Megint összeomlott egy csomagküldő vállalat rendszere, rengeteg szállítmány késhet
További Belföld cikkek
- Kihúzták az Eurojackpot pénteki nyerőszámait
- Olyan erősen havazott, hogy valaki nekiállt lecserélni az M1-es autópályán a nyári gumikat
- Dr. Google egyre több magyar beteget fogad
- Megválasztotta új elnök-püspökét a Magyarországi Evangélikus Egyház
- Orbán Viktor az X-en árulta el, hogy telefonon egyeztetett Donald Trumppal
Mint arról szeptember végén beszámoltunk, elérhetetlenné vált a Packeta csomagküldő vállalat, amely akkor már napok óta lassabban szállította ki a csomagokat, az ügyfélszolgálat pedig hosszabb várakozás után sem vette fel a telefont. A cég Facebook-oldalán rengeteg panasz jelent meg, a Packeta pedig közölte, hogy a probléma hátterében a Temu állhat, amellyel a csomagküldő cég nemrég szerződést kötött, ezzel a megállapodással ugyanis drasztikusan nőtt a megrendelések, ezáltal pedig a kiszállítandó csomagok száma.
Most újabb csomagküldő céggel kapcsolatban merültek fel tömegesen panaszok. A Sameday szolgáltatását igénybe vevők ugyanis hasonló problémákról számolnak be, mint korábban a Packeta ügyfelei: hetekig késnek a csomagok, és az ügyfélszolgálat sok esetben most sincs a helyzet magaslatán.
Úgy tűnik, teljesen összeomlott a rendszerük, elérhetetlenek a megkeresésekre, és semmilyen szolgáltatást nem nyújtanak. Többek közt az Emag, Vinted, Zooplus szerződött partnerei. [...] A Facebook is tele felháborodott kommentekkel. Nekem »csak« 10 napja veszett el a 30k körüli csomagom, más rosszabbul járt, úgy nézem
– írja egyik olvasónk.
Egy másik olvasónk arról számolt be, hogy egy hete egyáltalán nincs nyoma a csomagjának, mások pedig szeptember óta nem kapták meg, amit rendeltek. Már egy Facebook-csoportot is létrehoztak a károsultak, ahol tömegesen mesélik el rossz tapasztalataikat a Sameday ügyfelei.
Holnap a fogyasztóvédelemhez fordulok, mert telefonon nem lehet elérni őket, e-mailre egyáltalán nem válaszolnak
– tette még hozzá olvasónk, és ezt a közösségi médiás beszámolók is megerősítik. Sokan írják ugyanis, hogy a cég nem reagál a megkeresésekre, volt, aki 5 órán keresztül próbálta elérni az ügyfélszolgálatot, de nem járt sikerrel.
Ha mégis felveszik, úgy látszik, akkor sem tudnak segíteni, a Pénzcentrum egyik olvasója ugyanis arról számolt be, hogy az ügyfélszolgálat az easybox automaták telítettsége miatt semmit sem tudott neki ígérni a kiszállítás várható időpontjáról, csupán ennyit közöltek vele: „Egyhamar ne számítson arra, hogy megkapja a csomagját.”
A Sameday is válaszolt
Az ügyben kerestük a Samedayt is, akik elismerték a kiszállításokkal kapcsolatos nehézségeket, valamint hangsúlyozták: elkötelezettek, hogy transzparensen és hatékonyan kezeljék a felmerülő problémákat.
„Szeretnénk hangsúlyozni, hogy minden ügyfelünk fontos számunkra, és minden lehetséges lépést megteszünk a helyzet gyors és hatékony megoldása érdekében. Jelenleg ideiglenesen üzemeltetési és ügyfélszolgálati nehézségekkel nézünk szembe az őszi, a szezonra nem jellemző kedvezmények által okozott csomagdömping és a korábbi akvizíciók miatt jelenleg is zajló konszolidációs folyamatok miatt. Elkötelezettek vagyunk, hogy az átmeneti fennakadásokat a lehető leggyorsabban oldjuk meg” – írták.
Azt is hozzátették, hogy a kiszállítások időszerűségének biztosítása érdekében a teljes logisztikai hálózatban meghosszabbított munkanapokat vezetnek be, extra műszakokkal és szombati kiszállítással igyekeznek a lehető legtöbb csomagot kiszállítani, valamint megerősítik ügyfélszolgálati csapatukat is.
Jelenleg az operációs folyamataink konszolidációjának és a munkafolyamatok finomhangolásának kritikus szakaszában járunk, amelyek létfontosságúak a közelmúltban történt felvásárlások és egyesülések nyomán. Ezek olyan kulcsfontosságú lépések voltak, melyek a kapacitásaink növelésének érdekében történtek. Emellett elindítottuk a toborzási folyamatokat is, hogy bővítsük futáraink csapatát és alvállalkozókkal dolgozzunk együtt, valamint beruháztunk technológiai fejlesztésekbe, amelyek javítják majd ügyfeleink élményét
– jegyezték meg.
„A Sameday továbbra is elkötelezett amellett, hogy a megszokott magas színvonalú szolgáltatást nyújtsa ügyfeleinek, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy mielőbb normalizálódjanak a folyamataink” – tették még hozzá.