50 találat az Indexről, és a környékéről.
Égető szükség van szakképzett utánpótlásra.
A legtöbb újdonság az elektrifikáció és digitalizáció területén mutatkozik.
A műhelyeket is utolérte a digitalizáció.
2023. szeptember 26., 15:06
Autónk javítási minőségének megvan a maga hierarchiája.
2023.05.04. 11:32 Módosítva: 2023-05-04 19:34:51
A munkaerőhiány a legnagyobb gond, de a zugszervizek is fejfájást okoznak.
Az áremelés hátterében elsősorban az energiaárak és a bérfejlesztések állnak.
Több mint 300 ezer kilométer, szuperalacsony fogyasztás, rendszeres utazások. Mi igaz a Corolla D4D legendájából? Átvizsgáltuk.
Dorka újként vásárolta ezt a mókás Fiat 500L-t, rendszeresen szervizelteti, de valamivel nem elégedett. Kitalálod, hogy mi az?
Megjelenése után vásárolta a piros, V8-as sportkocsit, mert gyerekkora óta pónira vágyott. A karbantartás fontos és otthon a harmadába kerül, de nem árt egy ellenőrzés.
A március 8-tól várhatóan két héten át tartó szigorú járványügyi intézkedések az autósokat is nagyban érintik. Összegyűjtöttük a tudnivalókat.
...de nem lehetetlen. Elmondjuk, mikre kell figyelned a guru szerint, ha jó Prius III-at szeretnél venni és nem akarod kinyírni.
A Ford Mondeo TDCI ST Line értéke csúszdán van, arcátlanul olcsók ezek a fiatal autók. Péteré 120 ezer kilométer után olyan, mint egy új. Ő elégedetlen. Jöhet a motordiagnosztika.
Az ötödik generáció jelenleg a legfrissebb Ford Mondeo. Ez itt ráadásul egy erős dízel, ST Line kivitelben. Gazdája nem elégedett. Mi lehet a gond?
A Nissan Tiida egyszerre minden, amire szükséged van, ha maximum 1,5 millióért vásárolsz és ha gyerekeket, illetve csomagot is viszel. Nézd meg ezt! Megvennéd?
Szép, praktikus, és botrányosan értékálló autó a Hondától. Nézzük meg egy kicsit közelebbről...
2020. december 16., 18:00
Az autóban majdnem 200 ezer kilométer van, lábon jött haza és még a forgalomba helyezés előtt nézhettük át a szervizben.
2020. december 14., 18:11
Még nem ment fel az ára, soha nem rohad el és nagyon szerethető az A2. Nézd meg ezt a példányt és dönts! Megvennéd?
Tibor nem hord egy számmal nagyobb kabátot a szükségesnél: autóját az utolsó csavarig ismeri, szereti és 200 kilométert utazott vele, hogy megmutassa a MűhelyPRN-ban.
2020. november 30., 17:57
Centikre volt a megsemmisüléstől, majd jött egy fiatal srác és az 1990-es 601s kapott még egy esélyt. Te is beülnél?
2020. november 25., 07:30
Robi nagyon szereti ezt az 535d Touringot, a Becsületesnepper romantikus emlékeket idéz a bivalyerős dízelről, mi pedig elmondjuk, milyen állapotban találtuk a 2005-ös BMW-t
2020. november 23., 16:33
A 2003-tól gyártott BMW 5-ös, vagyis a Bangle-ötös 1-2 milliós forintért a tiéd lehet. Te megvetted volna ezt az 535d Touringot? Nézd meg és dönts!
2020. november 11., 17:21
A Becsületesnepper nem válogat a jelzők közt és a szerviz is kíméletlen, amikor a Thesis tökéletlenségeit kell felkutatni. Végeredmény a MűhelyPRN-ban.
Az Opel alapvetően jó állapotban van, a futásteljesítménye 200 ezer kilométer alatt, mégis lesz vele munka, mielőtt levizsgázik.
123 ezer kilométer után motorcserére szorul a Jeep, motoralkatrészeket viszont nem lehet kapni és az autó nem is garanciális.
Ez a példány már átesett egy nagyobb motorjavításon is, de még bőven lesz vele munka. Vajon érdemes volt így megvenni?
2020. szeptember 30., 17:32
András szereti az autót, pedig nem rég motort kellett cserélni a Legacyben, és mivel közismert a konstrukciós hiba, piaci értéke sincs. Guruval mondjuk el, miért óvakódj a bokszerdízeltől.
