339 találat az Indexről, és a környékéről.
Tíz év után másodszor újult meg a Volvo XC90, de nem csak azért piacképes 2024-ben is, mert elköltöttek rá egy közepesen nagy összeget.
De azért már most megosztottak róla néhány képet.
Végre megérkezett a Hyundai elektromos zászlóshajója.
Mondjuk a kis turbómotor közel olyan erős, mint a nagyobb V8-asok.
A tíz darab, speciális BMW iX3 a töltőkkel és az átalakítással együtt összesen 282,35 millió forintba került.
A modell egy "városi luxus SUV" lesz, amelyről most egy sejtelmes grafika is megjelent.
Csak Indiában lesz kapható.
A BMW XM riválisa lehet.
A Renault új csúcsmodellje egy feltűnően szexi kupé-SUV remek beltérrel és a lemezek alatt némi bizonytalansággal.
Európának már csak ez jutott.
Újabb taggal bővül a Hyundai elektromos Ioniq családja.
Szögletes, praktikus, jól felszerelt, kényelmes és olcsó, ilyenek lesznek a jövő Citroënjei. Már ki is próbáltuk az elsőt, az új C3-at.
A Skoda Kodiaq hétüléses autóként is tágas, nagyon hasznos megoldások vannak benne, de szinte biztos, hogy a lángolás utáni életfázisodban ülsz bele.
Amerikának szól a két bemutatott modell, a részletek alapján nem csak városi pöffeszkedésre szánják őket.
Lehet szeretni vagy utálni, de neki köszönhetjük, hogy még van Porsche.
Az egyik leglátványosabb statikus kiállítási elemet szerintem a Citroën hozta a 2024-es Párizsi Autószalonra.
Az Insignia megszűnésével már a Grandland az Opel csúcsmodellje, és láthatóan büszkén feszít ebben az új szerepben.
A Kylaq 4 méternél rövidebb, megfizethetőnek ígérkezik, de beszerezni nem lesz könnyű.
A piac egyik legszimpatikusabb villanyautója fontos, de nem látványos pontokon frissült, így továbbra is csak ajánlani tudjuk.
Nem ez az első menetkész koncepciójuk, már csak gyártót kell találni, aki a szárnyai alá veszi.
Több értelemben is nagyon súlyos Mercedes-AMG modelleket hajtottunk, valamelyiket még nehezebb terepen is.
Nem lesz könnyű megmozdítani a 4,5 tonnás monstrumot.
Bár a csíkszemű Elroq bemutatójára se kell már sokat várni, a Skoda már most elárult néhány részletet az újdonságról.
Pro-4X néven egy terepezésre alkalmas változtat is készül.
A modell szoros rokonságot mutat egy olyan Audi modellel, amit jelenleg is Győrben gyártanak.
Az új belépőmodellt kifejezetten indiai piacra szánják.
Az első kör elég jól sikerült.
Sokan arra tippelnek, hogy váltóhibás lehet a McLaren.
Egy szétextrázott Suzuki Vitara lazán belefér, de akár 13 ezer liter festéket is vehetünk a pofátlanul drága fényezés árából.
Kisebb akkut, rövidebb hatótávot, gyengébb motort és acélfelniket kapott a fapados Audi Q4 e-tron.
A sportos Mini-SUV 1,8 tonnányi önellentmondás. Lehet ezen nyünnyögni, csak minek.
Bár a gyártó pontos dátumot nem közölt, az X4 már elmúlt hat éves, így a modell az életciklusa végén jár.
2024.07.04. 15:49 Módosítva: 2024-07-05 15:33:27
Az autópiac egyik legnagyobb kérdését vizsgáltuk meg.
Az SUV-k és villanyautók súlyosbítják a helyzetet, de a hagyományos modellek is egyre nehezebbek.
A formát ezúttal egy sportcipő ihlette, így lett végül szép autó a Lexus LBX – ez lenne a recept?
A Dacia Jogger konkurense lehet.
Pont a Smarttól nem vársz ilyen bődületes teljesítményt, azonban van egy csavar a sztoriban.
Folyamatosan őrölnek a Stellantis malmai, ezúttal pedig a Jeep háza táján mutatkozik egy kis mozgolódás.
Ilyen autók készülnek, amikor nem csak pénz, hanem lehetőség is van a kibontakozásra, ezt a projektet garantáltan szerették, akik dolgoztak rajta!
Három modellt vett elő az amerikai töréstesztekért felelős szervezet, az eredmények nem meggyőzőek.
Nem siették el: az EX90-et másfél éve mutatták be, most kezdték gyártani, de már megvan a dátum, amikor megkaphatják az ügyfelek.
A nagy megújulási hullám a Škodát is elérte.
Az elektromos mellett plug-inként is jön a BYD nagyobbik SUV-je. Ha levetkőzi az előítéleteket, sikeres is lehet.
Négykerék-meghajtás és kormányzás mellett adaptív futómű is kerül a Rafale csúcsváltozatába.
2024.05.16. 14:39 Módosítva: 2024-05-20 06:33:27
A gyártó minden tekintetben igyekezett rálicitálni Elon Muskék legsikeresebb modelljére.
Az élet rendesen átírta a terveket.
Pár mai trendet is felvett.
Ez lehet a Kia EV családjának a legkisebb, ezáltal legolcsóbb tagja majd.
25 millió forint a plug-in CR-V csúcsváltozata, ennyiért már prémiumot is kapni. Villanyautót meg jóval olcsóbban is.
A Captur és az Austral közé érkezik, csak hibridként lesz elérhető.
Kinyírták a gyengébb DBX-et, a csúcsmodellt pedig frissítették.
Összesen négy vadiúj modell érkezett, de egyelőre még csak koncepcióautókról van szó.
2024.04.26. 07:31 Módosítva: 2024-04-28 06:35:41
Hátulra nem érdemes klausztrofóbiásokat beültetni.
Egyre jobban ráéreznek az ideális diszkont autó receptjére a Daciánál, miközben a harmadik generáció is komoly kihívó nélkül lép piacra.
Sportkocsik, SUV-k és hétköznapi autók sofőrjei egyaránt sokat tanulhattak – ha itt voltál, nézd meg a képeket, ha nem, gyere a a következőre!
Plug-in hibridként a 2,5 literes benzinmotorral, vagy lágy hibridként a 3,3 literes dízellel, ami már a CX-60-ban is remekül szolgál.
Nem gyakori ebben a méretkategóriában a 7 ülés, de a Citroën most rápróbál.
Van egy kedvenc fám a Bakonyban. Megkerestem a Ford legkeményebb terepjárójával, majd kiköltöztem a vadonba két éjszakára.
A BMW XM közvetlen riválisának szánják.
Villanyautóként és Audiként is illene nagyot mutatnia, de ez a frissítés ellenére is megizzasztja a márka legnagyobb villany szabadidő-autóját.