Csaknem kétnapos technikai átállás jön a Vodafone-nál, 40 órára leáll a rendszer
További Belföld cikkek
- Tombol az influenzajárvány, több kórházban is látogatási tilalmat vezettek be
- Kikapott a kormánypárti jelölt, független képviselő került be az önkormányzatba Sátoraljaújhelyen
- Viharlos szélre, hófúvásra és nagyon sok hóra figyelmeztetett a Magyar Közút
- Két magyar túrázó rekedt a szlovén Kamniki-Alpokban, nem tudják kimenteni őket
- Demszky Gábor: Olyan, mintha még a Kádár-rendszerben élnénk
Az átállás alatt az ügyfélkiszolgálás mind a mobilos, mind a vezetékes ügyfelek részére szünetel az üzletekben, valamint a telefonos és online csatornákon. A megjelölt időszakban a vállalat online felületei, mobilvásárlási szolgáltatásai, illetve a My Vodafone applikációk sem lesznek elérhetők.
Így többek között nem működik majd az online egyenlegfeltöltés és adatvásárlás, a számlabefizetés, az autópályamatrica-, a parkolás- vagy a mobillottó-vásárlás sem a szolgáltató megszokott felületein.
Mi nem lesz elérhető az informatikai átállás időszakában?
- A szolgáltató átalakítja weboldalát, ezért az nem lesz elérhető a megjelölt időszakban, így a webshopban szerződésmódosításra, új szolgáltatás vagy készülék megrendelésére nem lesz lehetőség. Január 2-től a megújult www.one.hu oldal várja az ügyfeleket.
- A My Vodafone alkalmazás is megújul, így 2024. december 31-én 15 órától nem lehet majd belépni az alkalmazásba, ezáltal ügyintézésre sem lesz lehetőség. 2025. január 2-től viszont az új One applikációkban a megszokott funkciók és lehetőségek várják a felhasználókat.
- Az egyenlegfeltöltést csak az erre alkalmas bankautomatákon lehet ebben az időszakban elvégezni.
- A OneTV webes és applikációs felületére nem lehet majd belépni az átállás ideje alatt. Az átállás kezdete előtt már belépett felhasználók tudják használni a szolgáltatást, amennyiben folyamatosan bejelentkezve maradnak.
- Az Easy Rider alkalmazáson keresztül nem lehet autópálya-matricát vásárolni, továbbá parkolást indítani, fizetni.
- A Mobilvásárlás (autópálya-matrica, parkolás, lottó stb.) funkciók SMS-ben sem lesznek elérhetőek.
A személyes és telefonos ügyfélkapcsolati csatornákon nem lesz lehetőség:
- új szolgáltatási csomagok előfizetésére, meglévő előfizetés módosítására (szerződéshosszabbításra, tarifacsomag-váltásra),
- számlabefizetésre,
- adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlására,
- roamingszolgáltatás aktiválására,
- készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, kárrendezés, új biztosítás kötése),
- egyenleggel kapcsolatos ügyintézésre, feltöltőkártyás éves adategyeztetésre és SIM-kártya-aktiválásra.
Mobil szolgáltatások esetén a Vodafone azt javasolja ügyfeleinek, hogy gondoskodjanak időben az elegendő adatmennyiségről és a roamingszolgáltatások aktiválásáról, különös tekintettel az ünnepi időszakra. A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy lehetőség szerint december 30-ig fizessék be számláikat.
A feltöltőkártyás ügyfelek ATM-en keresztül változatlanul feltölthetik egyenlegüket, továbbá a szolgáltató kéri, hogy az esedékessé váló éves feltöltőkártyás adategyeztetéssel kapcsolatos teendőket még az átállás előtt végezzék el. Érdemes felkészülni arra is, hogy autópálya-matrica ebben az időszakban csak benzinkúton vagy egyéb alkalmazásban (Simple), valamint lottó a Szerencsejáték Zrt. lottózóiban vagy egyéb online felületen (szerencsejatek.hu) vásárolható, a parkolást pedig a parkolóautomatákon keresztül vagy egyéb alkalmazásban (Simple, Parkl) intézhetik az ügyfelek az átállás ideje alatt.
A technikai átállásban érintett folyamatokról és teendőkről a szolgáltató több csatornán keresztül tájékoztatja ügyfeleit, valamint létrehozott egy tájékoztató aloldalt is a fontosabb tudnivalókkal kapcsolatban. A technikai átállás kizárólag az ügyintézést és vásárlást érinti, a televíziós, internetes és mobilszolgáltatások továbbra is zavartalanul működnek majd.