Karácsony téved, ha azt hiszi, hogy az 50-es táblánál majd 50-nel mennek. Amíg a traffipax 68 km/órás határig nem büntet, addig annyival hajtanak – mondja interjúnkban Papp Tibor, a Totalcar főszerkesztője.
8 találat az Indexről, és 1 a környékéről.
2020. június 1., 07:07
Magyarország 30 éve Nyugat-Európa gépkocsibontója
Nem a sebességet kell csökkenteni Budapesten, hanem az autók számát: kitiltani a nyugatról importált öreg, környezetszennyező kocsikat. A sebességvita folytatódik.
2020. május 29., 11:08
Sebességvita: ha autósszívatás, akkor legyen tömegközlekedés és P+R parkoló is
A budapesti forgalomcsillapítási terv sok új sétálózóna, útdíj és jó tömegközlekedés nélkül félkarú óriás. Társadalmi vitasorozatunk ötödik cikke.
2020. május 21., 12:26
Észrevesszük-e a szélvédő mögül, hogy élhetetlen a város?
Évi 1100 milliárd forint a nagy forgalom ára. A sebességkorlátozó tábla nem elég ez ellen, a közterületeket is jól kell kialakítani. Vitasorozatunk negyedik cikke.
2020. május 19., 15:07
Sebességvita: miért legyen 30 km/óra a városi tempó?
Az időmegtakarítás szemfényvesztés, legyenek az utcák olyanok, hogy ne lehessen rajtuk gyorsan autózni, viszont lehessen egyenletesen haladni. Vitasorozatunk harmadik cikke.
És a közparkok látogatói rendjéhez is lenne egy-két ötletük a vírus idejére. Fürjes Balázs államtitkár azt mondta, több dologban egyetért a főpolgármesterrel, de nem akarja, hogy az autósokat ellenségnek kiáltsák ki.
2020. május 6., 13:14
Életünket vagy kényelmünket védjék a sebességhatárok?
A városi gyorshajtás nálunk kis kockázatú, bocsánatos bűn, a halálos áldozatok száma pedig magas. A Magyar Kerékpárosklub elnökének írása a budapesti sebességcsökkentési tervekről.
2020. április 29., 08:35
A lakóövezeteket védenék a sebességcsökkentéssel
Még nincs konkrét elképzelés, hogy hol és mikor korlátoznák a tempót Budapesten, de elkezdenék róla a társadalmi vitát. Karácsony Gergely személyes okokból szorgalmazza a tervet.