170 találat az Indexről, és a környékéről.
A V4 jó, a V4-et mindenki szereti, de mit nyernek vele az XDiavelisták?
2024. november 12., 11:13
A Panigale V2 nem halott, csak átalakult. Egy kicsit talán gyengébb lett, de egyúttal sokkal könnyebb is.
2024. szeptember 25., 15:14
Befutott a 2025-ös Ducati Multistrada V4 és V4S modellfrissítése.
2024. augusztus 13., 10:35
Megerősítették a Ducatitól, hogy a V2 Panigale Final Edition nem is annyira utolsó kiadás.
2024. augusztus 9., 11:14
A Ducati bemutatta a 2025-ös Ducati Panigale V4-et, ami nem az erőnövelésről szól, helyette egy szinte új motort alkottak az olaszok.
Limitált szériás végső kiadással engedi el a Ducati a V2-es Superquadro sportmotorja kezét.
Versenymotorok a Sachsenringen, tesók a dobogón, hatalmas bukások és Keanu Reeves. Elnézem a MotoGP-re, mesélek róla.
Szétnézett az elérhető extrák listáján a Ducati, és mindent beikszelt a DesertX - mekafull - Discovery-hez.
Sose voltam még MotoGP-futamon, úgyhogy ideje megtekintem, ahogy a világ leggyorsabb pilótái felszántják a Sachsenringet. Jó bulinak ígérkezik.
Ez a harmadik alkalom, hogy egy Diavel valamilyen Red Dot-díjat nyert el.
Ayrton Senna híres idézete is helyet kapott az évfordulós Monster tankján.
Az volt ő a motorsportnak a 2000-es évek elején, mint Michael Schumacher az F1-nek.
Nem forradalmi újdonság, de remek téli játék a Ducati motorkonfiguráló felületén elütni az időt.
2023. december 26., 08:52
Nem mintha nem lenne megérdemelt, jogos és időszerű versenymotorokat idéző replikákat rendelni a Panigale szériákhoz.
2023. december 19., 16:49
Mit ad a Ducati az eleve 25 milliós Bentley Diavelen extra felárért?
Arról nem szól a fáma, hogy jár-e mellé tartós bérlet a traumatológiára vagy azt külön kell intézni, mint a gyorsváltót.
A V4 RS a legdurvább Multistrada kivitel, ahol a periféria is méltó ahhoz, amit a 180 lóerős Desmosedici Stradale nyújt.
Nincs több találgatás: beigazolódtak a pletykák.
Ahhoz képest alig módosítottak a Ducati DesertX-en, hogy a világ egyik legbetegebb enduróversenyerére vitték. Szerencsére videó is van!
2022. november 19., 17:35
A Rossi-akadémia jeles növendéke az olaszoknak tizenkét, a Ducatinak tizenöt év után hozott újra sikert.
2022. november 14., 09:49
Razgatlioglu mindent megtett, amit lehetett, hogy életben tartsa esélyeit. De kevés volt.
2022.11.09. 09:03 Módosítva: 2023-03-14 15:06:24
Változatlan teljesítménnyel, mégis kissé más karakterrel frissülnek 2023-ra az olasz scramblerek.
Tizenöt év kellett a Ducatinak, ötven pedig az olasz versenyző – olasz motor kombinációnak, hogy újra világbajnok legyen. Az 1972-es MV Agusta – Agostini páros után 2022-ben Bagnaia és a Ducati hódította el a címet.
Nemcsak erősebb blokkal, egyéb finomításokkal is hergelték a powercruisert.
Az olaszok a frissítés során a futóműhöz, vázhoz és elektronikához is nyúltak, és megérkezett az új csúcsmodell.
A Panigale V4 R eddig sem volt hitvány, de mindig van feljebb. Akrapoviccsal és versenyolajjal meg még feljebb.
2022. szeptember 30., 10:02
A Ducati túraendurójának legfrissebb változata jobban bírja a kiképzést az aszfaltról letévedve is.
