56 találat az Indexről, és a környékéről.
A következő, valószínűleg hibrid verzió előtt van még pár éve.
Az extra fűszerezés kívülről nem látszik, de a motortér tartalma igazán kívánatossá teszi ezt a Mazdát.
Legalábbis a Mazda ezt ígéri, de lehetnek még buktatók.
2022. november 21., 14:08
Japán belpiacos modell volt az NB MX-5 kupé és feleannyi létezik belőle, mint Ferrari Enzóból. Most mégis két darab eladó is van, méghozzá ugyanott.
Aki vászontetős autóval közlekedik, a lelke mélyén tudja, hogy előbb-utóbb rá is sor kerülhet
2022. szeptember 18., 15:52
Elment az első nyár a Mazdával, és lassan elindult a youngtimerré válás útján. A feladat sok, de az élmény még több, gyere okoskodni.
Kell hozzá egy kis emelés, nagy terepgumik és szinte már kész is a tökéletes hétvégi csapatós terepjáró.
Azért vettem meg az autót, mert rendes alvázvédelmet kapott, viszont oda is jutott a szerből, ahová nem kellett volna.
Nagy dilemma volt, hogy van-e még helye egy ilyen autónak az életemben, de végül megvettem, és nem bántam meg. Még egy versenyen is indultam vele.
Már akár 10 km/h is sokat számíthat. Továbbá Gidrán harcjármű és egy nagyon gyors Mazda. Totalcar Híradó.
Rengeteg munka az autón és még több gyakorlás a kormány mögött: közhely, de ennyi kell egy rekordhoz.
2021. december 29., 17:19
32 éve jöttek ki az első darabok, mostanra pedig itthon is elkészült az első veterán példány.
A Mazda MX-5 élvezetes kisautó, és minden megvan benne, hogy gyors lehessen. Ez a darab gyors lett, de vajon mennyire?
Gyuri autója a tökéletesnél talán kicsit jobb, mégis szét akarja szedni. Ha már ez a sorsa, megmutatjuk, miért lesz kár érte.
Ismerjük már töviről hegyire, vezettük minden kiadását, de most itt a legerősebb. Reméljük, a következő 30 éve is ilyen lesz.
2019. szeptember 1., 13:30
Nagyon hasonló anatómia, hasonló cél, mégis, teljesen más megközelítés. Te melyiket vinnéd haza?
Ideje másként gondolnunk az autótemetőkre miután megnéztük, hogy milyen jó vásárt csinált az olvasó ezzel a Mazdával.
A roadstert vezetni kell, nem a parkolóban támasztani, épp ezért a hazai MX5 és Z klub összejött egy közös gurulásra.
A kis roadster sosem a számháborúról szólt, és most sem lesz izomautó: 180 lóerő egy tonnához hogy hangzik?
2017. december 16., 17:10
Három nap az autóbuzéria Szent Paradicsomában, avagy így látta a Goodwood Revivalt Karotta.
Ismerős ez a hang, csak nem ettől az autótól. De milyen, amikor 230 lóerőnek csak egy tonnát kell vinnie?
2017. augusztus 19., 13:06
Pontosan tudod, hogy épül fel egy autó motorja? Akár igen, akár nem, ennél szórakoztatóbb videót nem találsz.
Általános Mazda MX-5 vásárlási útmutató, halálfélelem egy tűzoltóautóban, és hogyan büntessünk meg egy bunkó BMW-st.
A Totalcar-különítmény napi szinten kénytelen szembesülni a saját maga által okozott károkkal és takarítani, takarítani, takarítani...
2015. augusztus 9., 09:58
Másfél milliót szánok rá. Van 2-3 évem használni, de sosem akarom elfelejteni. Legyen szép, erős, és ne legyen mindennapi.
Tökéletesen ellentétes álláspontot képvisel a Mazda és a Fiat, pedig az autó ugyanaz. Eljárt Alfredo Altavilla szája.
2015.05.25. 09:16 Módosítva: 2015-05-26 06:33:33
Ezt most nagyon eltalálták a japánok: zseniális reklámmal népszerűsítik az MX-5-öt.
Ide üljön, aki a valódi szórakozást keresi a nagy számok buzulása helyett. Ehhez a kicsi autóhoz nem ér fel a sok száz lóerő, mert ez egyenesen a szívre és a rekeszizomra hat.
Kéne egy játszós autó, csúsztatható fenékkel. E90-esem van, annál izgalmasabbat keresek.
2014.12.28. 17:23 Módosítva: 2014-12-30 07:26:40
Igaz, nem háromliteres V12-es, hanem egyhatos sornégyes, csupán 115 lóerővel.
