139 találat az Indexről, és a környékéről.
Az eredeti autó lényegében az ihletet adta, a lemezek alatt minden más.
Cuki karakterét a brutál építés ellenére sem vesztette el a 2012-es Skoda Citigo.
Az autót gyorsulási versenyekhez építették, ezért kell ilyen pokoli teljesítmény.
Az eredeti 1,2 literes motor valahol 70 lóerő körül tudott, az átépített változat ennek nagyjából a 8-9-szeresét hozza.
István egyszer ezt már végigfutotta, a második autójánál viszont szerencséje volt, mert külföldről hozta be. 3,6 literes, VR6-os motor 311 lóerővel.
Nemcsak találkozókra jár az autó: gyorsulási versenyeken is rendszeresen részt vesz.
Az Eccentricánál nem nyúlnak az alapkoncepcióhoz, csak modernizálják azt.
De sajnos csak egy ünnepi kiadásról van szó.
A '60-as évek Chevrolet El Camino-it idézi az egyedileg átépített pickup.
Persze ennek megvan az ára, de utána egy Ecobbost Mustang teljesítményével lesz erősebb az autód.
Ismét egy tuningolt kivitelt jelöl majd a Nismo embléma, de a kor követelményeinek megfelelően.
Ilyen sebesség eléréséhez azért eszközöltek némi módosítást az öreg kombin.
Két III-as Golf példáján keresztül mutatjuk meg, hogy merre indulj el ha ma autót tuningolnál Magyarországon.
Ákos felsír valahol a távolban.
Az első két film technikai tanácsadója szerint azonban nem is kellett gyorsnak lenniük.
A dégi Festetics-kastélynál tartották az első IDOLZ rendezvényt, amin mi is kint voltunk.
Üvegtörmelékben kerestem a gyémántdarabokat és találtam néhányat, de még milyeneket!
Mikor a Chevrolet már az új Corvette Z06-ot is szívómotorossá tette, John Hennessey akcióba lép, és kompresszorral húzza 708 lóerősre a C8-at.
Egy amerikai tuningcég tovább reszeli az alapból is pusztítóan erős cúcs-Challengert.
A holland Heritage Customs csak öt nyitott Defender 90-et csinál, szóval erről is lecsúsztunk.
Az extrémen átszabott Hummer H1-est egy Hellcat motorja hajtja, és egy igazi repülőgép szárnyát szerelték rá.
Egy minden eddiginél durvább Ioniq 5 N változatra számítottunk, de ezzel is beérjük.
A Suzuki Hustler egy tíz éve létező kei car, amit egyébként Mazdaként is árulnak. Aztán jönnek a tunerek, bakancsban.
2023. december 16., 06:33
Kevés volt az a gyári 60 lóerő a könnyű kaszniba, ezért tettek mellé még közel 500-at. Ja, és ez még mindig egy utcai autó!
2023. november 17., 12:11
Egyelőre csak koncepció az M55, de ha a Toyota RAV4-ből lehetett Mitsuoka Buddy, ennek a csodának is eljöhet a napja.
Kiderítjük, mit tud a valóságban az interneten terjedő okosság.
Egy eleve nem gyenge McLaren 720S-t húztak fel két nagyobb turbóval, aztán kipróbálták, hogy mennyi a végsebessége.
Eddig sem volt sétagalopp a legális tuning, hamarosan méregdrága szabadságharc lehet a műfaj.
A japán DAMD nem tréfál, ha a Suzuki terepjárójának újraértelmezéséről van szó. Little G a buli.
Ismét illegálisan átalakított autókat keresett a rendőrség, ismét találtak párat. Szerintük nem éri meg alakítgatni, mert úgyis kiszúrják.
A tizedik részénél járó sorozaton ma már gúnyolódnak, pedig ha időben befejezik, kultikus kedvenc is lehetne, akárcsak a zöld Mitsubishi Eclipse.
Persze erről lehet vitatkozni, de szerintem a Project Silver kifejezetten elegáns, míg az M2 GT alaposan odacsap.
A GR Yaris egyhatosából kipréselt 463 lóerős literteljesítmény elképesztően durvának tűnik.
Hétvégén lezajlott az AMTS, mi pedig kimentünk, hogy megnézzük, mit tud a legnagyobb autós esemény.
Nem, neked sem fog menni.
Dobhártyaszaggató élmény, RX-7-től szokatlan módon négy hajtott kerékkel.
A brutál Ninja ellen azért nyilván kellett némi plusz tűzerő a Polo motorterébe.
A fehér Skoda Octavia egyértelműen messze van a gyárias állapottól, de az eredmény még így is igen impresszív.
A Novitec McLaren Elvája továbbra is nélkülözi az érdemi üvegfelületeket, viszont 104 lóerővel erősebb, mint az amúgy is kihegyezett brit pályagép.
2022. december 31., 06:24
Már ha akad olyan, aki erről álmodik.
2022. december 22., 06:11
Rettentően szórakoztató lett a játék legújabb része.
2022. december 14., 06:03
A tetőt és a szélvédőket is lenyesték róla, a 350 lóerős V8-as változat valódi pályaszörny lesz.
2022. december 12., 13:54
Szélesebb és hangosabb lett a DMC-kezelés után az olaszok első SUV-ja.
A Farelady becenév akkora szóvicc, hogy még Anti is megirigyelné.
2022. november 10., 16:02
A Golfot mindenki ismeri, csak éppen nem így. Ezt az autót olyan ember építette, aki csak másodsorban mérnök, amúgy leginkább megszállott.
A sport-pickupot egy április elsejére már elsütötte a BMW, de a hagyományt most egy tuner ültette át az új sportkupéra.
2022. szeptember 30., 12:18
Amikor a sok nem elég, akkor kell egy kicsi még. Megbízható és költségkímélő megoldást hozott nekünk Tibi.
2022. szeptember 16., 12:39
A tuningcsomaggal teljesen úgy néz ki, mintha igazi Bronco lenne, de a valóságban egy nagyon részletesen kidolgozott távirányítós autóról van szó.
Szerinted túl visszafogott a gyári SF90? Van rá megoldás, de brutálisan sokba fog kerülni. Mondjuk legalább minden karbon.
Tuningolt Supra, csodálatos M3-as és megannyi veretős hot hatch. De ez csak egy nagyon kis szelete volt a Parkoló Parádénak.
RMS Gerit a Toyota Suprához fűzött viszonyáról ismerjük, de ennél lényegesen több van a fejében. Most arról mesél, hogyan NE építsd át az autód.
Ralph Gilles karrierje egy megvalósult álom, és ez az autójára is igaz.
Már csak egy kérdés maradt: MINEK?!
Hegyes szívómotor, penge kormányzás, lézerpontos futómű: a tökéletes vezetési élmény receptje ilyen egyszerű.
Budapestre érkezik az öt éven keresztül épített Dodge Charger.
Igazán, aki szereti az autózást, annak a tuningot is szeretnie kell, mint szervesen kapcsolódó témát. Sokan nem is tudják, hogy tuningolnak, pedig de.