Móric
14 °C
15 °C

Keresés

731 találat az Indexről, és 1040 a környékéről.

Ez a legjobb Pókember-játék, amit valaha csináltak

2018.09.15. 18:32 Módosítva: 2018-09-16 14:08:26
266
Soha nem volt még ennyire király a New York-i felhőkarcolók között ugrálni. A PlayStation új Pókember-játéka az idei év kellemes meglepetése.

szeptember 18., 21:13

Szemtől szemben a trónkövetelővel Szemtől szemben a trónkövetelővel

Elsők között próbálhattuk ki, hogy mit tud a Nikon új csúcskategóriás, 45,7 megapixeles, full frame-es, tükör nélküli gépe. A csúcskategóriához csúcsdrágaság, egymillió forint fölötti ár társul.

szeptember 10., 13:31

Így működik a magyar rendőrök mozgatható traffipaxa Így működik a magyar rendőrök mozgatható traffipaxa

Tavasz óta nem csak oszlopokra szerelt fix traffipaxokkal vadásznak szabálytalan autósokra a rendőrök, de elővették a forgalomból két éve kivont FamaLaser III-at is, és több mint húsz példányával jelöletlen rendőrautókból mérnek, illetve videóznak. Elmentünk a gyártóhoz és élesben próbáltunk ki egy még át nem adott példányt.
Munkából jeles a Galaxy Note 9

2018.08.21. 17:06 Módosítva: 2018-08-22 11:24:49
Óriási lett az akku, okosabb a toll, és még jobban működik számítógépként. Munkaeszközként utolérhetetlennek tűnik a Samsung csúcsmobilja.

augusztus 12., 09:19

Szólnak neked, ha begináztak a Szigeten? Szólnak neked, ha begináztak a Szigeten?

Drognak látszó kristálycukrot tettünk valaki más italába, hogy megnézzük, mit reagálnak a fesztiválozók, figyelnek-e egymásra. A végén mi is meglepődtünk.
Megkóstoltuk, mit ajánl a McDonald's a vegáknak

2018.08.04. 12:11 Módosítva: 2018-08-05 13:53:29
393
Megkérdeztük a gyorsétteremláncot, bővülhet-e mostanában a kínálat húsmentes szendvicsekkel. Meglepődtünk a válaszon, és kipróbáltunk egy lehetőséget, amire eddig nem is gondoltunk. Mint kiderült, nem véletlenül.

július 28., 20:28

Ehhez a mobilhoz egyáltalán nem kell érteni Ehhez a mobilhoz egyáltalán nem kell érteni

Elég egy családi szakértő, hogy a digitalizációról lemaradt rokonoknál is minden flottul menjen a Doro 8040 mobilon. Spéci szoftver rengeteg kiegészítő szolgáltatással.

július 17., 10:38

Predátor a zsebben a CAT S61 mobil Predátor a zsebben a CAT S61 mobil

Lézerrel mér távolságot, figyelmeztet a rossz levegőre, és hőkamerás videót készít a mesterek mobilja. Cserébe olyan drága, mint egy iPhone.

június 4., 14:04

Vegyszer van az eprek nagy részében Vegyszer van az eprek nagy részében

Határérték alatt marad, de a hatás összeadódva megsokszorozódhat. Érdemesebb a piacon vásárolni a Tudatos Vásárlók Egyesülete szerint.

április 21., 16:18

Szénszálas szuperlaptop 800 ezerért Szénszálas szuperlaptop 800 ezerért

A Lenovo Carbon X1 a Thinkpad-minőség csúcsa, pár elviselhető és lényegtelen bakival. Alig több mint egy kilós, ellenállóságát katonai előírások alapján tesztelték.

április 12., 07:25

Imádunk nyaralni Imádunk nyaralni

Lehetőleg a tengerpartot célozzuk, és ha tehetjük, repülővel megyünk. Évente többször is nekiindulunk, korántsem csak nyáron, és jól érezzük magunkat belföldön is. És hogy mennyit költünk? Ezt is eláruljuk.

március 30., 18:33

Ilyen jó kamerát még nem láttunk mobilban Ilyen jó kamerát még nem láttunk mobilban

A Huawei P20 Pro ördögien jól látja a részleteket. A kamerája óriási felbontású, gyors és okos, ráadásul a köré épített telefon is topligás. Teszten a kínai csúcsmobil.

március 29., 07:32

Van baj a hallásunkkal Van baj a hallásunkkal

A hallás világnapja alkalmából arra voltunk kíváncsiak, hogy vajon az Index olvasói rendesen hallják-e azt, amit mondanak nekik. Olvassák el korábbi kérdőívünk eredményét.
Öld a magyart, ne siránkozz

2018.03.26. 23:31 Módosítva: 2018-03-28 01:07:28
406
Kimondottan jó középkori közelharcos játék lett a cseh Kingdom Come: Deliverance, csak sajnos brutálisan irtanunk kell a gonosz, barbár magyarokat és migráns barátaikat. Husz János lehetett a középkori Lemmy, a csehek 1403-ban is sokat vedeltek, jobban megérthetjük Dantét és teljes vértezetben csörömpölünk, mint egy felborult konyhaszekrény.

március 22., 17:01

Nem vénnek való játék Nem vénnek való játék

A Fortnite pár hónap alatt lett az internet első számú kedvenc videojátéka. Megérdemelten, mert minden elemében tökéletes. Mármint tökéletesen lopkodták össze más játékokból.

március 8., 14:00

Galaxy S9: a legjobb digitális svájcibicska Galaxy S9: a legjobb digitális svájcibicska

A Samsung idén finomabbra csiszolta az S8-ban bevezetett újításokat. Széttuningolták a kamerát, jobban működik a telefon számítógépként, az alap S9 pont kézre. A hangvezérlés továbbra is feledhető.