43 találat az Indexről, és a környékéről.
Hivatalos képeken a jövőre érkező Cooper S minden oldalról. De hogy tetszik Spike, az új legjobb barátod?
Létrehoznák azt a telefont, amit még nekik sem sikerült.
Az új X1 dizájnja miatt senki nem fogja kanállal kivágni a saját szemét, és még motorja is fergeteges. De jó vétel közel 25 milláért?
A hibriddel végleg felnőtt a Civic, de a Honda nem hagyta veszni a múltat.
2022.06.29. 11:34 Módosítva: 2022-07-01 12:17:46
A Kínában Mulan néven ismert ötajtós Európába is jön, a VW ID.3 erős ellenfele lehet.
A japánokat és az SUV-ket nehéz utolérni, a Teslák feltörekvőben vannak, az egyterűek pedig kiszorultak nyugatról.
Engedd el az előítéleteid, beülsz a 308-as Peugeot-ba és megérted, hogy lehet ezt szépen is.
Az átlag magyar autóvásárló lélektani határa valahol 3 milliónál van, de a feléből is lehet értelmezhető autót venni.
6-8 éves, ötajtós kompakt a cél. Astra legyen vagy Focus?
Ritka madár az első Focus RS, különösen akkor, ha még a szériagyártás előttről származik.
Nem csak hobbiautóként válhatnak be a keménytetős kabriók és már ismert kompaktok alapjaira épülnek, ezért az alkatrészek és a szervizháttér is adott.
Nemcsak ránézésre, de beülés után is csak nyomokban fedezni fel az új Opel Astrában a Peugeot 308-ast, holott a külső-belső héj alatt az utolsó csavarig minden közös bennük.
A szép nagyon nem ilyen. Ez egészen addig fog érdekelni, amíg elkezded hajtani, onnantól kezdve inkább fogod imádni.
2021. december 20., 06:09
Remek autó a konnektoros Kia Ceed kombi, mert egyszerűen használható, takarékos és tényleg tudja, ami ígér. De nagyon jól állna neki, ha nem sípolna és pittyegne folyamatosan.
De főleg az enyém. Már ha nem jár arra valami AMG Merci vagy Porsche. A többiek hagyjanak békén, ha kérhetem.
2021.10.14. 09:18 Módosítva: 2021-10-16 17:34:26
A Fiestához hasonlóan a Focust is átdolgozzák a 2022-es évre: változik a külseje, és néhány műszaki megoldása is.
320 lóerős, összkerékhajtású, 270-nel zúzhat a belső sávban a VW Golf R, és megy keresztbe. Mégsem szed szét.
Semmi különös nincs benne, pontosan úgy működik, ahogy számítanál rá és talán pont ettől jó ez a szürke metál 1,4-es Opel Astra, ami így 96 ezer kilométerrel sem sokkal másabb, mint amilyen újonnan.
Karakteres, kemény és erős. Nem lehet vigyor nélkül kiszállni belőle és nem fél kérni tőled, de azért cserébe, amit ad, minden semmiség.
Nagyobb, élesebb és okosabb lett a harmadik Nissan Qashqai, meg kicsit és nagyon hibrid is.
2020.06.22. 13:21 Módosítva: 2020-06-25 06:10:40
Az Autocar értesülései szerint egészen biztosan csökken a Jaguar személyautók száma, és a jellegük is sokat változhat.
Egy egész sor ismert név közül válogathatunk, de melyiket érdemes, ha nem akarunk nagyot szívni?
Az új kedvenc kompaktom. Legalábbis nem jut eszembe másik, ami ennyire szép, vagy ennyire jó lenne.
Keresem benne a hibát, de majdnem olyan reménytelen, mint megtalálni a külső különbségeket az előző Dusterhez képest.
2017. november 10., 10:54
2017.05.18. 10:57 Módosítva: 2017-05-21 00:07:40
A négyméteres ötajtós modell neve Argo, és jó Punto utód lehetne belőle.
A jövő kompakt Mercedeseinek formanyelvét mutatja az Aesthetics A tanulmány.
Bár csak ne tette volna! A Nissan luxusmárkája elkészítette a saját Mazda 3-klónját Mercedes platformon. Olyan is lett.
2013. november 13., 15:47
A fura elképzelés egyelőre csak a McLaren vezető tervezőjének fejében él, de könnyen lehet, hogy megvalósul.
2013. november 10., 08:09
Alig használt kompakt kéne maximum hárommillióig. A Skodától a Kiáig nézelődtem.
Bizony néhanapján felmerül a kommentek között, hogy ideje lenne az extremitásokból egy picit a mindennapi közlekedés felé elkanyarodni.
2011. szeptember 12., 12:01
Gyakorlatilag bármilyen felületen lehet ezentúl napenergiát gyűjteni. Csak egy szórófejes flakon kell hozzá.
A kompakt és a tükörreflexes fényképezőgépek között eddig nem volt semmi. Új kategória van születőben.
A kompakt gépek néhány év alatt eltűnhetnek, mert mobillal egyszerűbb megosztani a képeket.
2010. szeptember 13., 17:40
Ha szeretne betörni a Lexus a számára új szegmensbe, mindenkinél jobbnak kell lennie. Jobb is lesz, legalábbis azt ígérik.
A Nissan luxusmárkája eddig nem szerepel igazán erősen Európában, de már készül az új csodafegyver.
A márka eddigi története során még nem készített kétkerék-hajtású autót
2009. szeptember 8., 10:56
Még csak tanulmány, de rövidesen az Audi A3-assal és az 1-es BMW-vel versenyezhet a Lexus kompaktja.
2008. december 23., 10:15