73 találat az Indexről, és a környékéről.
Nem a világ legfontosabb rejtvénye, de mégiscsak érdekes tippelde.
2023. december 21., 16:20
Csak egy speciális átalakítóra volt szükség és a játékkonzol diagnosztikai eszközként is működött bizonyos típusoknál.
2023. november 13., 17:58
Tömegcsökkentés, pályahasználat felé kacsintás és dögös színkombináció.
Az Aprilia is a 400 köbcentis kategóriát támadja.
2022.11.11. 09:51 Módosítva: 2023-01-02 14:45:14
A kulcsszó a szénszál: nem a teljesítmény növelésére, hanem a tömegcsökkentésre koncentráltak.
Egyelőre sok a kérdés, de a jelek szerint az Elettrica a 125-ös benzinesek ligájában játszik.
2022. szeptember 6., 10:12
A limitált példányszámú RSV4 XTrenta az első gyorsasági-vébécímet ünnepli.
A Cadillac érdekes története és egy szalagkorlát alá szorult, 100 millós McLaren.
Nem azon kell sírni, ami nincs, hanem annak örülni, ami van. És légy magadhoz őszinte: tényleg kell neked kilós motor?
Két Yamaha helyett négy Apriliát indítanának a következő szezonban.
Kínában készül, de Európában is forgalmazzák majd a meztelen gépet.
Nagy bulit csapnak az olaszok, ebből a márka élő legendája sem maradhat ki.
Aleix Espargaro először nyert a királykategóriában, történelmi siker ez az Apriliának is.
660 köbcenti, sorkettő - nem ezektől indul el a nyálelválasztás. Az Aprilia azonban újra kívánatossá tette a középkategóriát.
Az elsődleges üzenet így szól: nem a plusz 50 lóerő a drága, hanem az a váz, fék és futómű, amitől a fele ennyivel is élmény lenne.
Espargarónak és Viñalesnek a privát teszt után is megmaradt a tempója, a Yamaha problémákkal küzdött.
Persze nem volt teljes a mezőny, de az Aprilia tempója egyelőre egészen biztató.
A tavalyi MotoGP-szezon szappanoperájának vannak még utózöngéi.
2021. december 28., 10:10
Nem titok, hogy nagy motorbolond a filmsztár, a garázsát sokan elfogadnánk.
2021. november 25., 06:33
Ha már hazai pálya, az Aprilia sem maradt újdonság nélkül az EICMA-n.
A Zongshen almárkája a vagányabb vonalat viszi, normális minőséggel megtámogatva, ez a gép is elég dögös.
2021. szeptember 29., 08:44
Egykori Man TT-s és MotoGP-s gépeket is árvereznek a Bonhams hatalmas őszi aukcióján.
2021. szeptember 3., 11:42
Eredetileg a következő szezontól ment volna az olasz csapat színeiben, de előrehozták a dolgot.
2021. szeptember 1., 12:12
A Ducati által összerántott misanói tesztnapon meglepően sok versenyző ült motorra.
2021. augusztus 16., 14:00
A Yamahával szakító spanyol érkezését hivatalosan is bejelentették.
2021. augusztus 2., 07:38
A kémfotók és szivárogtatások után bemutatták a túraendurót, de ezzel még nem teljes a 660-as paletta.
A soros kéthengeres platformra építenének egy dual-sport motort is, a Tuono és a Tuareg közé.
Versenyzői ülést kínáltak, ő inkább tesztpilóta lett volna. De a világbajnok túl drágának bizonyult erre a szerepre.
Az már biztos, hogy a Yamahát elhagyja, sokan az Apriliát tippelik befutónak, de nagy a csönd.
A márka marketingmenedzsere hintett el néhány információt a készülő túragépről.
A kulturált környezetben különösen feltűnő, mekkora ordenáré állat ez a blokk.
Az RS 125-öt és a kis Tuonót frissítették fel alaposan az olaszok, és a külsőt is átszabták.
A VR46 jövőre átveszi az Esponsorama Racing helyét a MotoGPb-ben, de nem biztos, hogy maradnak a Ducatinál.
Sportos robogó, négyütemű blokkal.
A 100 éves Moto Guzzi 50 éve ebből él. 350 köbcentivel indult, ma 850, de az alapja ugyanaz.
Szintet lépett az Aprilia V4-es sportmotorja.
Elkészült az RS 660 egyenes kormányos változata.
Márkakupát indítanak az RS 660 Trofeo köré.
+2,4 lóerő és +3,6 Nm, és az Euro5 is marad.
Az RSV4 blokkját egészen 1099 köbcentiig növelték, így már 217 lóerőt tud.
Már javában tesztelik a Tuareg 660-at.
Az Aprilia középsúlyú nakedje hivatalosan is kész.
2020. december 14., 12:06
A KTM 390-eseit és a Yamaha 300-asait próbálnák megfogni.
Valószínűleg két változat lesz, egy SMK és egy A1-gyel vezethető, rendszámos modell.
2020. november 30., 14:44
150 köbcentivel, a helyi piacra. Európai bevezetésről nincs szó egyelőre.
2020. november 18., 12:45
Kevés újdonsággal, de gyártásra késznek tűnik.
A Yamahánál nem számolnak vele a következő évre.
Állítólag márkakupát is rittyentenek hozzá.
2020. szeptember 25., 12:42
Nemsokára erős ellenfelet kap a Ténéré 700.
2020. szeptember 25., 09:44
Mi történik, ha keresztezik az Aprilia Mana 850-et a Piaggio MP3-mal?
2020. szeptember 24., 12:21
Mivel a gyár GP pilótái, azért nem annyira meglepő, hogy mit mondtak róla.
2020. szeptember 17., 13:47
Az ázsiai piac a cél, de nem kizárt, hogy Európába is hoznak belőle.
2020. szeptember 3., 11:08
A mai pletykák szerint az Apriliánál a Yamaha R3, a Kawasaki Ninja 400 és a KTM RC390 ellenfelén dolgoznak.
2020. augusztus 31., 12:55
URAM ISTEN!!! Ennél csodálatosabb dolgot idén még nem láttam!
2020. augusztus 18., 11:52
Imolában tesztelték a versenypályán, zavarbaejtően gyors volt.
2020. augusztus 5., 17:42
Hengercsere és szelephézag beállítás után miért tűnt el úgy az alapjárat, mintha sose lett volna?
A Honda GP csapatában nem lesz neki hely, a HRC átvinné más bajnokságba.
Gyári támogatással, de privát csapat megy végig az idei csonka szezon maradékán.
Legalábbis Aleix Espargaro, miután összeveszett Iannonéval.
Spoiler: nem találtak fel semmi újat, amit tíz éve a BMW és az Aprilia ne lőtt volna el.