45 találat az Indexről, és a környékéről.
Klassz, vonalzóval rajzolt tömb a Hyundai Santa Fe, de vajon használati tárgyként is van olyan meggyőző, mint amit a külseje sugall?
A faceliftes, akár 272 lóerős rendszerteljesítményű, plug-in A3-ba rendes méretű akku kerül, amit még tölteni is gyorsan lehet.
A hibridek jól állnak. Európában 30, Magyarországon majdnem 50 százaléknál tartanak. Nem mindegy azonban, mit hívunk hibridnek.
A Cupra két megújult húzómodelljét, a Leont és a Formentort itthon próbáltuk ki, és már értjük, miért olyan sikeres a spanyolok új márkája.
Minden idők legerősebb utcai Peugeot-ja egyszerre próbál meg sportos és környezetbarát is lenni, kettős személyisége az árán is meglátszik.
Az extrém formaterven túl a C-HR is csak egy autó. Ízlésről nem vitatkozunk, de az előnyeit és a hátrányait nem titkoljuk.
Hat kerék, több százkilós akkumulátorok, cserélhető hajtáslánc és éhezőbajnok dízel-hibridek jelentették a göröngyös utat a ma is létező hibridekig.
Az elektromos mellett plug-inként is jön a BYD nagyobbik SUV-je. Ha levetkőzi az előítéleteket, sikeres is lehet.
25 millió forint a plug-in CR-V csúcsváltozata, ennyiért már prémiumot is kapni. Villanyautót meg jóval olcsóbban is.
Több köze van a Skoda Superb Combihoz, mint az elődjéhez, mégis hamisítatlan Passat az elektromos átállásnak fityiszt mutató kilencedik generáció.
Az univerzális megoldások sosem tökéletesek. De ez a tény elég ahhoz, hogy a plug-in hibridekről lekerüljön a zöld rendszám?
A döcögősen haladó ID sorozat helyett a pénzkereset legjobb módja a Volkswagen számára a Tiguan. Ezt tudja a vadonatúj, harmadik generáció.
Az lehetett a franciák terve, hogy adnak a recepthez egy kis crossovert és szedánt, megfűszerezik némi kupéval és nyakon öntik némi liftbackkel.
Átírták a forgatókönyvet.
Már utcán, de még álcázva tesztelik az újdonságot, és úgy tűnik, hogy a V10-es megy a levesbe.
Egy évesen elvittem az autót márkaszervizbe olajcserére, néztek rám, mint egy csodalényre.
A japánok a mindennapokban teljesen elektromosan vezethető autókban látják a jövőt.
Egy évtizeden át fejlesztette új Wankel motorját a Mazda. Elegendő volt ez, hogy minden gyerekbetegségéből kigyógyítsák?
Az átállást az energiaválság lassíthatja le.
Elindult az első tisztán elektromos üzemre is képes Alfa Romeo elővásárlása.
2022. december 13., 06:03
A megkérdezett illetékes persze mindent tagad, de mi arra is kíváncsiak voltunk, ami nincs a sajtóanyagban.
2022. november 29., 06:03
Teszten a ráncfelvarrott plugin Grandland, amit a konkurenseknél jó másfél millióval olcsóbban mér az Opel. Okkal.
2022. augusztus 22., 06:01
Az első PSA-féle Astra szigorú arcélekkel és pofátlan frissességgel rúgja rá az ajtót a piacra. Csak látványpékség, vagy tényleg annyira állat, mint ahogy kinéz?
2022.08.17. 11:51 Módosítva: 2022-08-22 06:06:55
A benzinárhoz kötik a fogyasztási normát, hosszú idő után érkezett meg az egyértelmű szabályozás.
2022. augusztus 12., 06:04
Csúcsfelszereltséggel a Sportage már német prémiumokra vadászik, de a plug-in ballaszttól nem tud szabadulni.
Több mint 6, de kevesebb mint 12 hengeres benzinmotorral érkezik az új hajtáslánc.
2022.04.24. 11:24 Módosítva: 2022-04-26 12:20:12
Az MX-30-ból készülne el a konnektorból tölthető, Wankel-motoros kivitel.
Mi lenne, fejlesztenek. Miért éppen másodjára buknának bele? Hiszen egyszer már felálltak a földről, és megcsinálták a tutit.
Miközben egy BMW 3-asba már 11 millió alatt be lehet ülni, az új C osztálynál ehhez legkevesebb 15 és félmilliót kell kicsengetni. Normáááális?
A Hyundai úgy magára húzta a zöld hullámot, mintha egymaguk akarnák környezetbarát autókkal megmenteni a Földet.
Néhány zöld szervezet betiltaná a bedugós hibrideket, Ola Kallenius szerint az új generációs rendszerek már megfelelőek.
A hibridek technikája eltér a belső égésű motoros autókétól. Ez azt jelenti, hogy a karbantartásuk is más?
Úgy érezték, nekünk nem igazán jött be a a tölthető hibrid változat. Így aztán tollat ragadtak, hogy leírják, hol látjuk rosszul a dolgokat.
Gyorsan tovatűntek a riasztó piktogramok, mégis csorbítottak a maga nemében egyébként csodás Mégane fényén.
A francia mérnöki zsenialitás lenyűgöző, de tőled is függ, mennyire éleltképes a hibrid Captur alapötlete.
2020. december 23., 12:49
A forgalmazó szerint már akkor is hatékonyabb a többieknél, amikor nem töltik.
2020. december 10., 06:02
Az Audi nem viccel plug-in modelljeivel, ez az A6 most éppen 367 lóerőt és 500 Nm nyomatékot tud. És hogy mit tud még? Nagyjából mindent.
2020. november 12., 06:07
Minden téren félelmetesen jó, sőt, annál is jobb - mondjuk 31 millióért legyen is. A matek viszont sehogy nem jön ki, még a megszokottnál is kevésbé.
Szinte olyan jó, mint egy Golf és még mindig olcsóbb nála. Villannyal sokkolt szőrszálhasogatás következik.
Kiderült, a valóságban a plug-in hibridek tulajdonosai lusták a plug-inhez. És ha nem is a sajátjuk, még lustábbak.
2020. szeptember 24., 06:58
Egy mégiscsak prémium autó, ami nem feleslegesen nagy vagy erős, de mindig van benne elég nyomaték, és tényleg lehet vele spórolósan menni.
2020. augusztus 20., 13:14
Az akkumulátorházban maradhattak oda nem való fémtörmelékek.
Ha nem mész messzire, ha mindig feltöltöd, ha van rá pénzed – viszont kapsz zöld rendszámot. Minden más esetben a gyári fogyasztás olyan, mint az abszolút nulla fok: elérhetetlen.
Hivatalosan 100 kilométerre. És a valóságban?
A legvonzóbb Volvo, a 2020-as évhez legjobban passzoló hajtással. Nyugodt lehetsz benne és tőle, de hozol áldozatot.