Nem sorolom újra az indokaimat. Egyszerűen csak az első szó méltóságának védelmében javaslom, hogy a Nemzeti Dohányboltokat nevezzék át Dohányboltokra!
Semmi sem olyan, mint régen? Sőt? Írja meg az Index ügyeletlistájára, vagy küldjön fotót arról, mi bántja, mi pedig megosztjuk. Hangosak a motorok? Zümmögnek a trafók? Nem működik az Iphone? Egész nap vártuk a leveleket keddi panasznapunkon!
Vasárnap kimentem a Szigetre. Feltöltöttem az 500 Ft-os kaucióért kapott kártyát. Éjfél tájban siettem a hajóhoz, hogy még elérjem, gondolván, majd később csak vissza tudom váltani… Nem így történt. A Sziget fesztivál Metapay kártyáján a fennmaradó összeget NEM LEHET VISSZAVÁLTANI a fesztivált követően. Arról azonban nincs szó, hogy a kártyákon lévő összegekkel mi történik. Erre lennék én kiváncsi…
- írja István.
Az ő panaszai azonban nem jogosak. A kártya átvételekor ugyanis István elfogadta a Metapay feltételeit. Ha regisztrálta volna a kártyáját, utólag is visszakaphatná a pénzét, de ha ezt nem tette meg, akkor csak a fesztivál utolsó napján, délig, a helyszínen lehet beváltani az el nem evett-ivott összeget. Részletek itt.
A Napi Gazdaság egy korábbi cikke szerint a kártyákon maradt forintok a Metapayhez folynak be, de a cég nem kaszál nagy összegeket, egy ilyen fesztivál utáni bevétel még a kártyák pótlására sem elég.
Érdekes kérdes, vajon miért nincs több mint fél éve (!!!) a BKV-pénztáraknál elérhető nyomtatott vonaltérkep? Leszállok Ferihegyen, majd a szerencsétlen turistáknak tartok eligazítást másfél órán keresztül, mert azt sem tudják, merre menjenek! A pénztárosok a vállukat vonogatják, angolul utazási információt természetesen nem tudnak adni. Három pénztárostól is ugyanazt a választ kaptam: azért nem nyomtatnak újat december óta, mert olyan gyakran változtatnak a vonalhálózaton, hogy nincs értelme ilyesmivel bajlódni...Kiváncsi lennek a BKK válaszára. Valamint örömmel elküldeném őket tömegközlekedési térkép nélkül bármelyik európai nagyvárosba, es vígan lefilmezném a bénázásukat:)
– nézett az ég felé Emma.
Aki azt hiszi, a drága okostelefonokkal az élet csupa napfény és csillogás, na, az hatalmasat téved:
Az én problémám a T-mobile Iphone garancia ügyintézése!
Az Apple üzletpolitikája okán elméletben a készüléket nem javítják ha beviszem egy, avagy több problámával, hanem cserélik, de nem egy újra... hanem egy másik használtra (refurbished), amit már más bevitt egy másik problémával.
Tehát a gyakorlatban: megvettem egy készüléket, aminek lett egy problémája, bevittem, cserélték... lett egy újabb, aminek még több és újabb panaszai lettek, újra cseréltettem... és most tartok az 5. cserénél, ami a jótállást szabályozó törvényeknek köszönhetően fődarabcserének minősül, és ennek hatására újra és újra indul az egy éves garanciaperiódus, bele a végtelenbe, gondosan szavatolva a használhatatlan terméket akár egy életen át!
Mit lehet tenni, hiszen papíron valóban jóhiszeműen járnak el és szó nélkül cserélnek?!
Miért, de tényleg miért? Napközben legtöbbször tök jól tartják a menetrendben kiírt időpontokat a BKV-buszok, nade, az utolsó járat a végállomásról miért az adott perc, pl. 23:48 kezdetén, nem pedig a végén indul? Nagyon nem mindegy, legtöbbször nem több, fél percen múlik, hogy pont a troli/busz kiforduló sarkát lássad már csak a kanyarban, aztán meg kutyagolhatsz haza az éjszakában.
Engem talán az zavar most a legjobban, hogy a vidéki távolsági buszokon nincs semmiféle klímarendszer és a faterom 50 fokban (egy digitális hőmérővel mért adat) nyomja a gázpedált a szélvédő mögött és a cég annyit segít rajtuk, hogy kapnak rövidnadrágot. Köszi volán
– tolmácsolta papája mindennapi problémáját Detti.
