55 találat az Indexről, és a környékéről.
Az ára leért az aljára és már presztízse sincs, pedig egy nagyon korrekt autó a saját kategóriájában.
Egy kiváló Focus ST indul másodikként a Tulaj a Pályán harmadik évadában.
Koppány egy kis extra kraftra vágyik és az Astra H OPC-t nézte ki, de bizonytalan.
Kinyomták az új Focus szemét, egészen a 213-as végsebességig.
Legyen megbízható, de az se baj, ha kombi és 12 évnél fiatalabb! Vagy inkább 7000 eurót vennél, és gyalogolnál?
Olvasónk 2010 körüli dízel kombira vágyik, a Telepjárók csapata hátára vette a keresés keresztjét.
Érdemes-e lecserélni más méretre, mint a most fent lévő?
Ha ennyi pénzért olyat szeretnénk, amiben a család is elfér, le kell csapni az adódó lehetőségekre.
Vannak jó ajánlatok, de résen kell lennünk, hogy ne maradjunk le az egyikről!
Sajnos amit találok, azok mind 160.000 km feletti futásteljesítményűek. Mire számíthatok?
A Focus szinte összes benzinmotorja háromhengeres, ez itt elég erős, mégis megszokhatatlan. Az autó ára pedig...
Főként autópályán használták, 110 ezret futott, viszont eddig csak háromszor volt benne cserélve az olaj.
A Focus évek óta toplistás a kintről hozott használt autók közt. Kíváncsiak voltunk az okokra, ezért átvizsgáltunk egyet 453 ezer kilométerrel.
Az öreg Focus mindent megkapott, ami árthat egy autónak. Te döntsd el, hogy haldoklik-e már!
2019. augusztus 12., 11:42
Felpörög, fulladozik, leáll. Majd néhány indítózással később ismét beindul, hazavisz.
A motor sajnos nem porszáraz, egy kicsit olajos.
Általánosak az igényeim: olcsón fenntartható, megbízható autó kell. Klímával, négy embernek elég hellyel.
A Ford Focus ST170 nem hétköznapi autó, hétköznapi külsővel. Gábor örül, hogy lehiggadt mielőtt vett egyet. Átvizsgáltuk.
Utazás tükörországba, ahol a vevő egy állítólagos hibára hivatkozva 600 ezret alkuszik az árból, majd kicsit fenyeget, végül eladja a Focust hibátlanként.
Maradhat vagy kérjek gyári olajat?
Országúton nagyon mozog a vízhőfokmérő, városban meg semmi gond vele. Hol a baj?
Eddig a Passat a legszimpatikusabb, de persze valami egész más is lehet.
Imádom, óvom, de teljesen indokolatlan, hogy megtartsam. Ésszerű, de nem unalmas valamit szeretnék a helyére.
2018. szeptember 11., 13:28
Tudom, hogy a bontás előtt szinte lehetetlen a későbbi költségekről beszélni, de engem inkább a tapasztalatok érdekelnek.
2018. augusztus 23., 16:37
Olyanra cserélném, ami megfelel a Ford előírásoknak, de vajon 10 000 km-t mehet ezzel vagy cseréljem le mihamarabb?
A Volvo XC40 és a Ford Focus is jelesre vizsgázott az Euro NCAP tesztjén.
...a villanyautók megölik a Földet, a hibrid meg simán hülyeség.
A baj, hogy a fent lévő kerék forgásirányos, nem tehetem fel bármelyik oldalra a szerelt kereket forgásirány szerint helyesen.
Mire figyeljek ilyen csere/javítás esetén?
Egymillió forint van rá, nagyrészt ketten ülnénk benne. Lehetne akár Mazda 3-as is?
Az irányjelző gyorsan kattog, de ha felkapcsolom a hátsó ködlámpát, ismét rendben megy.
Egy hét alatt. A gyári riasztón kívül nincs benne semmi plusz kütyü, mi szívja le akkor?
2017. november 11., 08:01
Fontos a vezetési élmény, de ne kelljen simogatnom. Melyik állta jobban az időt?
2017. szeptember 15., 10:52
Évente harmincezret megyek a Forddal, a gyár szerint húszezrenként esedékes a csere.
2017. augusztus 23., 16:10
Már városi tempónál le akar szaladni az útról, pályán simán sávot vált, ha nem fogom a kormányt.
Focusból rengeteg van, de nehéz tiszta előéletűt találni. A 307-ről is hallottam mindenfélét.
4-5 évest. Ennyiért? Szóljon, ha tud ilyet, mert én is vennék tíz darabot.
800 ezer a keret. Nyitott vagyok mindenre, ami benzines, sportosan néz ki és megbízható.
Ketten maradtunk, itt az idő élményautót venni. Van-e négyszemélyes kabrió négymillió alatt?
Az árak alapján az Octavia jobb. Érdemes évi 15-18 ezer kilométerért dízelben gondolkodni?
2014. szeptember 26., 06:16
A kötelező orrplasztikával végre a Focusból is kozmopolita lett, de nem a harcsaszájról szól a ráncfelvarrás.
Az Astra évekig jól szolgált, de most tágasabbra cserélném. Maradjak az Opelnél, vagy nézelődjek másfelé?
Ennyiért már négyéves Megane-ok és Focusok vannak. Vegyek inkább egy 8-10 éves 320d-t?
A Ford Focus és a Peugeot 407 van versenyben. Utóbbi jobban tetszik, de tartok a franciáktól.
Mindkettőből az első generáció érdekel. A két autó elég különböző, mégis nehéz a döntés.
Pénztárcagyilkos a common rail fenntartása. Nem széthajtott benzinesre cserélném, de mi legyen az?
Ferenc pápa szerint a papoknak sokkal szerényebb járműveket kellene használniuk. Természetesen maga sem tesz másként.
A Ford zöld offenzívájának hírnöke az elektromos Focus. Hamarosan jöhet a hibrid Mondeo.
Hiába a jó EuroNCAP eredmény, bizonyos sebesség felett semmit nem véd meg. Itt a bizonyíték.
A Ford emberei pénzt számolnak, talpig fukszban, az előtérben bombanők. Ez egy Nissan reklám.
Micsoda egy fos ez a duplakuplungos automata a Fordnál! Mondták is a többiek, akik kedvükre gyalázták már ugyanezt a Volvóban, hogy na, most majd én is megtanulom, hol lakik az isten.
A kiöregedett Octaviákat váltják le a 100 lóerős kombikkal, havi százezer forintért.
A harmadik generáción érezni az izzadtságszagot. Az volt a feladat, hogy a világ minden táján eladható legyen.
Csak feleannyit járőrözhetnek velük a rendőrök, mint amennyit minimum kéne. Garázsban is porosodhatnak.
Zene autóalkatrészekkel - Ford Focus reklám
Zene autóalkatrészekkel - Ford Focus reklám