2020. szeptember 23., 16:30
A legdrágább példány egymillió forint, ez itt a felét érheti, és a 2004-es Suzuki Lianán találtunk egy balesetveszélyes hibát.
2020. szeptember 18., 11:30
Interjú egy vizsgabázis tulajdonosával, aki elmondja, miért járunk rossz állapotú autókkal, hogyan játsszák ki a szabályokat és mi volna a megoldás.
2020. szeptember 9., 17:10
A tulaj imádja, még klubot is alapított a Panda 100Hp-hez, mi pedig átvizsgáltuk az autót. Hát, kalandos élete volt...
2020. szeptember 2., 17:06
Szakértővel mutatjuk meg a T4 sorozat összes érzékeny részét egy 2001-es, szeretett Multivanen.
2020. augusztus 26., 07:17
Nagyon aggódtunk, amikor Robi és felesége hazaindultak az autóval az átvizsgálás után. Szerencsére nem esett bajuk. Mit fedeztek fel a szerelők a Kián?
2020. augusztus 17., 17:47
A Chrysler 300C nagyon sok vas, nagyon kevés pénzért. De milyen állapotban van ez itt, 300 ezer kilométer után?
2020. augusztus 14., 06:11
Fordok, Mazdák és Opelek, amelyek köztünk járnak, de brutálisan drága lehet a javításuk. Guruk tanácsait gyűjtöttük össze, mielőtt mellényúlnál.
2020. augusztus 10., 18:34
Sok helyet ad kevés pénzért a használt Peugeot 5008. A magyar kínálat is óriási, de vajon milyen ez a példány hétévesen?
2020. augusztus 5., 17:15
Több milliós motorhibák pár ezer forintos alkatrészek miatt. Ugye ismerős? Átvizsgáltunk egy 2008-as Mitsubishi terepjárót, hogy elmondhassuk a kockázatokat.
Ami új korában jó, vagy modern, egyáltalán nem biztos, hogy tartós is. Mi lett az Év Motorjaival mára?
Átvizsgáltuk az autót, amely elsősorban használtként lehet jó vétel. Ennyiért tényleg megéri?
A klímába csak gáz kell, állította a kereskedő. Tévedett. Az autó egyben van, de a motortérből a lottósorsolás hangja hallatszik. Mi lehet a gond a Nissannal?
A MűhelyPRN-ben bemutatott LS400 sajnos egy roncs volt, legalább kétmillió forint a helyreállítása - írja Tibor, aki tizenhárom éve használja és javíttatja a sajátját.
A Lexus LS400 csendes, erős, végtelenül finom és precíz műszer. Lássuk, mi maradt mindebből 25 év után!
A Mercedes S osztály orrát kifújja, legalábbis a tartósság terén. De vajon mennyi maradt ebből 25 év után? Íme a magyar piac legolcsóbb LS400-a.
A Nissan villanyautója is ingyen parkol, fillérekből üzemel, csendes, lendületes és használtan olcsó. Csapdák azért itt is vannak.
Egy vizsgabiztos elárulta, milyen módszerekkel lehet kijátszani a rendszert, mi pedig elmondjuk, hogyan csapja be néhány nepper a vevőt, a vevő pedig saját magát.
Az első BMW X5 egyszerű konstrukció, bár elég öreg. Lajos számolt ezzel, amikor beleült a 4,4i V8-ba. Átvizsgáltuk az autót, mutatjuk az eredményt.
Nagyon lement az első széria ára, ezért mutatunk egy V8-as, benzines verziót, amely tele van tanulsággal. Melyek ezek? Te mondd meg!
Szinte újkora óta ugyanaz a család használja ezt a Renault Mégane-t, csak 228 ezer kilométernél jár. Mégis szörnyülködtünk, amikor átvizsgáltuk.
Balázs azért hozta el az autóját a műsorba, hogy tanuljanak belőle a nézők, mielőtt ilyen autót vásárolnak. Valaki félreértette a dolgot.
Turbó és kompresszor egy 1,4 literes benzinmotorban? A németek jó ötletnek tartották, te viszont menekülj.
Olvasónk Alfa Romeójában átégett egy szelep a hamisítvány miatt, pedig hivatalos helyen vette az NGK gyertyát.