71 találat az Indexről, és a környékéről.
Az elektromos mellett plug-inként is jön a BYD nagyobbik SUV-je. Ha levetkőzi az előítéleteket, sikeres is lehet.
25 millió forint a plug-in CR-V csúcsváltozata, ennyiért már prémiumot is kapni. Villanyautót meg jóval olcsóbban is.
Több köze van a Skoda Superb Combihoz, mint az elődjéhez, mégis hamisítatlan Passat az elektromos átállásnak fityiszt mutató kilencedik generáció.
Az univerzális megoldások sosem tökéletesek. De ez a tény elég ahhoz, hogy a plug-in hibridekről lekerüljön a zöld rendszám?
A döcögősen haladó ID sorozat helyett a pénzkereset legjobb módja a Volkswagen számára a Tiguan. Ezt tudja a vadonatúj, harmadik generáció.
Az lehetett a franciák terve, hogy adnak a recepthez egy kis crossovert és szedánt, megfűszerezik némi kupéval és nyakon öntik némi liftbackkel.
Átírták a forgatókönyvet.
Már utcán, de még álcázva tesztelik az újdonságot, és úgy tűnik, hogy a V10-es megy a levesbe.
Egy évesen elvittem az autót márkaszervizbe olajcserére, néztek rám, mint egy csodalényre.
A japánok a mindennapokban teljesen elektromosan vezethető autókban látják a jövőt.
Egy évtizeden át fejlesztette új Wankel motorját a Mazda. Elegendő volt ez, hogy minden gyerekbetegségéből kigyógyítsák?
Az átállást az energiaválság lassíthatja le.
Elindult az első tisztán elektromos üzemre is képes Alfa Romeo elővásárlása.
2022. december 13., 06:03
A megkérdezett illetékes persze mindent tagad, de mi arra is kíváncsiak voltunk, ami nincs a sajtóanyagban.
2022. november 29., 06:03
Teszten a ráncfelvarrott plugin Grandland, amit a konkurenseknél jó másfél millióval olcsóbban mér az Opel. Okkal.
2022. augusztus 22., 06:01
Az első PSA-féle Astra szigorú arcélekkel és pofátlan frissességgel rúgja rá az ajtót a piacra. Csak látványpékség, vagy tényleg annyira állat, mint ahogy kinéz?
2022.08.17. 11:51 Módosítva: 2022-08-22 06:06:55
A benzinárhoz kötik a fogyasztási normát, hosszú idő után érkezett meg az egyértelmű szabályozás.
2022. augusztus 12., 06:04
Csúcsfelszereltséggel a Sportage már német prémiumokra vadászik, de a plug-in ballaszttól nem tud szabadulni.
Több mint 6, de kevesebb mint 12 hengeres benzinmotorral érkezik az új hajtáslánc.
2022.04.24. 11:24 Módosítva: 2022-04-26 12:20:12
Az MX-30-ból készülne el a konnektorból tölthető, Wankel-motoros kivitel.
Mi lenne, fejlesztenek. Miért éppen másodjára buknának bele? Hiszen egyszer már felálltak a földről, és megcsinálták a tutit.
Miközben egy BMW 3-asba már 11 millió alatt be lehet ülni, az új C osztálynál ehhez legkevesebb 15 és félmilliót kell kicsengetni. Normáááális?
A Hyundai úgy magára húzta a zöld hullámot, mintha egymaguk akarnák környezetbarát autókkal megmenteni a Földet.
Néhány zöld szervezet betiltaná a bedugós hibrideket, Ola Kallenius szerint az új generációs rendszerek már megfelelőek.
A hibridek technikája eltér a belső égésű motoros autókétól. Ez azt jelenti, hogy a karbantartásuk is más?
Úgy érezték, nekünk nem igazán jött be a a tölthető hibrid változat. Így aztán tollat ragadtak, hogy leírják, hol látjuk rosszul a dolgokat.
Gyorsan tovatűntek a riasztó piktogramok, mégis csorbítottak a maga nemében egyébként csodás Mégane fényén.
A francia mérnöki zsenialitás lenyűgöző, de tőled is függ, mennyire éleltképes a hibrid Captur alapötlete.
2020. december 23., 12:49
A forgalmazó szerint már akkor is hatékonyabb a többieknél, amikor nem töltik.
2020. december 10., 06:02
Az Audi nem viccel plug-in modelljeivel, ez az A6 most éppen 367 lóerőt és 500 Nm nyomatékot tud. És hogy mit tud még? Nagyjából mindent.
2020. november 12., 06:07
Minden téren félelmetesen jó, sőt, annál is jobb - mondjuk 31 millióért legyen is. A matek viszont sehogy nem jön ki, még a megszokottnál is kevésbé.