Miért van az hogy már szinte sehol nem lehet venni 2 zsömlét sem anélkül hogy ne zaklatnának 3 féle pontgyűjtő marhasággal? Minden nap 10 perccel tovább állok sorban reggeliért a szükségesnél, mert minden második ember percekig kotorászik a táskájában, hogy megtalálja a kártyáját, amire aztán megkapja a jól megérdemelt 17 fillérjét
– mérgelődött Bajusz.
A kihelyezett szelektív hulladékgyűjtő konténererekkel van a gondom. Amióta kihelyezték őket az újpalotai lakótelepen, azóta szemét és kosz lepte el a környékét. A csövesek folyamatosan felborogatják a konténereket az általuk hasznosnak vélt üres alumimium dobozokért, hulladékért, ami miatt a szemét kiborúl a járdára és a szél széthordja az egész lakótelepen. Termeszetesen ők nem takaritják fel maguk után az okozott szemetet. A ráadás, amikor jön a kukás autó, nem szelektíven szállitja el a szemetet, hanem az összes szelektív szemetet egymásra ömlesztve. Akkor meg, mi értelme volt az egész szelektív hulladék gyūjtés szisztéma kiépitésének? Csak koszt, mocskot és fölösleges konfliktust okoztak a lakosságnak. Kinek a felelősége a szelektív konténer környékének tisztántartása?
Rudy, a szelektív konténerek kiburogatása, úgy tűnik, országszerte gyakori probléma. Ahol lehet, térfigyelő kamerákkal védekeznek ellene.
Az viszont tévhit, hogy nem szelektíven szállítják el az ilyen helyekről a szemetet. Korábban írtuk: "A különböző anyagok elválasztását kétféleképpen oldják meg: vagy olyan kukásautókat használnak, amikben több különböző rekeszben tárolható a hulladék, vagy pedig egy napon csak egyféle hulladéktípust gyűjtenek – a konténerek tartalma így semmiképpen sem keveredik."
A Népszínház utcánál lakom, ahova az előrelátó önkormányzat nagyméretű virágládákat helyezett ki, egy-egy fát ültetve a közepükbe. Bár ez abszolút tájidegennek tűnik első hallásra, mindenkit megnyugtatok, meg lehet szokni. Nade: Az összes virágládát naponta teleszemetelik, van, aki cigarettatartónak nézi, van, aki az üdítős flakont dobja bele, mások a taknyos zsebkendőt.
Miért ennyire igénytelenek a kerületiek? Miért nem érdekli az embereket a környezetük? Vajon a saját szobájuk közepére is üritkeznek az ilyenek? Ez ugyebar nem pénz kérdése és sajnos számtalan helyen találkozunk hasonlóval. A villamoson kellemetlenkedő közterület-felügyelőknek és az utcákat fáradhatatlanul róvó parkolóellenőröknek miért nem lehet olyan feladatot is adni, ami neadjisten hasznos? Miért nem büntetik a szemetelőket, sem ők, sem pedig a rendőrök? Hogyan lehetne rávenni az embereket, hogy a papucsállatka szellemi színvonalán felülemelkedjenek környezetvédelmi ügyekben?
– könnyebbült meg máris Miklós azzal, hogy ezt leírhatta.
Az idős emberek az utcán úgy közlekednek, mintha hátul is lenne szemük. Ezt a képességet azonban nem arra használják, hogy segítsék a gyorsabb gyalogosokat, hanem pont arra, hogy hátráltassák őket. Úgy zárják a szöget, mint Mika Hakkinen. Lehetetlen őket lendületből kikerülni.
András panasza. Pontosan tudom, miről beszél.
Idegesítő, hogy a rádiókban semmi értelmes zenét nem adnak, a youtube-on pedig semmi jó zenét nem találok. Valamint, hogy a kínaiban véletlen félremutattam és van egy hatalmas tál kínaim, amit nem találok finomnak.
írja szegény Ákos.
