46 találat az Indexről, és a környékéről.
Mindannyian vágyunk rá, de tudjuk, hogy a legtöbbet széthajtották, összetörték, elhanyagolták.
Méghozzá két verzióban.
2022. augusztus 17., 16:12
Gyári fényezésű, keveset futott, megkímélt Integrát nem találsz minden nap, ez viszont itt az. Ettől függetlenül nem hibátlan.
A kaszni egy percet sem öregedett, de a motor is legenda lett még éltében. Az utolsó szívó Type-R a pályán!
Előítéletek a gyártó országgal szemben, egy penge élményautó és a Volkswagen új márkája. Totalcar Híradó.
Hegyes szívómotor, penge kormányzás, lézerpontos futómű: a tökéletes vezetési élmény receptje ilyen egyszerű.
2021. december 26., 09:42
A Honda január közepére tervezi a bemutatót, igaz, egyelőre csak prototípus érkezik.
Az Integra Type-R sajnát jogán lett legenda, sokak szerint a valaha gyártott legjobb elsőkerekes sportautó. És ez most egy kicsit több.
2020. november 23., 06:13
Ez egy szentimentális nosztalgiaposzt arról, hogy Suzukában mekkora rock and roll volt 2003-ban.
2019. december 25., 08:56
Tokió mellett jártunk egy olyan autókereskedésben, aminek kínálatából más mangát rajzol és dúsgazdag lesz. Mi álmodoztunk.
2019. szeptember 17., 17:27
Lesz helyette még több kütyü a jövőben.
Bár ha akkora hondás vagy, inkább vegyél Accordot, az sokkal, de sokkal jobb autó.
Három legendás versenypályát hódítanának meg a Civic Type R-rel, ehhez kell a profi pilóta.
2017. december 14., 15:53
Úgy működik, mint a legendák általában: mindenki hallott róla, mindenkinek van róla véleménye, senki se találkozott vele személyesen.
El tudják képzelni azt az élethelyzetet, amikor egy NSX csak mellékszereplő? A Hondánál most pontosan ez történt.
Ford Focus ST170, Clio Sport vagy 206 RC érdekelne. Szabad ilyeneket venni a kínálat aljából?
Ha igazán odafestünk a gépnek egy rossz, másodrangú úton állórajtos sprintben, nem tudunk a sávban maradni, ez egészen biztos.
2015.12.06. 10:27 Módosítva: 2015-12-08 10:31:57
A túraautó- és a gyorsaságimotoros-vébé gépei egy pályán, utcai Type R-ekkel fűszerezve.
2015. augusztus 26., 17:10
A legkorszerűbb sportkocsik műszaki megoldásai és a régi F1-es versenygépek stílusa jöhet össze egyetlen járműben.
Legördültek az első példányok a nagy-britanniai gyártósorról. A motor Amerikából jön.
Éppen csak bemutatták a tíz év után feltámasztott legenda utódát, máris itt egy Type R híre.
2015.03.08. 11:22 Módosítva: 2015-03-09 16:24:14
A leggyorsabb elsőkerekes autó címét kaparintotta meg a Nürburgringen. Nem érik be ennyivel.
Elsőkerékkel is elveri majd a Focus RS-t? Meglepne, pedig nagyon úgy tűnik, hogy nincs más kihívója.
A Honda végre mocorog valamit Európában, újra lesz HR-V, és végre elkészült a Civic Type R is.
2014.09.29. 13:25 Módosítva: 2014-10-02 10:27:09
Több mint 300 lóerős is lehet a a csúcs-Civic. A cél, hogy ez legyen a leggyorsabb elsőkerekes autó.
Egészen más, de semmivel sem visszafogottabb a koncepciónál. Álca nélkül fotózták a sportos Civicet.
Úgy gondoltuk, hogy milyen sokat írunk majd az új NSX-ről vagy a Type R-ről...
Akik eddig aggódtak volna, hogy a jelenlegi Civicből talán nem készít sportos változatot a japán gyár, most megnyugodhatnak. Nagyon is sportos lett a Type-R.
Nemcsak a Civicből készül Type-R változat: két éven belül érkezhet a 190 lovas Jazz.
2013. augusztus 15., 11:20
A japánok nem kapkodják el, de azért dolgoznak az új sport-Civicen, amelybe már turbómotor kerül.
2012. november 14., 05:37
Brutális, 300 lóerős Civicet ígér a Honda, amely könnyedén lelöki a trónról a Mégane RS-t.
Már majdnem azt hittük, elsorvasztják a Type-R-t, de a japánok végül megemberelték magukat.
Úgy hallani, a Honda nem mond le azokról, akik gyors autóiért szerettek bele a márkába.
2011. szeptember 21., 13:29
Ha a tervekből valóság lesz, nem fogunk unatkozni az elkövetkező években.
2011. szeptember 9., 11:36
A Type-R zseniális kétliteres motorját nyugdíjba kell küldeni, de a Honda búcsúzóul még készített egy mindennél durvább változatot.
2010. augusztus 12., 14:28
A japán gyártó ott spórol, ahol tud – többek közt néhány rétegmodellről is lemondanak, hogy jobban alakuljon az idei mérleg.
Úgy hallani, a Honda megpróbál megfelelni az elvárásoknak, és elkészíti hibrid kupéja igazán erős változatát.
2007. augusztus 20., 00:36
Az alsó-középkategória szívügyünk. Nem nekünk itt a szerkesztőségben, hanem úgy általában; nekünk Magyaroknak. Kis ország, kis pénz, kis autó. Izgalmas egy Porsche, egy Lambo vagy egy RS4-es Audi, de legtöbbünknek olyan távoli világ, hogy igazából még ábrándozni sem érdemes.
Korábban egyetlen tesztautót sem törtem össze az első úton hazafelé. Erre gondoltam, miközben a Civic vadul siklott a járdasziget közepéből gonoszul meredő virágágyás felé. Nyolcvannal mehettem, az ágyás egyenesen előttem volt. A kormány pedig el volt tekerve jobbra. De hiába.
Ez is úgy néz ki, mint az összes új Civic, tehát simán menthetné Leia hercegnőt a soron következő Csillagok háborújában. Mégis, a Type R igazi autó, mi több, az S2000 után ma a legautóbb Honda a sorban.
Az igazi utcai versenyautó.
2005. augusztus 9., 08:17
Kis- és nagymamák, szeles fiatalemberek és középkorú családapák egyaránt megtalálják számításukat az Accord Type-R-ben. Vigyázat, fékevesztett ömlengés következik a világ egyik legjobb sportlimuzinjáról.
2005. augusztus 4., 12:56
Nem vagyok vallásos, és soha életemben nem csatlakoztam egyetlen klubhoz. Nem ismerem azokat a fogalmakat, hogy alfás, hondás vagy béemvés. Még csak tájperes sem vagyok, de szeretem a jól megépített sportkocsikat, márpedig a Honda Type-R szériás autói, amiket eddig vezettem, nem okoztak csalódást.