Az olvasó szerint egyik se, inkább egy 350Z. Higgyünk neki, tapasztalatból beszél.
MX5 NC-met cserélném, de nehéz továbblépni. Nem adnám alább: hátsókerekes kell. Könnyű és erős.
Soha nem volt még olyan autóm, amiben megbámulnak. Most kell egy ilyen az Octavia mellé. Mi legyen, MX5?
Egy fekete, és egy fehér példányt is lefotóztak New Yorkban a Mazda új sportkocsijából.
Pazar dízeleket fejlesztett a Mazda, de van, aki venne ilyen MX-5-öst?
Amikor egy hajszálon múlik a dicsőség.
Friss ugyan a jogsim, de autók között cseperedtem, ezért is vennék sportautót. De mi legyen? M3, 350Z vagy Honda S2000? Netán MX-5?
2011. szeptember 30., 07:09
Rosszabb, mint egy Ignis: szűkös, egyszerű és rázós. De van benne egy szikrányi Ferrari, amitől minden hibája erénnyé válik.
Végre-valahára hazaértünk a világ (majdnem) végéről, a 3,3 fő/négyzetkilométer népsűrűségű észak-Svédországból.
Hű, az utóbbi nap elég meredekre és húzósra sikeredett, lényegében folyamatosan csapkodtak az élmények, de megpróbálom összefoglalni.
Valójában mindent megtudhatott, ha sikerült végignéznie mai Totalcar-mozinkat, van azonban valami, ami nyomja a lelkem, engedtessék meg, hogy elmondjam.
Azt hiszi, csak nyikhaj melegek vesznek MX-5-öst? Meg vannak róla győződve, hogy 150 lóerő alatt nincs élet az utakon? Gyógyterápiánk elkezdődött, fáradjon beljebb!
A Mazda MX-5 1.8 Emotion Soft-top 20th Anniversary 6 446 900 forintba kerül, amiért sok erősebb, praktikusabb újautót lehet venni.
Az igazság az, hogy valójában nagyon pipa vagyok, ráadásul a saját fajtámra, az újságírókra. Ahhoz azonban, hogy mindezt megértsék (és lelkük mélyén talán igazat adjanak nekem), át kell rágniuk magukat ezen a beszámolón. Igyekszem röviden összefoglalni mindazt, amit a nemrégiben lezajlott nemzetközi Mazda MX-5 Open Race-en megéltem.
- It was OK, but one of your teammate just pissed me off, he was so sly with me on the track.
- Oh, really? Was it around 14.30?
- Yes, I think...
- Take it easy, sweetheart, that was me.
A velencei Szent Márk téren többnyire galambok, azok végterméke, turistahülyítő árusok.
2009. augusztus 3., 09:02
Senki sem gondolta volna 1989-ben, hogy a Mazda kis nyitott kétülésese a világ legjobban fogyó roadstere lesz. Mára több mint 860 000 darabot adtak el, a Mazda egy különleges modellel ünnepli a sikereket.
Főmunkatársunk, Balázs Viktor azt mondta, lélekben feladtam én már ezt a Mazdát.
Szia Winkli!
Sajnos egy kicsit bátortalan voltam, és egy pár másodperccel hamarabb exponáltam...
Winkler Róbert mégsem adja el Mazdáját.
Winkler Róbert mégsem adja el Mazdáját.
BMW 125i cabrio - MX5 összehasonlító teszt
2006. augusztus 26., 12:00
Ismét előkerül Winkler virslije, és mindent, de mindent megtudunk a világ legjobb roadsteréről.
2001. szeptember 11., 08:30
![](http://totalcar.index.hu/images/testbemutato/mx5/mx5200/c90.jpg)
Húszpercnyi önfeledt autózás után nem voltam lelkileg felkészülve a rám váró irtózatra. Az irodaház parkolójában a tetőt becsukni 10 másodpercig tartott; épp elég hosszan ahhoz, hogy mindenre elszánt kollégák különítményei lecsaphassanak, és esdeklő tekinteteikkel az őrületbe kergessenek. Nem volt menekvés.
![](http://totalcar.index.hu/images/testbemutato/miata/miata200/miata_90.jpg)
Az autóra teljesen igaz a mondás: meglátni és megszeretni. Ha mi is beleestünk a csapdába, szerelkezzünk fel egy zseblámpával és egy pokróccal (no meg egy nagy zsák zöldhasúval), és máris indulhatunk a beszerző körútra.
Vegyük szemügyre kívülről, ellenőrizzük, hogy a karosszériahézagok rendben vannak-e. Baleset jeleit könnyen felfedezhetjuk az első lámpák kinyitásakor, ezeknek együtt és zökkenőmentesen kell előbújniuk.