30 találat az Indexről, és a környékéről.
Emlékeznek tán, nem is olyan régen történt, hogy két - vénséges-vén - Opel elindult neki Európának, hogy hosszú idő után viszontláthassák az ódon gyárépületet, ahol anno megszülettek.
Az utakon biztosan nem.
Mint tudjuk, úgy tartják, ha az ember felesége már benne van a korban, érdemes lecserélni fiatalabbra, a leggyakoribb tipp a harminchat évest két tizennyolc évesre.
Azzal, hogy a két vénséget behoztuk Rüsselsheimbe, és biztonságban tudtuk őket, ki is esett belőlünk a stresszrugó.
Mivel én elsősorban az öreg Opelben utazom az út során, ezért Pista cserében ráült a mindenkor aktuális mobilnetünkre.
Tudom, hogy otthon sokan nem érzik át, mert nem érdekli őket, vagy egyszerűen csak sétagaloppnak gondolják azt a több, mint ezer kilométert, ami e mögött a két öreg autó mögött áll.
Aki eddig kételkedett abban, hogy a magyar nyelv szitkozódásra milyen sokrétűen alkalmazható, nézze meg ezt a videót.
Tegnap már kicsit elegünk lett ebből a híres, német kockaszerűségből.
Tegnap úgy gondoltuk, vége a szerencsénknek.
Walhalla.
Ha eddig bizonytalan is volt az idő, Katsdorfban reggel nagyjából már olyan hőség volt, mint egy atomreaktor belsejében, nem véletlen, hogy Merkel be akarja ezeket tiltatni.
Ma, alig valamivel egy óra után a két matuzsálem hosszú idő után újra nagyot kortyolt a sűrű, hazai levegőből.
Lassan eldurran az agyunk, ez biztos.
Iszonyat versenyt nyomtak végig, de sosem tudták túllépni a megengedett sebességet.
A reggeli kis közjáték után a lelkes és kitartó kompánia sikeresen több részre szakadt.
Egészen mély filozófiai kérdéseket vet föl, hogy bő kétszáz kilométer megtétele után miért Pista a fáradtabb és töketelébb a kettőnk közül, aki egy sport/normál/komfort rugózási és egyéb üzemmódú, automatás, szuperkényelmes, klímás, empéháromhifis, bőrüléses Insigniában tette meg az út nagy részét, mint én, aki kint ült a tűző napon, máskor meg fagyos, borús ég alatt, helyenként orkánszerű szélben, egy lengéscsillapítás nélküli, a mai tudatlan autós szemével valami díszes társzekérnek tűnő járművön, ugyanazon az útvonalon.
Miután lóhalálában beszuszakoltuk a cuccot a kombi Insignia csomagtartójába (nem volt könnyű), nekiiramodtunk a városnak, de a Margit-híd környékén iszonyatos dugóba kerültünk.
...máris csikorog a gépezet, hahaha.
Oké, a cím nem hazudik, mert tulajdonképpen Csik volt az 1.
Akkor most jöjjön a coming out, come-oljon a jöjjing out, egyáltalán: megtudják, miért lesz érdemes Totalcart olvasni jövő héten.
Egy érme, mellesleg jó nagy, olyan bő négy centi átmérőjű.
A kilőtt déli korvett miatt nem indul katonai akció, az Észak-Korea ellen tervezett keményebb szankciók Kínán bukhatnak el.
A torpedó hajtócsavarjának darabjai, a szériaszám és a robbanóanyag is észak-koreai.
A szakértők bebizonyították a sejtést: nem baleset történt a Sárga-tengeren március végén.
Szöul kizárta, hogy a dél-koreai hadihajó robbanását a 70-es években telepített akna okozta volna.
A hírszerzés jelentése alapján Szöul Phenjant teszi felelőssé a Cseonan márciusi katasztrófájáért.
Nem tudni, mi ütött lyukat a hajótesten, a műholdfelvételek nem jeleztek észak-koreai támadót.
Odahaza, Norvégiában
2008. november 18., 13:55
A péterváriak az utolsó fordulóban a Szpartakkal játszanak, ha veszítenek, lemaradnak Európáról.