![Alain Bernard az Indexnek: Milák és Marchand csatája az olimpia fénypontja lehet](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/5744/57442/574420/57442031_4248615_ea33094398ff4763838e47d762de2371_wm.jpg)
A gondoskodó "Családos" karakter
![shutterstock 1157616481](https://kep.index.hu/1/0/2120/21206/212067/21206700_0248341345b491a890100484f3b5f2c2_wm.jpg)
![szponzor logó](https://kep.index.hu/1/0/2104/21049/210496/21049636_22a13b80c1e0d3e4632f267ffaf08ffa_wm.jpg)
Ez a típus odafigyel az egész család kiadásaira, számon tartja azokat, így pontosan tudja, mennyit költenek a különböző szolgáltatásokra. Nem egyszerű összehangolni a család igényeit és kiadásait. Egyik szemét mindig a friss ajánlatokon tartja, és nem riasztja el a szolgáltatóváltás lehetősége sem. A másik szeme a családon van, hogy mindenki elégedett-e azzal, amilye van. Nem bánja, ha több helyről kell megvennie a szolgáltatásokat: megéri képben lenni, hogy ki mit ajánl, bár ez elég fárasztó.
Kvízünk szerint a „Családos” karakter pontos kimutatást vezet költéseiről, mert „kénytelen”. Bár inkább neten néz sorozatokat, tévére is előfizet, mert a „gyerekek és a nagyi miatt muszáj”. Imádja az akciókat és a kedvezményes ajánlatokat, hiszen “rengeteget spórol vele”. Szívesen használja telefonálásra a mobilappokat is, a választása „attól függ, mi a célszerűbb. A nagy családi hívásokat videócseten, menetközben mobilon, van, amit meg vonalason” intéz.