Távozik a MÁV műszaki vezérigazgató-helyettese
Közleményben jelentette be a MÁV, hogy Völgyesi Zsolt Károly általános és műszaki vezérigazgató-helyettes munkaviszonya közös megegyezéssel megszűnik 2019. szeptember 30-án.
Az általános és műszaki vezérigazgató-helyettes irányítása alá tartozó három szakmai főigazgatóság zavartalanul folytatja munkáját
– írták.
A távozás okáról megkérdeztük a MÁV-ot, amint válaszolnak, frissítjük a cikket. A MÁV háza táján szaporodnak a gondok az elmúlt időben:
- gyengélkedik a jegyrendszer,
- munkaerőhiány is nehezíti az államvasutak életét,
- néha furcsa improvizációkra kényszerülnek,
- rendhagyó módon az utasok szerveznek tüntetést a cég ellen.
A Közlekedő Tömeg Egyesület szerint a műszaki vezérigazgató-helyettes alá tartozik az Üzemeltetési Főigazgatóság, ami többek között a vasúti pálya állapotáért is felelős, ami pedig feltűnően leromlott az elmúlt években. A 100-as vasútvonalon is ez az egyik legjelentősebb probléma, több tucat helyen 120 km/h helyett csak 40 km/h-val lehet menni a rossz pálya miatt. Az elmúlt időszakban a 70-es és 100a vonalon pedig többször is előfordult, hogy a forgalom teljes fenntartásával komolyabb karbantartásokat végeztek a vasúti pályán.