16 találat az Indexről, és a környékéről.
A legendás olasz gyártó mindent megtesz, hogy a csúcsot jelentő V12-es motorjai megőrizzék önazonosságukat.
Kornél egy UFO Civic után ült át ebbe a Giuliettába, és a mosolya még mindig őszinte.
2022. szeptember 16., 17:44
332 lóerő, 400 Nm nyomaték és 580 kiló. Van még kérdés?
Engedd el az előítéleteid, beülsz a 308-as Peugeot-ba és megérted, hogy lehet ezt szépen is.
Plázák mélygarázsaiban vagy magániskolák előtt parkolva a Macan T csak egy Porsche ruhás szabadidő-autó. A Col de Turini hágón megmutatta, hogy autózni sokkal jobb vele, mint villantani.
A szép nagyon nem ilyen. Ez egészen addig fog érdekelni, amíg elkezded hajtani, onnantól kezdve inkább fogod imádni.
Közel 9 millióért mindent jól csinál, de semmit sem kiemelkedően. Kivéve a fogyasztást, mert ott képes nagyot alkotni.
Azért az 510 lóerős kabrió még akkor is nagyon jó móka, ha egy kéttonnás rózsaszín BMW az.
320 lóerős, összkerékhajtású, 270-nel zúzhat a belső sávban a VW Golf R, és megy keresztbe. Mégsem szed szét.
2021. szeptember 10., 06:39
Klasszikus, hátsókerekes Mercedes a C 300-as, ami pont jó méretű, pont elég erős és pont annyira minőségi, amennyire kell.
Mindig menőbb egy versenyautó, de azért az Elantra N utcai változatát is nagyon odatette a Hyundai.
Konnektorról tölthető, világmegmentő hibrid helyett 245 lóerős turbómotor került a frissítéssel a Škoda Kodiaq RS-be. Ez volna a család Cayenne Turbója?
Ültetett futómű, Brembo fékek, nagy felnik és sportülés. Könnyű rávágni, hogy hot hach, de a Cupra Leon ehhez nem elég huligán.
Praktikus megoldások, ügyesen variálható beltér és jó forma édesgeti a vevőket a Meriva felé, de vajon kell-e félni a turbómotortól?
2020.03.24. 10:50 Módosítva: 2021-02-25 14:08:51
Először mutatták meg a TM01 jelzésű turbós háromliterest, amely 1968 óta az első házon belül fejlesztett új blokk.