:(
Én egy társadalmi célú kérésbe csomagolnám a panaszom, mert az utóbbi időben feltűnően elszaporodtak a metrón az indokolatlan varkocsok, amelyek mind a szépérzékemet, mind a tűréshatáromat erőteljesen próbára teszik: Hölgyeim! Szépen kérlek titeket: ne gumizzátok két copfba a hajatokat, ha már elmúltatok 8 évesek. Főleg akkor ne, ha kosztümben vagytok. Nem jópofa, nem aranyos, egyszerűen csak idióta. Köszönöm.
- tesz rendet végre frizuraügyben Bori.
üzeni Zsigmond egy olvasótársának, aki a kiborogatott szelektívek miatt panaszkodott.
Kerepes VÁROSÁBAN (mert "IGEN, MEGCSINÁLTUK") még ez sincs! A szelektív hulladékgyűjtő pontok kiépítve, de már jó ideje teljesen üresen állnak Kerepesszerte, nincs konténer bennük! Kérdésem a következő, hogy miért nincsen? A legközelebbi gyűjtőpont a csömöri "madarasteszkónál" van, és valljuk be, ez azért nem épp ösztönző, hogy szelektíven gyűjtsük a kis háztáji szemetünket. Vajon jön válasz a kérdésemre? -sajnos nem hiszem, hiszen éppen "hávájdizsi" van az önkormányzatban a várossá való kinevezés ürügyén.
Lenne itt egy idegtépő probléma. Csak röviden: Székesfehérvár, koronázási ünnepségek a belvárosban valamikor 17-e környékén. Láttam a díszleteket, bizonyára gyönyörű lesz meg minden. Nem reklámozni akarom, de koronazas.hu, itt bővebben van róla infó. Mint mondtam, nem reklámozom, ugyanis 10 napja idegzsábát kapunk tőle. Próbálnak a grandiózus estre, és hát százezer decibellel kell az ilyet csinálni, nem máskor, mint éjszaka. Erre varrjatok gombot, vasárnap hajnali fél egyig próbáltak. A színpad a belváros szélén a romkertben áll, tőle 50 méterre egy 10 emeletesekből álló lakótelep, ami olyan faszán visszaveri és felerősíti a hangot, hogy az ókori görögök is elismerően csettintenének a nyelvükkel.
– számolt be a napok óta éjszakáit megkeserítő próbáról András.
Annyira pesszimisták vagyunk, hogy erről még kórusmű is született
A múltkor éppen zuhanyoztam, amikor egyszer csak felrobbant a kazán. Az első ijedtség után hívtam a Főgãz segelyvonalat, akkor, kb. 10 perc volt átverekedni magam a menúkön meg a géphangokon. Szerencsére sikerült elzárni. De ha vészhelyzet lett volna akkor cseszhetném?
– kérdezte olvasónk, aki ugyanakkor komolyabb baj esetén feltehetően inkább a tűzoltókat hívta volna.
Vele is egy áramszünet babrált ki. Az Elmű kommunikációs igazgatója szerint azzal találta meg őket egy fogyasztó, hogy éppen elkészült élete legszebb versével, amikor az áramszünet miatt leállt a számítógépe, elszállt minden, a mestermű odalett. Kártérítést követelt ő is.
Nem felejtették el az Elműnél azt a panaszost sem, aki saját bevallása szerint a mennyezet alatt szokott lógni elektromágnesekkel felfüggeszkedve. Az áramszünet azzal a kellemetlen következménnyel járt, hogy leesett. Kártérítést kért.
A Tesco Express (XI. kerület Fehérvári út 45-47.) átrendezése során a földre pakolják a kenyeret.
Miért van az, hogy mikor szombat reggel a kispesti piacon szeretnénk vásárolni a feleségemmel, az összes nyugdíjas ott tobzódik, az elengedhetetlen utánfutó-szatyrukkal, amit természetesen az ember lábán húznak keresztül. Miért nem tudnak hétköznap kimenni a piacra? Annyi dolguk van? (Biztos hét közben az orvosnál vannak!) De tényleg röhej, hogy szombaton mennek ők is a piacra, amikor azok, akik a hétköznap nem érnek rá, próbálják elintézni a bevásárlást. Ráadásul ezek a nyuggerek elég agresszívak is. A múltkor a terhes feleségemet majdnem fellökte az egyik nagy sietségében, és még neki állt feljebb, majdnem neki is ment. Üdv: István
Roland hetente többször jár a Váci út-Balzac utca sarkán található, a Westend felé vezető gyalogátkelőn, ami szerinte életveszélyes.