2022. szeptember 26., 09:23
Nemcsak a MotoGP-ben, a Superbike-ban is Ducati-sikert hozott a hétvége.
2022. szeptember 26., 09:00
A ducatis Jack Miller hatalmasat motorozott, Quartararo pontot szerzett, Bagnaia bukott.
2022. szeptember 16., 09:48
A MotoGP-ben nincs szükség ilyesmire, de úgy tűnik, ő azért utcán is menne.
2022. szeptember 16., 09:17
Háromtagúra bővült a Monster-család, amelyek közül ez a leghegyesebb.
2022. szeptember 7., 09:52
A hét beígért újdonság közül itt az első, a Lambo-tulajok külön meglepit kapnak.
2022. augusztus 29., 10:42
Több név is felmerült a második gyári ülésre, végül a Bestia futott be.
2022. augusztus 11., 12:25
Izgalmas visszatérés, dráma, veríték, látó csapatfőnökök, és minden, ami MotoGP. A végén némi bizniszpercek.
2022. augusztus 4., 11:23
Szépen elosztva mutatják majd be az új modelleket, szeptemberben indul a sor.
A tavalyi vébémásodik Ibizán ünnepelte legutóbbi győzelmét. Csak utána még autóba ült.
Az egykori MotoGP-menő idén vágott neki először a versenynek, nem is szerepelt rosszul. Jövőre biztosan kihagyja.
Mozgásban már láthattuk, de adatokat mindeddig nem közöltek róla az olaszok.
Azt már jó ideje tudjuk, hogy Kínának a Ducati sem szent, de most nemcsak másoltak, zsugorítottak is.
Az MH900e egyébként sem gyakori típus, de ebben a formában biztosan vagyonokat ér.
Pedig a szervezők mindent megtettek. Ez is lehetne a vasárnapi, Mugellóban rendezett MotoGP futam szlogenje.
Callo Albanese volt a Ducatinak és a Ferrarinak is a hivatalos fotósa, a képein addig sosem látott módon jelent meg a MotoGP és az F1.
Klasszikus színválasztással és egy erős logikai bukfenccel érkezik.
Az idei Dakaron abszolút kilencedik helyet hozó versenyautó kergeti a túraendurót.
A Volkswagennel már meg is született a megállapodás, elsősorban Scramblerekről van szó.
Vallelungában tesztelték a V21L kódnevű prototípust, vagyis az olaszok MotoE versenygépét.
A Ducati nagyot gurított az edzésen, de a versenyen a gyáriak csak szenvedtek. Nem úgy Bastianini.
Nemcsak az eladások jártak csúcsra, az árbevétel és a haszon is kiemelkedő volt
Apró finomításokkal hegyezték még tovább a Panigalét az olaszok, igazi célszerszám a végeredmény.
Az olaszok remélik, hogy az övék lesz a hetedik márka, amelyet sikerre vezet az ír klasszis.
Az olasz klasszis az ideivel együtt még három szezont biztosan a vörösöknél fog lehúzni.
Máris bemutatták az elsőt a három újdonság közül: egy nagyon kényelmes XDiavelt, a Nerát.
Leginkább a Panigale V4 R-re és V4 SP2-re lehet tippelni, már nem kell sokat várni.
Espargarónak és Viñalesnek a privát teszt után is megmaradt a tempója, a Yamaha problémákkal küzdött.
Az olaszok gyári programmal segítenek kitűnni a tömegből, ebben segít a Centro Stile Ducati is.
Komplett iparágak épülnek az irracionális igények kielégítésére. Miért a motorokkal lenne ez másképp?
Adhat-e egy motor annál többet, hogy te vagy rajta a világ legnagyobb királya? Mert ezen a szinten ez az alap.
Az olaszok elsőként közölték a 2021-es számokat, és bizony elég jól szaladt a szekerük.
Némi meglepetést is hozott a dobogós sorrend, a BMW a top tízbe sem került.
2021. december 29., 09:11
A 160 lóerős, 1260 köbcentis, V2-es Multistrada után el nem tudtam képzelni, hová lehet ezt még fokozni. Hát ide.