33 találat az Indexről, és a környékéről.
Becsődölt az American Apparel, ezrek kerülnek utcára, a gyártás és a boltok nem is kellenek senkinek.
Trump és Hillary kampánypólóit is az emberi jogokért híresen kiálló amerikai márka készítette.
Még nincs szó teljes csődről, az üzleteket sem zárják be.
A Los Angeles-i művész, KESH beperli az olasz divatházat.
A bejelentő szerint a modell 16-nak néz ki, a brit reklámhatóság pedig neki adott igazat.
A provokatív hirdetéseiről ismert márka nem kíván több szexuálisan túlfűtött reklámot csinálni. Vagy mégis?
2014.09.05. 14:19 Módosítva: 2014-09-05 21:36:40
Egy American Apparel eladó kitálalt: írt a boltokat belengő perverzióról és rasszizmusról.
Kirúgták a hipszterek egyik kedvenc márkájának a vezérigazgatóját, akit szinte évente beperel valaki szexuális zaklatás miatt.
A márkáknak a hatvan feletti korosztály az új célcsoportja, akiknek már nem lehet csontsovány tinikkel reklámozni.
A szoftpornós hirdetéseiről ismert márka a bangladesi ruhagyárakban történt halálesetekre kívánja felhívni a figyelmet. Elég bizarr.
Mindenki üdvözölte a sokkolásban jártas márka döntését. Ön egyetért velük?
Négy olyan márka boltjában jártunk, amit itthon hiába keresnénk: ezt tudja az American Apparel, a Jones, a Forever 21, és a Street One.
Kötött pulcsit reklámoz a pucér seggű modell. Ön nem unja még az American Apparel hatásvadász kampányait?
Három vizes kockahas-videó: egy amerikai és egy orosz partiról, plusz egy spanyol modellről.
A reklámfelületi hatóságnak meggyűlt a baja az amerikai márkával,aki félmeztelen kiskorúakkal kívánta eladni termékeit.Ön mit gondol a kacér képekről?
A Keresztapa rajongó retusőr csak a modell vállán megpihenő lófejet kímélte, az állat testét könyörtelenül száműzte a kampányképről.
Az inkább botrányairól, mint érdekes ruháiról híres márka egy bájos, ősz hippivel hirdeti legújabb kollekcióját.
Fejek nincsenek az American Apparel új hirdetésein, csak altesti tájak és csöcsök: a brit reklámhatóságnak ez túl durva.
2011. szeptember 15., 12:25
Megkaptuk azt a levelet American Apparel kreatív igazgatójától, amelyet a molettkampányuk ellen pinás képekkel tüntető Nancy Uptonnak írt. Kioktatás némi marketing bullshittel!
2011. szeptember 10., 10:23
Nancy Upton úgy döntött, hogy ő is jelentkezik az American Apparelhez plus-size modellnek, bár nem igazán kedveli a céget. A kritikáját provokatív képekben fogalmazta meg.
2011. szeptember 1., 07:32
Az American Apparel leginkább provokatív hirdetéseiről ismert, most XL-es ruhák kampányaihoz keres molett csajokat, Magyarországról is lehet jelentkezni.
A provokatív reklámjairól híres cég vezetője a jelek szerint rendszeresen hívta fel lakására alkalmazottait, ahol olyan dolgokat tett velük, amikbe a lányok nem egyeztek bele.
A polgárpukkasztó reklámjairól hírhedt fehérneműmárka vezérigazgatóját 250 millió dollárra perli a lány, a cég szerint persze hazudik.
A modell hasánál valamit el akartak tüntetni, de munka közben egy furcsa kinövést is sikerült rajzolni a nő oldalára.
A botránymárka fürdőruháját biztosan nem arra tervezték, hogy takarjon. Akkor minek hordani?
Az American Apparel legújabb reklámkampányát sokan felháborítónak tartják: pedig nincs a fotókon semmi olyan, ami megbotránkoztatóbb lenne egy Mihalik Enikős Vogue editorialnál.
2010. augusztus 31., 07:42
Csődközelbe került az American Apparel. Az okok közt ugyanúgy említik az eszetlen terjeszkedést, mint a cégvezető Dov Charney zaklatási ügyeit és a szexuálisan túlfűtött reklámkampányokat.
Az American Apparel márka egyik volt, amerikai eladónője szerint a céghez jelentkezők úgy érezhették, mintha modellversenyre neveztek volna.
Holly Norris sorozatának célja, hogy olyan embereket is megmutasson, akik a reklám- és tömegmédiában láthatatlanok.
Az American Appareal oldalára feltöltött popófotóval pénzt és seggmodell-karriert is nyerhet, hajrá!
2009. december 17., 10:07
Az American Apparel dolgozói hivatásos modellek és marketingesek nélkül maguk készítik a cég reklámjait. Közben szemmel láthatóan jól szórakoznak.
2009. szeptember 25., 21:31
Az American Apparel nem szakított a hagyományaival, továbbra is a betiltott reklámokat tartják a legjobb reklámoknak.