Az elmúlt hónapban még nem volt olyan alkalom, hogy ne láttam volna a Lehel tér felől érkező, a piros lámpán 70-el áthaladó autóst, mert ők úgy gondolják, hogy még pont átférnek. Sajnos nekünk gyalogosoknak ilyenkor már régen zöld a lámpa.
Arról írjatok inkáb, hogy miért van az hogy bemegyek egy discoba és a zene SOKKAL ROSSZABB mint akár csak a kádár rendszer limbóhintói!!!! Persze nincsenek nagy igényeim, valami normális teljesen elég lenne. Nekem az igénytelen zene azt jelenti, ami már tényleg elviselhetetlen,és nem az ami egyszerűen nem tetszik. pl.az a nagyon tuc-tuc, lényegében az egész szám ebből áll: tuctuctucutuctuctuc....vagy a hörgős,sikítozós,üvöltős metál zene!!!!!
– sírta vissza a Hungária korszakát Sebestyén.
A Totalcar újságíróival folytatott konzultáció alapján úgy tűnik, az érintett motorosok azért cserélik le a gyári kipufogót, mert így javul a motor teljesítménye és/vagy hangosabb lesz a gép: hamarabb észreveszik az autósok a forgalomban, és fickósnak érezheti magát tőle a motoros.
Az engedélyezett sportkipufogók használata legális, de ezekből gyakran kiszerelik a zajcsökkentő alkatrészt, amit csak versenypályán szabadna megtenni: így lehet elérni a jellegzetes, élesen üvöltő hangot. A z olcsóbb, hasonló hatással járó módszer a gyári kipufogó megfúrása.
A műszaki vizsga előtt természetesen visszaállítják az állapotot olyanra, hogy a motor megfeleljen az előírásoknak. Az üvöltő kipufogók elleni valódi fellépésre a rendőrség és a Nemzeti Közlekedési Hatóság közös, közúti műszaki ellenőrzései alkalmával van mód. Ám mivel a bírság legfeljebb 20-30 ezer forint, a milliós motorok tulajdonosait ez valószínűleg nem igazán tartja vissza.
Az a legnagyobb gondom mostanában, tekintettel a meleg időre, hogy ha veszek buszjegyet nem szeretem zsebbe tenni, mert vagy 5 percet kell matatni mire előkerül, ha meg a kezemben tartom, hát... összeizzadom ebben a nagy melegben és nem lehet normálisan lyukasztani, így majdnem meg is büntettek. Célom az lenne hogy minden busz metró villamos jegy vízálló legyen!
– osztotta meg kreatív ötletét Dávid.
Azok az emberek zavarnak leginkább mostanában, akik nem fogják fel az új 'tescos' sorbanállást. egy sor van, és abból megy mindig a következő vásárló az éppen üres pénztároshoz vagy automata pénztároshoz nyilván van olyan idióta, aki fogja magát, nem áll be a 10-15 emberes sorba, hanem odamegy az egyik épp felszabadulóhoz...ezek ilyenkor mit gondolnak???????????? dzsízösz
– írta ki magából Anikó.
A MÁV-START-nál személyvonatra is gyorsvonati pótjegyet kell venni. A Budapest-Eger vonalon közlekedő szerelvények vágányzár miatt jelentősen megnövekedett menetidővel közlekednek 2013.08.03-08.14. között. Budapest és Hatvan között mindenhol megállnak, de van olyan járat is ami Andornaktálya kivételével minden megállóban és megállóhelyen megáll. Ennek ellenére a vágányzár ideje alatt is meg kell váltani a gyorsvonati pótjegyet a vonatokra. Az már csak hab a tortán, hogy általában még a módosított menetrendet sem tudják tartani, előfordult, hogy a 140 km-es utat közel 3 órán alatt tette meg 'gyors' vonat.
– panaszkodik egy Rozmár.
K-né „szomorúságának adott hangot, hogy a Kossuth L. utcába kihelyezett szép ládákból kilopkodták az árvácskákat”.
Jegyzőkönyvrészlet, közmeghallgatás, Pest megyei kisváros, 2013, tavasz.
A focifanatikus szerint a Fradit sújtó összesküvés része, hogy már az eredményjelző is szabotálja a melót. Valójában nem születt gól a rangadón.