147 találat az Indexről, és a környékéről.
Licitálni lehet a tervrajzokra, egyelőre nem is kérnek értük sokat.
Súlyos fizikai korlátokat kell ehhez legyűrni.
Akit komolyan vehető szakembernek tartanak, azt előbb vagy utóbb Kína magához édesgeti. A Bugatti Veyron egykori tervezője, Jozef Kabaň is átigazolt.
Mate Rimac cége elektromos szupersportautókat gyárt, de olykor ő mégis inkább egy régi BMW-vel közlekedik.
A rekorder Bugatti Mistral egyedi példány.
A projekt mögött egy Giamaro Automobili nevű olasz vállalat áll
Több Bugatti haladt konvojban egy marokkói úton, egy elkottázott előzésből lett baj.
Nagyon más is lehetett volna a Chiron.
Ennyi pénzből egészen komoly sportautókat is vehetnénk, persze egyik sem olyan durva, mint maga a Chiron.
*Nyugi, csak Lego autókról van szó.
A legendás francia színész 88 éves volt.
Nem tudni, hogy a Bugattiban keletkezett-e kár.
Kora egyik legerősebb és leggyorsabb autója volt a Bugatti Chiron SS, de mit kezd egy még erősebb villanyautóval?
Olena Zelenszka – hamis – információk szerint az ukrán képviselet párizsi látogatásán élt a lehetőséggel.
BMW M5 a sárban, Bugatti Tourbillon, Rimac Verne, VW+Rivian szerike.
A Bugatti legújabb csodája, a Tourbillon, a hatalmas teljesítményű 1800 lóerős motorral és korszerű hibrid technológiával új szintre emeli a luxusautók világát.
Át is címkézhettek volna egy Neverát, szerencsére nem ez történt.
Bár az új modell nagyrészt megtartotta előd arányait, a dizájnerek rengeteg ötlettel frissítették fel a Bugatti ikonikus formavilágát.
Szívó V16, hibrid hajtás, 1800 lóerő.
A potenciális vásárlók már láthatták az új modellt, az átlag földi halandóknak csak később mutatják meg.
A L'Ultime névre keresztelt 500. darab egy Super Sport kivitel, mely az ismerős színek mellett egyéb részletekkel is tiszteleg a saját múltja előtt.
Igazán lenyűgöző viszont, hogy a modell milyen könnyedséggel éri el ezt a hatalmas sebességet.
A márka történetének legsikeresebb versenyautóját ünneplik a különleges kisautókkal.
Nemrég további információk kerültek nyilvánosságra, többek között Mate Rimac, a Bugatti-Rimac CEO-ja jóvoltából.
A 2020-as bejelentés óta a gyártó versenypályák sokaságán finomította a modellt, nemrég pedig hivatalosan is késznek nyilvánította a prototípust.
A méregdrága, még mindig lenyűgöző Bugattit Budapesten, a Vígszínház előtt vették videóra.
Neked sem mindegy, hogy milyen gyártmányú az autód? Pedig ma már nincs tisztán német, francia vagy olasz márka a piacon.
2024.03.24. 13:28 Módosítva: 2024-03-28 06:45:34
Egy radikálisan más autóról van szó, mint a mindennél durvább, elektromos Nevera.
Szupersportautó hétvégére, kényelmes luxuslimuzin a hétköznapokra.
A bejelentés mellett egy rövid videó is érkezett, melyben megcsodálhatjuk az új motor hangját.
Sorozatunkból kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Valószínűleg a magyarországi hirdetés kamu volt, viszont az autó létezik és tényleg eladó.
Csupán közel egymilliárd forintot kell kicsengetni az 1500 lóerős sportautóért.
A leggyorsabb boltbajárós.
2023. november 23., 14:21
Egy W16-os motorral szerelt kétszemélyes nem lesz magától másfél tonna alatt. A Bolide viszont sorozatgyártásra készen 1450 kiló.
A képek a cég karbon művészetéről szólnak, ám nincs az a szénszál, ami csökkenti tudná a W16 étvágyát a városban.
2023. szeptember 17., 13:25
Mit tud a Model S Plaid Track Pack a nyolc literes Bugatti ellen?
2023. szeptember 12., 11:19
A Bugatti csúcsa minden aspektusában észbontó, most megnézheted, hogy milyen, ha nem fedi semmi.
2023. augusztus 11., 11:09
A történelem leggyorsabb autói közül melyik tette volna meg a legnagyobb távolságot, ha a gyártásától kezdve végsebességgel haladna?
2023. augusztus 10., 16:21
Az eddigi legegyedibb Chiron SS-el készültek el.
2023. augusztus 7., 17:44
Így is szeretjük az EB112-t, hiszen jó ötlet volt, és készült belőle három is, melyek közül csak egyet tartott meg az Italdesign.
Ha már úgyis beszédtéma a modern autók súlya, megnéztük a legeket.
Még az idei 24 óráson győzedelmeskedő Ferrari 499P-nél is jóval gyorsabbnak ígérkezik. Legalábbis a szimuláció ezt ígéri.
Mindössze egy autót érintett a hiba, visszahívást rendelt el a gyártó.
A világ legritkább és legértékesebb autói, melyekből összesen négy darab készült, egy viszont rejtélyesen eltűnt.
A milliárdos autófanatikusok bármit hajlandóak megadni egy-egy gyűjtői példányért. Nekik köszönhető, hogy igazi ritkaságok is fennmaradtak.
Nem csak megvenni, fenntartani is horror összegbe kerül.
A rendőrség január elején foglalta le luxusautóit.
Olyan különlegességeket is tárolnak, mint például a Bugatti Chiron, a McLaren Speedtail vagy épp a Lexus LFA.
Beugrott vacsorázni is.
Lényegében a legkisebb hiba is elfogadhatatlan.
A Bugatti Chiron Profilée nem okozott csalódást Párizsban, a W16-os korszaknak pedig ezennel hivatalosan is vége.
A Bugatti Chrion vételára eleve nem szerény, de várj, amíg megtudod, hogy milyen árakkal szembesül az, aki szervizbe viszi.
Elég volt pár kínos másodperc.
2022 rekord év lett a két brit-német luxusmárkánál és a francia-német-horvát Bugatti Rimacnál is.
31 centi hosszú és 905 darabból áll.
Az ötszörös aranylabdás portugál játékos Szaúd-Arábiában folytatja pályafutását. Megnéztünk hét lenyűgöző autót a garázsából.
2022.12.28. 06:17 Módosítva: 2022-12-29 05:58:06
Kizárólag szupergazdagoknak.
2022. december 25., 17:30
Az Egyesült Királyságban idén több mint 3,5 milliárd forintért kelt el a legdrágább autó - egy 1960-as Ferrari 250 GT SWB Coupe.
2022. december 21., 14:47
Kifejlesztették, elárverezik, de nem lesz valódi sorozat a visszafogottabb Pur Sportból.