31 találat az Indexről, és a környékéről.
Mi van, ha a GMA T.50S megy egy gyors kört Le Mans-ban? Izzanak a leömlők, magas a fordulatszám, ünnepel mind aki él.
A GMA T.50 immár hivatalosan is kész, hiszen vezette az ember, aki csak egy jobb autót szeretett volna csinálni, mint a McLaren F1. Semmiség.
Gordon Murray és a Cosworth most részletesen belemegy, mitől is forog 12,100-at az utcai V12.
A Red Bull motorbeszállítójaként 2026-tól jön az amerikai autógyártó, ami egy elég jelentős visszatérés.
2022. november 29., 13:17
Hol van már az a 60 gyári lóerő? Potens technika rejlik a tökéletes sleeper-Zsiguliban.
2021. szeptember 1., 12:10
Lehet tippelni: vajon a brutális Trophy Truck, a Subaru, az Escort RS Cosworth vagy a Fiesta a nyerő?
Csak minimálisan veri fel az árat, hogy Hayden versenymotorjáról van szó.
2018.12.12. 10:33 Módosítva: 2018-12-17 07:08:12
A 6,5 literes Cosworth motor több mint 11 ezret forog, és fantasztikus a hangja.
Úgy néz ki, az Aston Martin, a Red Bull és a Cosworth összehozza a legerősebb szívó V12-est, amely ráadásul úgy szól, mint egy versenymotor.
2017. szeptember 8., 11:04
De csak ha elég olcsók és egyszerűek lesznek a 2021-es erőforrások.
2016.05.26. 14:19 Módosítva: 2016-05-29 17:49:54
A legendás versenymotor-gyártó valamelyik detroiti autógyártó óriás motorjait tuningolja majd, igazán nagy tételben.
2015. december 29., 18:13
Már hakniznak vele az angolok, pedig úgy tűnik még a vázlatát sem ők rajzolták.
Van róla kép, de még senki se látta. Lehet, hogy nem is létezik, mégis beszélnek róla. Ecclestone abszurd ötletének a része lehet, ezzel menthetné meg a Red Bullt, és az F1-et a Mercitől és a Ferraritól. És végső soron a saját hatalmát.
2015.06.04. 13:22 Módosítva: 2015-06-04 18:08:59
A legendás brit sportkocsimárka mögött most ismét komoly befektetők és szakemberek sorakoztak fel.
Milliárdokért fejlesztett hipermodern űrhajóból lett lepattant melós kocsi. Minden a Sierráról, amit nem tudtál, és nem is akartál.
A legendás motorépítő cégnek új gazdát keresnek - akad is néhány érdeklődő.
Ezt is megértük: ahol egykor az F1 legjobb motorjait készítették, ott most Hyundait pimpelnek – persze nem akármilyen színvonalon.
2011. november 21., 18:18
Ha figyelmesen megnézték, minden bizonnyal észrevették, hogy Belsőség blogunk új ruhájába finoman beleszőttük minden idők legsikeresebb motorját, a Cosworth DFV-t is.
Azt gondolja, egy Lamborghini vagy KTM X-Bow önző választás? Ehhez képest mindkettő közösségi élményt nyújt.
Sokan esküsznek rá, hogy a Mazda MX-5 már most tökéletes, de azért akadnak olyanok is szép számmal, akik keveslik a 160 lóerőt.
Elképzelhető, hogy a két cég új, 1,6 literes, 250 lóerős boxermotort fejleszt az Impreza WRX-hez.
Az egykori ellenfelek összefogásából a legdurvább Impreza STI születik.
A két nagy múltú angol versenyautó-specialista újabb közös projektje a Lotus Evora Cup, amelybe a Cosworth fogja reszelni a Toyota-technikát.
Az újonc autójának minden pontját számítógéppel tervezték, kicsinyített mása nincs, szélcsatornát nem látott. Egyszerű, de a színei egyediek.
Az autót Silverstone-ban próbálták ki, de csak hétfőn leplezik le hivatalosan, az Autosport lekapta.
András küldte el nekem az alábbi képeket, az Evo Klub fórumán tűntek fel.
Az 1997-es Új-Zéland ralin
Steve Soper és Andy Rouse csatája az 500+ lóerős Sierrákkal