61 találat az Indexről, és a környékéről.
Erről szólnak legalábbis a japán Best Car magazin legfrissebb értesülései.
Nem is kerestem, csak szembe jött.
Mindannyian vágyunk rá, de tudjuk, hogy a legtöbbet széthajtották, összetörték, elhanyagolták.
Méghozzá két verzióban.
Gyártási hiba okozhatja a kormánymű hibáját, ami más alkatrészekre is hatással lehet.
22 éves Astra F helyett egyterűt vagy sportos kompaktot venne olvasónk – segítünk!
A Civic Type R úgy lövi beléd az adrenalint, hogy még pont ne fordulj fel agyvérzésben.
A Honda nem verte nagy dobra, de egy spéci autóval futották a kört.
Orrhossznyival ugyan, de meglett a körrekord.
Nagyon sokan vágynak ilyen autóra, de sajnos a legtöbbet már széthajtották, összetörték, vagy csak hagyták elrohadni. Megnézünk egyet, ami szerető gazdánál van.
Múltkor szörnyű automatát kerestünk, de hiába. Elvisz kollégánk az emlékeiben hármat is talált.
2022. december 15., 09:37
A márka motorkerékpárjairól érkezik az autóiparban eddig nem használt megoldás.
2022. december 13., 11:06
A Civic Type R TCR jókora hátsó szárnyat, fejlett pilótafülkét és 345 lóerő körüli teljesítményt kapott.
Mindjárt itt a ráncfelvarrott VW ID.3, és megawattos lett a Tesla Semi.
Az átlagos napi futásteljesítmény körülbelül 1000 kilométerre jön ki, ennek megfelelően nyomott áron kínálják.
Felpumpált Civic helyett szedánná slankított CR-V-nek tűnik az autó, az egyszerű formavilág természetesen maradt.
A hibriddel végleg felnőtt a Civic, de a Honda nem hagyta veszni a múltat.
2022. augusztus 31., 17:12
Hivatalosan még nem tették közzé az adatokat, de kiszivárgott egy prospektus.
Erősebb és gyorsabb, mint az elődje, de még nem árulják el, mennyivel.
A korai hibrideket kinevették, mert bár takarékosnak számítottak, de nem voltak praktikusak. De a Honda most nagyot gurított.
Most viszont nincs választási lehetőség.
Napelemek segítik ebben, és még csak nem is egy távoli vad koncepcióautóra ígérgetnek.
Ha az első Civic megbukik, lehet, hogy ma nincsen Honda. Vagy legalábbis nem úgy, ahogy ismerjük.
A kaszni egy percet sem öregedett, de a motor is legenda lett még éltében. Az utolsó szívó Type-R a pályán!
Előítéletek a gyártó országgal szemben, egy penge élményautó és a Volkswagen új márkája. Totalcar Híradó.
Hegyes szívómotor, penge kormányzás, lézerpontos futómű: a tökéletes vezetési élmény receptje ilyen egyszerű.
Megállt az idő a piros Honda Civic kupé körül, ez még a boyracer korszakot is túlélte.
Az úgy volt, hogy Béla csak nézegette a netet, de a fránya algoritmus feldobott valamit, amit nem lehetett otthagyni. A többi történelem!
A károgóknak lett igazuk, a tapasztalatok azt mutatják, az etanol nem is olyan zöld.
2022.04.07. 16:16 Módosítva: 2022-04-12 06:15:24
Az álcafólia nem akadályozta, hogy fussanak egy kategóriarekordot Suzukában.
Egyelőre Amerikában, HR-V néven, de hogy nagyobb legyen a zűrzavar, Európába is elhozzák, más jelzéssel.
A legfontosabb eltérés az amerikaihoz képest a hajtás: errefelé csak hibridként lesz kapható a 11. generáció.
Talán észre se vennénk, ha a fehér-szürke-fekete szentháromságon kívül nem árulnának mást.
Balázs azonnal eladta a Hondát, amikor megtudta az átvizsgálás eredményét, majd 10 napon belül makulátlanként adta tovább egy nepper.
Itt az akár hétüléses, kedvesen bakancs formájú Mercedes EQB. De hol vannak a honvédségi katalizátorok?
A busz-Civic háromajtósként talán egy fokkal jobban néz ki, tényleg VTEC lenne kihagyni?
Tartós a VTEC Honda, hiszen túl van félmillió kilométeren, mégsem kellett sosem megbontani. De az erőt tudja még?
A magyar használtautó-vásárló hülye, miért pont én lennék a kivétel? De legalább a négy fal közt csinálom.
Ezek az autók szinte mindenben különböznek, de egy dolog mégis közös bennük: a gazdáik elégedettek.
2021. december 28., 16:17
2021. december 26., 09:42
A Honda január közepére tervezi a bemutatót, igaz, egyelőre csak prototípus érkezik.
2021. december 11., 16:40
A pörgős Honda-motort rendes amerikai V8-asra cserélték, megfújták két turbóval, és egy kis nitrót is adtak hozzá.
A kínai után most az Amerikának szánt, ikonikus elődökkel megvert verziót is bemutatták.
2021.10.20. 06:44 Módosítva: 2021-10-26 06:17:24
A Civic Si nem lett erősebb, mint az elődje, de a gyáriak szerint kellemesebb karakter.
2021. szeptember 20., 12:37
Ér rácsodálkozni: már 15 éve velünk van az UFO-Civic. Szívó motor, automata váltó, mi baj lehet?
Kétezer köbcenti és VTEC egy Honda Civicben - bőven elég, hogy vonzó lehessen.
2021.06.24. 10:38 Módosítva: 2021-06-29 06:32:48
Az európai változat csak jövőre érkezik, a polgári változat csak hibrid hajtással.
A Honda eddig csak a négyajtós Civicet mutatta be, de ebből is lesz ötajtós, amelynek most még csak a körvonalát láthatjuk.
A 11. generáció jellegében keveset változott, részleteiben annál többet. Amerikában indul a típus karrierje, ahol messze a legnépszerűbb.
A Honda Civic hetedik generációja elkerülte a sorsát: nem lett bojrészerek martaléka, helyette buszként vonult a köztudatba.
2020.11.18. 08:42 Módosítva: 2020-11-27 06:24:39
Egyelőre a szedánról közöltek néhány képet, amely jövő tavasszal válik elérhetővé.
Inkább bosszantó, mint költséges a mára lassan 15. életévét taposó, nyolcadik generációs Civic.
Valószínűleg ismét a leggyorsabb elsőkerekes autó címére pályáznak.
Teljesen élhető autó az ezres Civic és a CVT váltó. Néha még egész élvezetes is, de lehetne egy kicsit olcsóbb. És sokkal okosabb.
Akármilyen hihetetlen, valaki már le is csapott a kihagyhatatlan ajánlatra.
A Honda csak csodálkozik, hogy miért nem jár mindenki ilyen Civickel. Most már én is. De akkor miért nem?