Több vonalon nem működik a vasúti jegyértékesítési rendszer
Mint írták, a hiba miatt a jegypénztáraknál és az automatáknál, a vonatok fedélzetén, továbbá a menetrendi keresőn (Elvira) és a MÁV mobilalkalmazásán sem válthatók átmenetileg menetjegyek a Budapest–Debrecen–Nyíregyháza–Záhony vonalon és a csatlakozó vonalain, továbbá a Budapest–Vác–Szob és a Budapest–Veresegyház–Vác vonalról való átszállás esetén − közölte az MTI.
Az online rendszerekben − Elvira, MÁV applikáció − végzett, sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-Start megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről a fizetésnél használt bankszámlára.
A Mávinform tájékoztatása szerint ha az applikációban nem jelenik meg a vásárlónak a jegy, és a MÁV-Starttól sem kap e-mailt a sikeres vásárlásról, akkor nem történt jegyvásárlás. A zárolt összeget 48–72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára.
Utazás csak érvényes jeggyel lehetséges, ezért a MÁV arra kéri utasait, hogy vásároljanak másik jegyet.
A Mávinform hétfőn a vasúttársaság honlapján közölte, hogy a jegyértékesítési rendszer karbantartása miatt hétfőről keddre virradóra, éjféltől hajnali 3-4 óráig nem működik a jegyértékesítés a menetrendi tervezőben (Elvira), a MÁV-applikációban, az automatáknál, a vonatokon és a jegypénztáraknál.