Öt napon belül visszafizeti a törölt járatokra szóló jegyek árát a Ryanair
A Ryanairt sok kritika érte a járványvédelmi lezárások során történt járattörlések miatt benyújtott kártérítési követelések kezelésével kapcsolatban. A legnagyobb európai diszkont légitársaság most bejelentette, hogy új online felületet hozott létre a visszatérítési igények kezelésére.
A törölt járatokra szóló jegyek árait eszerint 24 órán belül egy digitális pénztárcában könyvelik el az ügyfél nevére, amit azonnal fel tud használni új foglalásokra, vagy kérhet visszatérítést, amit öt napon belül teljesít is a társaság.
A brit versenyfelügyelet az ügyfelek panaszai alapján júniusban indított eljárást a Ryanair ellen annak kikényszerítésére, hogy a törölt járatokra befizetett jegyek árát vissza is lehessen kérni, ne csak újabb foglalásokra felhasználni. Októberben azonban megszüntette az eljárást, miután a Ryanair közölte, hogy minden egyes ilyen kérelmet felülvizsgált, és ahol jogosnak találta a követelést, ott vissza is fizette.