben egy kicsit gyorsabban száguldhat az Alpina új luxusmodellje.
2020. augusztus 1., 08:33
Van Magyarországon egy műhely, ahol világszínvonalú dolgok épülnek. Hogy mi, az tulajdonképpen nem számít, csak kihívás legyen.
Az Alpina is elkészítette a saját verzióját a giga-SUV-ból: itt 2,6 tonna gyorsulhat 4,2 másodperc alatt százra.
A B10 Biturbo sokáig méltatlan körülmények közt hánykolódott, újjászületésének története csodás utazás a kilencvenes évek szuperlimuzin-őrületébe.
Majd az AMG GT R-rel is ezt teszi. Rövid promóvideóban emlékeztet az Alpina, hogy övék a világ leggyorsabb kombija.
Olvasónknak sem tetszett a 7-es BMW eleje, ezért átrajzolta. Mit gondoltok, szebb mint a gyári?
2019.02.11. 16:36 Módosítva: 2019-02-13 12:34:17
A tuningcég a megszokott visszafogottsággal nyúlt minden idők legnagyképűbb BMW-jéhez is.
Az Alpina kezelésbe vette az új X3-ast. Az eredmény egy 393 lovas dízel-szörny.
Az Alpina ötelete az volt, hogy beleraknak egy másfélszer akkora motort a hármasba, mint amekkorát a BMW mert. Még hogy downsizing? V8!
2017.03.04. 16:58 Módosítva: 2017-03-09 06:39:13
Akkor jön az Alpina, és még erősebb gépekkel sokkol. Itt a B3 S és B4 S.
A 240 lóerős T16 nemcsak legenda. Két prototípus készült Vilniusban - az egyik felrobbant, a másik Miskolcon van.
És ezt nem akárki mondja: Fritz Indra az Alpinának és az Audinak is fejlesztett motorokat.
2016.11.04. 12:48 Módosítva: 2016-11-07 15:35:46
Az Alpina döntött: beszállnak ők is a távol-keleti piacra. Elsőként a B4 Bi-Turbót viszik oda.
Nem először nyúltak 7-es BMW-hez az Alpinánál, és ez látszik is az eredményen. Elegáns vadállat lett a B7 Biturbo.
Ha a pályán már nem sikerült túl jól a jubileum, legalább a kiállításon odavágnak.
Az ötvenéves német műhely lóerőkkel és sebességgel ünnepli meg saját születésnapját.
A kézi váltós Alpina B12 5.7 igazi ritkaság – ráadásul ez a példány egyedi rendelésre készült, Brunei szultánja számára.
Pazar stílus, két turbó és gigantikus felnik. A leggyengébb modell háromszázötven lóerős.
2013. augusztus 14., 06:24
A német tuningcég mindig egy fél lépéssel a BMW előtt jár. Ezúttal a legerősebb dízel 3-ast készítették el.
A B3 Biturbo már a jövőbe mutat: hasonló motort használ, mint a következő M3-as, csakhogy ez már készen van.
BMW Alpinas from Petrolicious on Vimeo.
Mindezt Amerikában, a V8-ak és a sörétes puskák földrészén.
Az ikerturbós hathengeresben ott a potenciál, hogy túlszárnyalja a jelenlegi M3 V8-asát. Az Alpina megkereste.
Míg az 5-ös gyári sportváltozata nincs sehol, az Alpina tarolhat azok közt, akik 500 lónál nem adják alább.
A legszebb szalontuning-BMW-ket eddig is az Alpina készítette – úgy néz ki, az új ötössel is hozzák a szokott formájukat.
Az ötszáz lóerős M7-es pótlék eddig csak száraz úton érezte otthon magát, de most elkészült az összkerékhajtású változat.
2008. augusztus 6., 10:48