Szinte olyan jó, mint egy Golf és még mindig olcsóbb nála. Villannyal sokkolt szőrszálhasogatás következik.
Kiderült, a valóságban a plug-in hibridek tulajdonosai lusták a plug-inhez. És ha nem is a sajátjuk, még lustábbak.
2020. szeptember 24., 06:58
Egy mégiscsak prémium autó, ami nem feleslegesen nagy vagy erős, de mindig van benne elég nyomaték, és tényleg lehet vele spórolósan menni.
2020. augusztus 20., 13:14
Az akkumulátorházban maradhattak oda nem való fémtörmelékek.
Ha nem mész messzire, ha mindig feltöltöd, ha van rá pénzed – viszont kapsz zöld rendszámot. Minden más esetben a gyári fogyasztás olyan, mint az abszolút nulla fok: elérhetetlen.
Hivatalosan 100 kilométerre. És a valóságban?
A legvonzóbb Volvo, a 2020-as évhez legjobban passzoló hajtással. Nyugodt lehetsz benne és tőle, de hozol áldozatot.
Szinte már villanyautó a kis Transit, amiben a benzines nem is hajt, csak tölt és segít. nem rossz ez, de még nem látni, elég-e a dízel ellen.
Egy konnektoros hibrid lett a Seat hétülésesének legerősebb változata.
Nem tudom, direkt van, vagy csak így adta ki, de a Volvónál valahogy a zöld változat lett a sportosabb.
Nem tetszik nekik, hogy az összes elektromos autójuk lelke ázsiai.
2018. szeptember 6., 06:27
Ha csak közlekedő dobozként tekintesz az autókra és igyekszel minél olcsóbban megúszni a helyváltoztatást, akkor ez a te választásod.
Villany, hibrid vagy földgáz? Mindegyik lehet jó, de egyáltalán nem mindegy, hogy kinek és mire.
2017. december 21., 08:40
Napelemről tölteném, de azért menjen el villany nélkül is. Lehet CVT-s is, bár nem örülnék neki.
2017. december 17., 17:39
Az akkumulátor-beszállítók legalábbis nem tudják tartani a lépést a kereslettel.
2017. november 19., 00:02
Te mit áldoznál fel azért, hogy konnektorból tankolhass és ingyen parkolj? - kérdezi a Toyota. Ezt még otthon is tele tudod nyomni árammal.
2017. augusztus 8., 06:22
Mindent tud? Mindent IS! Csak épp annyi felé szakad, hogy igazán jó nem tud lenni semmiben.
A kétliteres fogyasztás az év vicce, nem is a vezetési élményre hegyezték ki az 530e-t. De panaszkodni nem fogsz.
Ki mondta, hogy a Priust nem élmény vezetni? Csak itt nem a rövid féktáv és az oldalgyorsulás okoz örömöt, hanem a termelt wattok és a fogyasztás.
2016.12.29. 10:18 Módosítva: 2020-07-06 09:21:52
Maurizio Reggiani, a Lamborhini kutatási és fejlesztési vezetője beszélt az érkező SUV-ról.
Simán elmegy nulla literes fogyasztással is, ingyen parkol(hat), közel kétszázzal hasít a pályán. Túl szép, hogy igaz legyen?
Üzemanyagcella, hibridhajtás, elektromos autók - már az évtized végére nagyot alakítanának.
2016.08.03. 16:59 Módosítva: 2020-08-04 11:18:12
Állítólag télre csúszik át a formásabbik Toyota hibrid piaci bevezetése Japánban, és ezzel várhatóan Európában is.
Álló helyzetben az akkumulátort tölti, menet közben a klímát hajtja a napenergia.
Valóban elmegy villannyal több mint 30 kilométert, de ahhoz, amire a műfajt kitalálták, ez nem mindig elég.
Elvileg ez az autó két litert fogyaszt, de hetet ír ki a kompjúter, és nyolcat tankolok. De legalább ingyen parkol.
Aki elveszve áll a dízelbotrányban érintett modellek, az ijesztően rövid hatótávú elektromos autók és a pályán elzajosodó hibridek között, annak most mutatunk valami érdekeset.
X5-ös, zöld rendszámmal?! Persze, simán. Már csak az a kérdés, jó lesz-e valamire a zöld rendszám.
2015. november 25., 06:12
Az új Priusra 2,5 l/100 km-t mond a Toyota. A Niróra 2 l/100 km-t a Kia – és hajlok rá, hogy némi sörrel leöblítve el is higgyem az állítást. Ja, vezettem is már!