Negyvenmilliárdot költ a kormány infrastruktúra-fejlesztésre
A Budapest–Belgrád-vasútvonal, valamint Iváncsa és Kecskemét is érintett.
A Budapest–Belgrád-vasútvonal, valamint Iváncsa és Kecskemét is érintett.
Szerinte a kétoldalú kapcsolatokra koronaékszerként tekint a kormány.
„Speciális munkaerőigény” vetődött fel.
Átalakulóban van a szállítási útvonalak jelentősége.
Budapestről 13 óra alatt lehet majd Athénba utazni – vonaton.
De a hó miatt lehet, hogy ez is késik.
A szerb elnök szavaiból lehetett erre következtetni.
Fáklyás felvonulás volt a Déli Körvasút környezetromboló hatásai miatt, a helyiek az otthonukat féltik.
Ez az első kínai–magyar fejlesztés, amelyet az EU szabályai szerint Magyarországon kínai partnerekkel közösen hajtanak végre.
Egy időben benyújtott dokumentum volt a kulcs.
A V-Híd Zrt. így a teljes a magyarországi szakasz építésében részt vesz.
Közel kétszáz ingatlanról van szó.
A döntést Vitézy Dávid államtitkár jelentette be kedd délután az új elnök-vezérigazgatóval együtt a MÁV-Volán menedzsmentjének.
Aleksandar Vučić köszönetet mondott a magyar kormányfőnek a támogatásokért.
A Budapest és Belgrád közötti vonal felújítása miatt.
Több mint ötvenmilliárdból fejlesztik a Ferencváros állomás és Soroksár közötti szakaszt.
A kérdéses vasútfejlesztés mellett a Fudan és az egyetemek modellváltása is terítékre került.
A miniszterelnök-jelölt szerint újra kellene tárgyalni a kínaiakkal kötött szerződést.
Jogerősen pert nyert a Transparency International Magyarország.
Különös verseny a Balkánon Kína és az EU között.
Szél Bernadett az Indexnek azt mondta, gyakorlatilag azt állapította meg a bíróság, hogy nem volt jogszerű a szerződés titkosítása.
Az amerikai ügyvivő szerint lépéseket kell tenni a kritikus infrastruktúra védelmére.
Az Európai Bizottság elnöke közölte, hogy a G7-ek elindítják az Építsünk újra egy jobb világot programot.
Salát Gergely sinológus szerint Kína sikerrel kezelte a járványt, most pedig a vakcinákkal építi nemzetközi presztízsét.
A képviselő szerint Kína diktál a kormánynak a több százmilliárdos gigaberuházásban.
A kormány szerint klímavédelmi szempontból is fontos ez a beruházás, az ellenzék szerint a kormány Kína érdekeit szolgálja.
Minden idők legdrágább magyar vasúti beruházása készül, és nem látszik, hogy a kínaiakon és Mészáros Lőrincen kívül kinek lesz jó üzlet.
A cél az, hogy 2025-re a teljes vasútvonal megépítése befejeződjön.
Számos más áru között ugyanis a Mészáros-cégcsoport által építendő Budapest–Belgrád-vasútvonalhoz hoz ellátást.