Friderika
10 °C
18 °C

Mennyire digitális ön?

shutterstock 305259533
2017.08.07. 08:37
A statisztikai adatok szerint a magyarok 71 százaléka internetezik napi szinten, ez azonban nem jelenti azt, hogy ők mind teljesen otthonosan mozognak a digitális univerzumban. Míg van, aki szinte az egész életét virtuálisan bonyolítja - a neten vásárol, bankol, keres párt és mobillal fizet, - mások nem szívesen hagyják el a megszokott analóg világot, és minden olyan alkalmazással szemben bizalmatlanok, amelyek az adataikat használják. Kérdőívünkben többek között arra vagyunk kíváncsiak, hogy hányféle alkalmazással teszi könnyebbé az életét az Index-olvasó, mennyi időt tölt el a világhálón, és hányféle eszközzel teszi ezt. Hajlandó-e még sorszámot húzni a bankban, vagy mindent a telefonjáról intéz? Elintézi-e egy vállrándítással, ha valamiért nincs internethozzáférése, vagy elvonási tüneteket produkál? Töltse ki kérdőívünket, és tudja meg, hogy Ön milyen mértékben használja ki a digitális világ vívmányait!

1. Mennyit használja az okostelefonját aktívan netezésre egy nap?

2. Hány applikáció van a telefonján / laptopján / tabletjén?

3. Használ-e alkalmazásokat az alábbi tevékenységekre?

4. Hányféle eszközön internetezik rendszeresen?

5. Szokott online vásárolni?

shutterstock 406600138

6. Hol intézi leggyakrabban banki ügyeit?

7. Szokott-e fizetni a telefonjával?

8. Biztonságosnak tartja a netbankolást?

shutterstock 230273494

9. Tartana-e digitális böjtöt? (pl. egy hétig nem használ egyáltalán internetet)

10. Mi történne, ha valamilyen okból nem lenne internet-hozzáférése egy napig?

11. Hány közösségi oldalon aktív az alábbiak közül - Facebook, Google+, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Instagram, Tumblr?

shutterstock 452883199

12. Hányféle chat alkalmazást használ? (Facebook, Viber, Twitter, Whatsapp, Snapchat, Gtalk, stb.)

13. Milyen gyakran fordul elő, hogy amikor megérkezik valahová, ez első dolga a wifire való csatlakozás / mobilinternet kapcsolata ellenőrzése?

+1. Az ön életkora?

Brand & Content Brand & Content
A felmérést a Brand & Content készítette az OTP Bank megbízásával, nem az Index szerkesztősége. Arról, hogy mi is az a támogatói tartalom, itt olvashat részletesebben.